Nin 9. najpraćenija EDEN destinacija

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Primjer korištenja društvenih mreža
Vrijednost suradnje Nina kao EDEN destinacije, kojoj društvene mreže odrađuje EuropeanBestDestination, pa ih sufinancira Europska komisija
TZ NIN
TZ Nina dosljedna u korištenju stečene EDEN oznake

Kako koristiti društvene mreže i (eventualne) osvojene titule i nagrade u turističkom svijetu, možda je najbolje prikazati na primjeru TZ i Grada Nina koji je uz niz drugih nagrada bio svojevremeno hrvatski osvajač titule EDEN (Europen Destinations od ExeleNce - Europske desetinacije izvrsnosti). Za destinacije koje su pristupile Eden mreži AISBL (72 desetinacije iz 23 zemlje) Eurpean Best Destinations odrađuju društevene mreže i analizira vidljivosti na mrežama.

Vidljivost Nina na društvenim mrežama

Predstavljene tablice, uz povećanje svih EDEN desetinacija na društvenim mrežama, za Nin kažu:
- Sa 19.006 pratitelja na Facebooku Nin je 9. među EDEN desetinacijama
- Po rastu popularnosti od 62,27 na Facebooku tijekom pandemije Covid 19, Nin se nalazi na 14. mjestu
- Tijekom pandemije stekao je 2.114 novih pratitelja
- Između EDEN destinacije na Instagramu, Nin se nalazi na visokom 8. mjestu (od 43 EDEN destinacije koje su na Instagramu)
- Prema rastu popularnosti od 112% na Instagramu, tijekom pandemije, Nin je zauzeo 12. poziciju
- Nin kao EDEN destinacija je za 2020. po broju pratitelja na 9. mjestu unutar EDEN Network mreže sa oko 25.000 pratitelja

Online i Internet u doba pandemije

Marija Dejanović, direktorica TZ Nina navodi kako kroz online marketing prate suvremene trendove u turizmu, pa su aktivnosti na društvenim mrežama svakodnevne, radi veće vidljivosti destinacije Nin na internet platformama. Mjerenje vidljivosti i aktivnosti na društvenim mrežama provodi EBD platforma, što je izravno financirana od Europske komisije, pa ta je ta aktivnost poticaj ninskim turističkim djelatnicima da budu proaktivni i tijekom pandemije Covid 19.
TZ Grada Nina koristi Facebook od 2012., Instagram od 2015., a od 2017. koristi se društvena mreža Pinterest. Uz navedeno postoji Youtube kanal TZ Nina na koji se redovno postavljaju kratki video filmovi koji prate manifestacije te video filmovi o destinacijama. Za sad, uz spomenute vrhunske rezultate, Youtube treba dodatno razvijati, te ev. snažnije aktivirati i Twitter.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno