Europski rekordi

Slika korisnika admin
Autor: 
Nissan je potvrdio rušenje prodajnog rekorda u Europi za 2011., postižući najbolji ikad tržišni udio na tom području

Niz proizvođača automobila objavio je izvješća temeljem kojih se vidi kako 2011. godina po njihove proizvode bila više nego uspješna. Nissan je tako potvrdio rušenje prodajnog rekorda u Europi za 2011., postižući najbolji ikad tržišni udio na tom području, nadmašujući 2010. za više od 140.000 vozila. Lani je u Europi prodao 695.702 vozila - punih 25 posto više od rekorda iz 2010. To je za posljedicu u razdoblju od siječnja do prosinca 2011. imalo prosječni tržišni udio od 3,7 posto, postavljajući još jedan rekord i nadmašujući 2010. za 0,6 posto. Godina je i završila dobro s prosinačkom prodajom od 57.493 vozila, što znači da je Nissan u svakom mjesecu 2011. bio bolji od istog mjeseca 2010.

Nissanov rezultat 2011. znači da je tvrtka čvrsto na putu da postigne svoj zacrtani cilj i do 2016. u Europi postane najveća azijska marka po obujmu prodaje, kao dio svojeg srednjoročnog plana "Nissan Power 88" najavljenog u lipnju prošle godine. Glavna uzdanica tijekom 2011. bila je obitelj crossovera načinjenih u Sunderlandu, s Qashqaijem koji je premašio brojku od 250.000 vozila te Juke koji je u prvoj potpunoj godini proizvodnje premašio brojku od 123.000 primjeraka.

Tvrtka Škoda nastavila je rast i u godini 2011. te je ponovno ostvarila rekordnu prodaju. Ova marka zabilježila je povećanje prodaje od 15,3 posto i realizirala dosad najbolji rezultat od 879.200 vozila. Isporuke kupcima time su u 2011. narasle za 116.600 jedinica. To znači povećanje svjetskog tržišnog udjela na preko 1,4 posto (2010.: 1,3 posto). Dok je svjetsko tržište 2011. naraslo za 5,1 posto na 62 milijuna vozila, Škoda je zabilježila natprosječno poboljšanje od 15,3 posto. Ova marka je prije svega u Kini, Indiji i Rusiji ostvarila značajan rast. A na brojnim drugim pojedinačnim tržištima Europe te u ostatku svijeta ovaj češki proizvođač automobila realizirao je nove najbolje rezultate na razini godine. Isto tako su Česi u 2011. uspjeli povećati broj isporuka vozila u svim prodajnim regijama svijeta. Primjerice u regiji središnje i istočne Europe isporuke su na godišnjoj razini povećane na 231.600 jedinica (prethodna godina: 194.800; + 18,9 posto), a na prostoru Azije/Pacifika na 256.100 vozila (prethodna godina: 203.300 + 26,0 posto). U Rusiji je ostvarila novi rekord: sa 74.100 automobila (prethodna godina: 45.600) ondje je prodano 62,5 posto vozila više nego u 2010. U Kini su prodajne brojke pokazale jasan rast te su se u 2011. povećale za 21,9 posto na 220.100 jedinica.

Ukupno u Europi Chevrolet je u 2011. prodao rekordnih 517.800 vozila, što je 40.500 ili 8,5 posto više nego u 2010., te je dosegnut rekordan tržišni udio od 2,61 posto. Chevrolet je uspio obraniti svoju poziciju najprodavanijeg uvoznog automobilskog branda u Rusiji prodavši u 2011. 173.500 automobila što je 57.200 vozila više nego lani te čini tržišni udio od 6,39 posto. Lani jeprodao 206.400 automobila u Zapadnoj i Srednjoj Europi, što je 1.600 više nego 2010., postigavši najbolji tržišni udio svih vremena od 1,24 posto za ovaj brand. Zabilježio rast prodaje u 20, a rast udjela u čak 16 zapadnoeuropskih i srednjoeuropskih tržišta u usporedbi s 2010. godinom. U sedam zemalja postignuti su u 2011. rekordni tržišni udjeli, a na mnogima od njih i najveća prodaja svih vremena: u Austriji (tržišni udio 1,18 posto), Francuskoj (0,88), Njemačkoj (0,86), Poljskoj (2,28), Srbiji (5,02), Sloveniji (2,95) i Turskoj (2,6).

Chevrolet Spark bio je Chevroletov najbolje prodavani model u Europi - prodan u 66.400 primjeraka, zauzeo je 5,5 posto segmenta minija. Mali automobil Chevrolet Aveo prodao se u 51.000 primjeraka, a Chevrolet Cruze, sada također dostupan i u uvijek popularnoj izvedbi s pet vrata, opet je vodeći u segmentu na nekoliko europskih tržišta te je Chevroletov najbolje prodavani model u svijetu s preko milijun prodanih primjeraka od svoje premijere 2009. godine.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno