Grad kulturnog turizma i doživljaja

Slika korisnika admin
Autor: 
orgulje
Morske orgulje postale su svjetski poznate i godišnje ih posjeti preko milijun ljudi koji uživaju u posebnom doživljaju

Ići u smjeru elitnog ili masovnog turizma, pitanje je koje se malo, malo pa iznova progura kao tema u hrvatskoj javnosti. Što to elitni turizam uopće jest i je li Hrvatska kao odredište pogodna za takav turizam? Ima li elitni turizam nužno samo prednosti ili zbog svog imena ostavlja dojam superiornosti nad drugim oblicima turizma?

O tomu, kao i u o smjeru u kojem ide zadarski turizam, razgovarali smo sa Stjepanom Felberom, suradnikom za promidžbu i odnose s javnošću Turističke zajednice Grada Zadra.

- Mislim da se prečesto govori o elitnom turizmu, a da ljudi uopće ne znaju što je to. Elitni turizam značio bi dolazak 1.000 gostiju godišnje u Zadar koji bi odsjedali u predsjedničkim apartmanima i ostavljali goleme iznose novca. Sad, da bi se to ostvarilo trebao bi tu postojati i niz ostalih nužnih sadržaja, kao što su elitni barovi, klubovi, kockarnice, osoblje obučeno za takav oblik turizma... Elitni turizam u Hrvatskoj ne postoji. Niti u okolnim zemljama, pa čak ni u Italiji, osim možda u tragovima. Elitni turizam je možda prisutan u Monte Carlu koji ima barem 10 hotela s pet zvjezdica. No, i Monte Carlo dolaze obilaziti nebrojene turističke grupe. Elitni turizam može se naći u Dubaiju i u sličnim odredištima, rekao je Felber. Možda bi bolje bilo, dodao je, govoriti o tome kakav se imidž Zadra i Hrvatske želi njegovati na turističkom tržištu.

- Zadar želimo nametnuti kao grad doživljaja, kao odredište kulturnog turizma, bogate povijesne i spomeničke baštine, što posljednjih godina sve više i uspijeva. Na razini Hrvatske Zadar je jedan od gradova s najbogatijom poviješću na koju možemo biti ponosni. Tu se nalaze neki od najzanimljivijih i najvrjednijih muzeja u Hrvatskoj. U posljednje su nam se vrijeme dogodile lijepe stvari s Muzejom antičkog stakla, tu je SICU, zatim Arheološki muzej i Narodni muzej s Galerijom umjetnina. Naše Morske orgulje postale su svjetski poznate i godišnje ih posjeti više od milijun ljudi. Zadar je grad koji se nametnuo kao centar događanja na Jadranu i kao takav je izuzetan magnet, pogotovo za domaće tržište. Vodstvo Turističke zajednice i Grada Zadra mudro vode grad u novom smjeru što su primijetili i naši gosti kao i mediji, kaže Felber napomenuvši da je Zadar sredina prikladna za ugodan boravak turista, koji će ovamo doći uživati u životnim radostima, ambijentu, hrani, posebnostima.

- Ne težimo elitnom, nego jednom life style turizmu s konstantnim povećanjem kvalitete usluge, što se u Zadru i događa. Posljednjih smo se godina eto upisali i na kartu europskih i svjetskih koncertnih odredišta. Čak nam iz Pule javljaju da smo ih pretekli u tom segmentu. Sve nabrojeno mislim da su dobri razlozi za zadovoljstvo smjerom kojim ide turizam u Zadru, zaključio je Stjepan Felber.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno