Zadar želimo nametnuti kao grad doživljaja, kao odredište kulturnog turizma, bogate povijesne i spomeničke baštine, što se posljednjih godina sve više i uspijeva. Na razini Hrvatske Zadar je jedan od gradova s najbogatijom poviješću na koju možemo biti ponosni
Ići u smjeru elitnog ili masovnog turizma, pitanje je koje se malo, malo pa iznova progura kao tema u hrvatskoj javnosti. Što to elitni turizam uopće jest i je li Hrvatska kao odredište pogodna za takav turizam? Ima li elitni turizam nužno samo prednosti ili zbog svog imena ostavlja dojam superiornosti nad drugim oblicima turizma?
O tomu, kao i u o smjeru u kojem ide zadarski turizam, razgovarali smo sa Stjepanom Felberom, suradnikom za promidžbu i odnose s javnošću Turističke zajednice Grada Zadra.
– Mislim da se prečesto govori o elitnom turizmu, a da ljudi uopće ne znaju što je to. Elitni turizam značio bi dolazak 1.000 gostiju godišnje u Zadar koji bi odsjedali u predsjedničkim apartmanima i ostavljali goleme iznose novca. Sad, da bi se to ostvarilo trebao bi tu postojati i niz ostalih nužnih sadržaja, kao što su elitni barovi, klubovi, kockarnice, osoblje obučeno za takav oblik turizma… Elitni turizam u Hrvatskoj ne postoji. Niti u okolnim zemljama, pa čak ni u Italiji, osim možda u tragovima. Elitni turizam je možda prisutan u Monte Carlu koji ima barem 10 hotela s pet zvjezdica. No, i Monte Carlo dolaze obilaziti nebrojene turističke grupe. Elitni turizam može se naći u Dubaiju i u sličnim odredištima, rekao je Felber. Možda bi bolje bilo, dodao je, govoriti o tome kakav se imidž Zadra i Hrvatske želi njegovati na turističkom tržištu.
– Zadar želimo nametnuti kao grad doživljaja, kao odredište kulturnog turizma, bogate povijesne i spomeničke baštine, što posljednjih godina sve više i uspijeva. Na razini Hrvatske Zadar je jedan od gradova s najbogatijom poviješću na koju možemo biti ponosni. Tu se nalaze neki od najzanimljivijih i najvrjednijih muzeja u Hrvatskoj. U posljednje su nam se vrijeme dogodile lijepe stvari s Muzejom antičkog stakla, tu je SICU, zatim Arheološki muzej i Narodni muzej s Galerijom umjetnina. Naše Morske orgulje postale su svjetski poznate i godišnje ih posjeti više od milijun ljudi. Zadar je grad koji se nametnuo kao centar događanja na Jadranu i kao takav je izuzetan magnet, pogotovo za domaće tržište. Vodstvo Turističke zajednice i Grada Zadra mudro vode grad u novom smjeru što su primijetili i naši gosti kao i mediji, kaže Felber napomenuvši da je Zadar sredina prikladna za ugodan boravak turista, koji će ovamo doći uživati u životnim radostima, ambijentu, hrani, posebnostima.
– Ne težimo elitnom, nego jednom life style turizmu s konstantnim povećanjem kvalitete usluge, što se u Zadru i događa. Posljednjih smo se godina eto upisali i na kartu europskih i svjetskih koncertnih odredišta. Čak nam iz Pule javljaju da smo ih pretekli u tom segmentu. Sve nabrojeno mislim da su dobri razlozi za zadovoljstvo smjerom kojim ide turizam u Zadru, zaključio je Stjepan Felber.
najnovije
najčitanije
Košarka
Euroliga košarkaša
Mario Hezonja postigao sedam poena u drugoj pobjedi nad Baskonijom
Nogomet
Nizozemsko prvenstvo
Luka Ivanušec zabio u gostujućoj pobjedi Feyenoorda kod Go Ahead Eaglesa
Ostali sportovi
EP u boksu
Hrvatski olimpijac i najuspješniji hrvatski boksač izborio finale EP-a u Beogradu
Županija
poezija Sanina Karamehmedovića
Večer u potpunosti posvećena poeziji uz stihove glazbene skupine Silente
Nogomet
Englesko prvenstvo
City uvjerljivom gostujućom pobjedom stigao na bod od lidera, Kovačić i Gvardiol igrali
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Županija
NEPRAVOMOĆNO