Prodaja vina

Slika korisnika admin
Autor: 

Kako prodati vino, često me pitaju mali proizvođači zadarskog kraja.

Držim da mali proizvođači do 100.000 litara proizvodnje čak 80% svoje proizvodnje prodaju na lokalnom tržištu i to u izravnoj prodaji. Prodajni kanali nalaze se od izravnih, gdje ide najveći dio prodaje, do posrednih, odnosno prodaje preko tuđe trgovine.

U izravne prodajne kanale najveći dio prodaje ide lokalnom okruženju.

Za izravnu prodaju vina važno je urediti prodajni prostor uz vinariju. Ponuditi kupcu obilazak vinograda. Pružiti pripovijest o obiteljskom gospodarstvu, načinu proizvodnje, posebnim tehnikama u vinogradarstvu i vinarstvu. Odati potrošačima neku tajnu iz proizvodnje vina, koja utječe na bolju kakvoću.

Ponuda vina treba biti raznovrsna po asortimanu, ali uz isticanje jednog ključnog vina gospodarstva kao posebnu ponudu tjedna, mjeseca i godine.

Potrošača treba vezati na potrošnju naših vina, treba stvarati imenik potrošača naših vina.

Redovito ih zvati na kušanje naših vina iz nove berbe, novih bačava, novih originalnih punjenja, odnosno novog asortimana.

Prigodom prodaje treba provesti anketu s pitanjima o okusu i vonju vina. Jesu li potrošači zadovoljni s cijenama i načinom isporuke.

Odanim potrošačima treba ponuditi njihovo vino, odnosno vino koje ćemo im mi pripremiti iz našeg vinograda i učiniti za njih vino prema njihovim preporukama i željama.

Tako će potrošači dobiti svojevrsno svoje vino, s osjećajem da imaju vlastiti vinograd i da smo za njih učinili vino.

Koliko puta smo, dragi čitatelji, željeli imati vlastito vino, ali ne iz trgovine nego iz vinograda. Miješati sorte grožđa čineći mješavine vina, ocjenjivati kakvoću i nuditi svom vinaru različita poboljšanja, dok ne stvorimo uz pomoć našeg partnera za nas najbolje vino.

Dragi poduzetnici potrošači se žele igrati vinogradara i vinara. Pružimo im to zadovoljstvo. Udovoljavajući njihovim željama rješavamo prodaju svojih vina.

Vaš Bage

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno