»Iz privremenog vodovodnog sustava već mjesecima imamo samo vruću vodu«

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Stanari u Ulici A. Trumbića ogorčeni zbog problema s vodom
Tri puta su dolazili ljudi po vodu da je nose na analizu i utvrdili da nije za piće, da cijevi puštaju. Onda su nam iz Vodovoda izmjestili vodu, premostili da ide kroz crne cijevi okolo naokolo uz ograde kuća. I tako to stoji mjesecima. Tijekom vrućina je znala kuhana voda izlaziti iz slavine. Koliko smo nakupovali vode, ne znamo ni reći, ističe Marko Čakarun, jedan od stanara
Marin GOSPIĆ
Nikola Rukavina, Marko Čakarun i Nikola Čakarun

Stanari jedne slijepe uličice na Smiljevcu već mjesecima muku muče zbog neadekvatnog vodovodnog sustava. Račune, kažu, uredno plaćaju, kao i svi ostali, (»više nameta, negoli potrošnje«), kupuju vodu za piće, a tijekom vrućina koje još uvijek traju, iz slavine mogu dobiti samo toplu ili vruću vodu, ne i hladnu.
To je zato što im vodovod ide kroz crne cijevi obješene uz kuće, takozvani provizorij, koji privremeno tako stoji već mjesecima. Iz Vodovoda kažu da će sanirati problem kad završi turistička sezona.

Imali probavne smetnje

Svoje muke po vodi ispričali su nam stanari Marko Čakarun, njegov otac Nikola i susjed Nikola Rukavina, koji je prvi primijetio problem.
Kako priča Marko Čakarun, ulica im je godinu dana bila raskopana zbog radova na odvodnji.
- Naša slijepa uličica i ova glavna bile su raskopane godinu dana. Hodali smo po blatu, parkirali skroz na Bulevaru, ne moram vam ni pričati kako je to izgledalo. Tom prilikom su u Vodovodu odlučili da će nam promijeniti satove jer su bili svi u jednom dvorištu, tako da bude svaki vodomjer u pripadajućem dvorištu. A i bilo je puno gubitaka vode. Tako su o svom trošku izmjestili satove. Podizvođač je tad zatrpao cijev, a koliko sam vidio, na cijevi nije stavio posteljicu odozgor. Također, čuli smo kasnije da je stavljena jeftina cijev, priča Čakarun.
Sve je asfaltirano da bi nakon nekog vremena, pričaju stanari, voda postala prljava.
- Svi smo imali probavne smetnje, i mi i djeca. Ta voda je izgledala strašno, govori Nikola Rukavina i pokazuje nam kakva je čaša od te vode.
- Tri puta su dolazili ljudi po vodu da je nose na analizu i utvrdili da nije za piće, da cijevi puštaju. Onda su nam iz Vodovoda izmjestili vodu, premostili da ide kroz crne cijevi okolo naokalo uz ograde kuća. I tako to stoji mjesecima. Tijekom vrućina je znala kuhana voda izlaziti iz slavine. Koliko smo nakupovali vode, ne znamo ni reći. A na e-mailove koje smo slali više puta, nitko ne odgovara. Uspjeli smo ih tek koji put dobiti na telefon i potvrdili su da smo s pravom ljuti, ali vadili su se na zabranu radova u turističkoj sezoni. A gdje su bili prije sezone? Mi smo htjeli da nam barem odgovore je li i ta voda iz crnih cijevi koju sad koristimo uopće za piće ili nije. Ali taj odgovor nismo dobili, ističe Čakarun, dodajući da im je narušena kvaliteta života, zdravlje, a i financije.

Vodovod će sanirati poslije sezone

- Mi se ove godine zbog te vode nismo usudili ni iznajmljivati apartman koji smo uredili za turiste, da nam gosti ne dobiju kakve smetnje. A i sramota da samo vrela voda iz slavine izlazi, kazao je Čakarun.
Vodovod d.o.o. Zadar se na naš upit očitovao na situaciju u Ulici Ante Trumbića.
- Temeljem reklamacije potrošača iz Ulice A. Trumbića u Zadru da je voda mutna, izvršena je laboratorijska analiza vode, kojom je utvrđeno da je koncentracija željeza na gornjoj granici dozvoljenog. Vođen rezultatom analize, predostrožnosti radi, Vodovod d.o.o., Zadar potrošače u Ul. A Trumbića priključio je na provizorij krajem ožujka 2021. godine. Vodovod d.o.o., Zadar pristupit će rekonstrukciji predmetnog cjevovoda po završetku turističke sezone. O svim relevantnim informacijama potrošači u Ul. A. Trumbića bili su pravovremeno upoznati kako telefonskim putem od strane direktora društva i od strane Sektora za nadzor i kontrolu kvalitete vode, tako i neposredno, prilikom izlaska na teren djelatnika Sektora za nadzor i kontrolu kvalitete vode, navode iz Vodovoda.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 3 (2 glasova)