Igra hranom sada je još uzbudljivija

Slika korisnika admin
Ivan JAMIČIĆ
Između gosta i kuhara više nema posrednika

Novouređeni show cooking restoran u hotelu Pinija u Petrčanima, u kojem je tradicionalna dalmatinska priča ispričana jednostavnim, ali modernim linijama zagrebačkih MM-Interijera, kuhare ponovno vraća u centar zbivanja - pred goste, tamo gdje im je oduvijek bilo i mjesto. Igrajući se hranom pred gostima, kuhari ponovno imaju svoju publiku s kojom komuniciraju bez posrednika, čime su ostvarene želje i jednih i drugih, onih koji pripremaju i onih koji konzumiraju gotova jela.

 Komunikacija s gostima

Stipe Karaban, koji u Piniji kuha već deset godina, kaže da se nikad nije osjećao ovako slobodnim. Otkako je show cooking restoran otvoren, Stipe uživa u igri hranom, kojoj dodatnu draž daje komunikacija s gostima. Gosti u Piniju dolaze sa svih strana svijeta i kada vide da kuhari pred njima pripremaju hranu, zastaju pred njima, prate ono što rade... Dobar dio gostiju, kako kaže Stipe, interesira se za vrstu, porijeklo i način pripreme namirnica. Oni koji o hrani znaju nešto više, Stipi pričaju gastronomske običaje iz zemlja odakle dolaze te ih uspoređuju s dalmatinskom, mediteranskom kuhinjom koja im se jako sviđa.

- Meso i riba s mnogo povrća su temelj naše dalmatinske, mediteranske kuhinje. To je ono što nudimo našim gostima. Mogućnosti za kombiniranje su neograničene, bilo da pripremamo na tavi, grillu, woku, na pari, pečemo... Sami pečemo kruh, različite pogače, kruščice, focaccie... Pripremamo i različite salate, koje ne samo da su ukusne i zdrave već i zbog raznobojnog povrća lijepo izgledaju, kaže Stipe, dodajući da vode računa o dekoraciji hrane jer je gostima jako važno kako jelo na tanjuru, dakle u konačnici, izgleda.

Ista je priča i sa slasticama. Gosti restorana mogu birati između nekoliko vrsta domaćih kolača iz hotelske kuhinje. Uz kolače na raspolaganju im je i voće.

Da je show cooking restoran pun pogodak, potvrđuje i Hrvoje Anić, direktor hotela Pinija. Anić kaže da se restoran preuređivao cijelu zimu, sve skupa mnogo je koštalo, no trud se isplatio jer su gosti zadovoljni.

 Pozitivne reakcije gostiju

- Pinija je veliki hotel, naravno, s velikim restoranom. Želja nam je bila učiniti ga što pitomijim, atmosferu što domaćijom. Svidjelo nam se što je ženski dvojac iz MM-interijera iz Zagreba napravio u Umagu, pa smo ih angažirali i za uređenje našeg restorana. Zadovoljni smo onim što smo dobili. Restoran je velik, ali atmosfera je sasvim drugačija, topla, pitoma, gotovo domaća... Linije su jednostavne, a kamen je asocijacija na Dalmaciju, što vezuje cijelu priču za naše, domaće podneblje, kaže Hrvoje Anić, dodajući da restoran radi od 30. ožujka, dakle 15-ak dana, a prve reakcije gostiju su pozitivne.

Pozitivnim reakcijama gostiju zadovoljni su i Branka Martinec, direktorica prodaje i marketinga i Hrvoje Grdović, direktor hrane i pića u hotelu Pinija, koji navode da se u show cookingu oko 40 posto hrane priprema pred gostima. Riječ je uglavnom o jednostavnim kombinacijama mesa i ribe s povrćem, koje se serviraju pred gostom, tako da su kuhar i gost u izravnom kontaktu.

- Show cooking daje novi doživljaj hrane kao i restorana. Sada je cijela priča nekako toplija, što nam je i bio cilj. Kuhar više nije lik iz pozadine, onaj koji kuha tamo negdje iza... Sada je tu, pred gostom, izravno komunicira s njim. Kako sami kuhari kažu, show cooking im vraća dostojanstvo. Uglavnom, kuhari su vraćeni na svoje mjesto - pred goste, zaključuje Grdović.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno