Utorak, 16. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

24 C°

Teritorijalni brend zadarskog zaleđa

17.02.2021. 18:45


Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u okviru projekta »MAnagement and DEvelopment of INLANDs – MADE IN-LAND« objavljuje Javni poziv gospodarskim subjektima na području gradova Benkovca i Biograda na Moru te općina Sv. Filip i Jakov, Pakoštane, Lišane Ostrovičke, Stankovci, Polača i Novigrad za sudjelovanje u provedbi Pilot aktivnosti projekta »MADE IN-LAND«.


Peti element
Svrha Javnog poziva je uključivanje gospodarskih subjekata s navedenih područja u provedbu Pilot aktivnosti koja se odnosi na razvoj teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa i njegovu promociju putem web aplikacije i sustava pametnih kartica.
Zainteresirani gospodarski subjekti koji ispunjavaju uvjete sudjelovanja propisane ovim pozivom bit će uključeni kao lokacije na kojima će se provoditi projektna Pilot aktivnost.
Gospodarski subjekti prihvatljivi za sudjelovanje u Pilot aktivnosti su javne ustanove kulturne i prirodne baštine s prethodno navedenog područja, te mikro, mali i srednji poduzetnici s prethodno navedenog područja (i to iz skupine – OPG-i/PG-i/agroturizmi/poljoprivredne zadruge, turističke agencije, suvenirnice, restorani).
Na području Zadarske županije kao Pilot aktivnost predviđen je razvoj teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa u suradnji s lokalnom zajednicom te njegova promocija putem inovativnog IT alata. Teritorijalni brend zadarskog zaleđa promovirat će turističke sadržaje zaobalja temeljem tematske interpretacije »Potraga za petim elementom« što podrazumijeva promociju lokacija kroz simboličku interpretaciju četiri elementa – zemlja, voda, vatra i zrak. Nakon što turistički posjetitelj iskusi sva četiri elementa – otkriva peti element – ljubav prema zadarskom zaleđu uz pozitivno turističko iskustvo.


Javni poziv do 26. veljače
Također, razvit će se i web aplikacija te sustav pametnih kartica. Putem web aplikacije turistički će posjetitelji dobiti informacije o lokacijama tradicionalne ponude te lokacijama kulturne i prirodne baštine. Turističkim posjetiteljima bit će podijeljene pametne kartice popraćene fizičkim katalogom preko kojih će moći konzumirati navedene usluge (npr. ulaznica u muzej, kušanje vina u vinariji, kupovina tradicionalnih suvenira).
Projekt MADE IN-LAND okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt se provodi od 1. siječnja 2019. godine do 31. prosinca 2021. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Javni poziv gospodarskim subjektima za sudjelovanje u Pilot aktivnosti projekta je otvoren do 26. veljače 2021. do 15:00 sati.