Nekad su se taksijem vozili samo bogataši, a danas i učenici do škole

Slika korisnika admin

U zadarskoj Gradskoj upravi održan je sastanak predstavnika Grada, Policijske uprave zadarske, Županijske komore Zadar, Obrtničke komore, predstavnika Porezne uprave, Carinske uprave, Inspekcije cestovnog prometa, Komunalnog redarstva Grada Zadra, a sastanku je nazočio i Predrag Šimunov, povjerenik Sindikata samostalnih taksista na čiju inicijativu je sastanak i održan. Naime, taksisti se žale na probleme na koje nailaze u svakodnevnom radu, a zbog kojih su pomoć zatražili čak od policije.

Konkurencija nastala dolaskom većih taksi grupacija koje su građanima omogućile prijevoz taksijem za dvadesetak kuna srušila je monopolne cijene kakave su godinama vladale u taksi prijevozu. Danas se i učenici mogu prevesti taksijem do škole podijelivši cijenu karte, a do dolaska konkurencije njime su se mogli voziti samo bogataši. Brojnim prosvjedima i prijavam samostalni taksisti zapravo žele spasiti svoj obrt, čak upirući prstom u Grad Zadar kao glavnog krivca.

No, Grad im poručuje - kritiku šaljete na krivu adresu. O čemu su sve razgovarali na sastanku i što je dogovoreno, kazao nam je pročelnik gradskog Odjela za giospodarstvo i obrtništvo, Ivica Katić.

- Raspravljalo se o sveukupnoj problematici funkcioniranja autotaksi djelatnosti na području Grada Zadra kao i poduzimanju svih mjera i radnji u okvirima svojih nadležnosti u cilju što efikasnijeg otklanjanja svih nepravilnosti i nezakonitosti, kaže Katić koji je, kaže, upoznao sam sve prisutne o svim radnjama koje je Grad Zadar poduzeo te koje su zapravo stvarne zakonske nadležnosti Grada Zadra u organiziranju i nadzoru autotaksi djelatnosti.

- Upoznao sam sve prisutne da je Grad krajem srpnja ove godine donio novu Odluku o autotaksi prijevozu koja je u potpunosti usuglašena sa važećom zakonskom regulativom te da smo istom Odlukom definirali niz novih odredbi a sve u cilju što veće transparentnosti i uvođenja više reda u funkcioniranju autotaksi prijevozu - kaže Katić, ističući kako je uloga jedinica lokalne samouprave u obavljanju autotaksi prijevoza definirana člankom 56. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu u kojem stoji da JLS mogu utvrditi organizaciju obavljanja autotaksi prijevoza, autotaksi stajališta i način njihovog korištenja, broj sjedala u vozilu kojim se obavlja autotaksi prijevoz, te druge uvjete koji se odnose na izgled i opremu vozila.

- Sukladno tomu i naša uloga u nadzoru ove djelatnosti je veoma mala, pa praktički naši komunalni redari smiju nadzirati jedino izgled vozila, opremu i dokumentaciju u autotaksi vozilu te red na autotaksi stajalištima. Sve ostale nepravilnosti i nezakonitosti za koje se učestalo proziva Grad Zadar i o kojima se raspravljalo i na ovom sastanku, kao rad na crno, preprodaja dozvola, neprijavljivanje zarade, neprijavljivanje radnika i neplaćanje prekovremenih sati radnicima, ne mogu biti i nisu u nadležnosti Grada Zadra - pojašnjava Katić. 

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno