I Grad će pomoći da invalidi dobiju lift

Slika korisnika admin
hzzo
U novom prostoru će osim glavnoga ulaza i službi mirovinskog osiguranja biti i zajednički lift

Do kraja ove godine bit će izrađeni svi projekti i pripremljena sva potrebna papirologija za proširenje radnoga prostora zadarskih područnih ureda HZMO-a i HZZO-a.

Projekti su odnedavno u izradi, a nakon što je po drugi put proveden javni natječaj za projektnu dokumentaciju, odnosno i nakon što je iz bivše trgovine sa sjeverne strane zgrade "socijalnoga" u Ulici biskupa Jurja Divinića izišao i zadnji trgovac. Dakako, radi se upravo o proširenju na prostor od 316 četvornih metara bivše prodavaonice tekstilne robe, koja je nekada bila u vlasništvu zadarske tvrtke Tekstil, u kojemu su se zadnjih godina smjenjivali raznorazni trgovci iz Rijeke ili Italije, a od 2003. godine u zajedničkome je vlasništvu područnih ureda HZMO-a i HZZO-a. Ova dva državna ureda kupila su taj prostor, kako bi se barem donekle proširili, jer im je postojeći radni prostor odavno vrlo skučen. Više godina su se i borili da oslobode prostor, ali to im je uspjelo tek prije nekoliko mjeseci.

Odmah su dogovorili da će najveći dio novoga prostora biti namijenjen službama HZMO-a i to onima za rad sa strankama, a manji dio bi pripao HZZO-u, koji će kad sve bude gotovo uzeti cijeli prizemni dio sadašnje zgrade. Točnije lijevu stranu sa svim pultovima. U novome prostoru će osim glavnoga ulaza i službi mirovinskog osiguranja biti i zajednički lift za gornje katove za oba područna ureda. Gradnju lifta će financirati tri strane u podjednakim omjerima, HZMO, HZZO i Grad Zadar, koji će, obećano je, sudjelovati kako bi pomogao prije svega invalidima da mogu lakše doći do ovih službi.

Od direktora Područnoga ureda HZMO-a Petra Kolanovića saznajemo da je osiguran novac za kompletnu projektnu dokumentaciju, što će biti gotovo do kraja ove godine, a iduće godine će svi koji će sudjelovati u gradnji osigurati potreban novac i za gradnju. Gradnja bi, planira se, trebala početi, ali i završiti iduće godine, a pred kraj te 2010. godine bi se novi prostor trebao početi i koristiti.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno