Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

20 C°

Adria kao ljetovalište i lječilište

16.06.2011. 22:00
Adria kao ljetovalište i lječilište


Naša osnovna orijentacija je ljetovalište i klimatsko lječilište, odnosno ljetno odmaralište, zdravstveno-kongresni i sportsko-rekreacijski turizam koji će raditi 365 dana u godini, naglasio je Mijić


Ovog proljeća i sami će Biograđani reći kako im se čini da  je sve u hotelu Adria okrenuto  “naglavačke”. U hotelskom  kompleksu je i nakon uskrsnih  blagdana kao u košnici. Ovakav buking u predsezoni do  sada nisu imali. Otvoreni i  zatvoreni bazen, bio wellness  centar, sauna, sportski tereni i  restoran vrve od gostiju. Klimatizirane sobe su popunjene  gotovo do zadnje postelje, posvuda se čuje slovenski, češki,  poljski, njemački, engleski,  mađarski. Čuje se glazba, ljubazni su i nasmiješeni recepcionari, konobari, domaćice i  sobarice.
Novo zapošljavanje
Od otvaranja za uskrsne  blagdane hotel Adria bilježi  permanentni rast turističkog  prometa, a skorašnji “stop  booking”, odnosno maksimalnu popunjenost čak do početka kolovoza koji se zasad puni  individualnim gostima, govori  Marko Mijić, novi direktor  hotela Adria, ističući da je  hotel postao najtraženiji  smještajni kapacitet na biogradskom području.
Hotel ujedinjuje najbolje  osobine vrhunskog hotelijerstva, od tople hrvatske dobrodošlice, vrhunske usluge,  eleganciju interijera i ljepotu  prirodnog okoliša. 
– Da je hotel svojevrsni biogradski hit potvrđuju nam najpoznatije domaće i strane turističke agencije, koje bilježe  povećani broj upita iz razloga  što je hotel Adria u sezonu  ušao sa znatno proširenom  paletom turističkih usluga,  navodi Mijić dodajući kako ga  nadasve raduje spoznaja da  Biograd na Moru “diše” turistički tako da turisti u srcu  Dalmacije istinski doživljavaju toplu, nadasve gostoljubivu  atmosferu .
Rekordnom rezultatu,  kaže, svakako je pridonijela i  biogradska predsezona ispunjena mega manifestacijama –  svjetskom manifestacijom  Dani Harleyja Davidsona,  najuglednijom hrvatskom  glazbenom manifestacijom  Porin i manifestacija “Dugi  svehrvatski eno-eko-gastro-etno stol – Spojimo zeleno  i plavo”.
– Zdravlje je u centru našeg  interesa, a klasičan odmor  obogaćen je i aktivnim odmorom. Hotel Adria je gostima, uz postojeće sportsko-rekreacijske i odmarališno-kupališne sadržaje, ponudio vlastiti bio wellnes sa  slanom sobom, parnom kupelji, saunom i raznim vrstama aromatske masaže radi  prevladavanja respiratornih,  kožnih, krvožilnih i općenitih  psihofizičkih problema, svojstvenih stresnom načinu života, tvrdi Mijić čijim je dolaskom započet proces stalnog ulaganja u kadrove, vrlo  bitne za snažniji turistički iskorak, pa je za pretpostaviti  da će podizanjem kvalitete i  proširenjem ponude hotel postati prava oaza novih zapošljavanja i razvoja struke na  ovom području.
Toplice na moru
Hotel je trenutačno najtraženiji među Slovencima,  Česima, Slovacima, Poljacima  i Austrijancima, a uz dodatna  ulaganja nakon glavne turističke sezone koja uključuju  dogradnju još 60 soba, izgradnju zdravstveno-polikliničkog centra sa 12 specijalističkih ambulanta fizikalne  terapije, “Toplica na moru”-  slanog jezera na tisuću metara  četvornih površine, golf igrališta i zatvorene polivalentne  sportske dvorane, Adria bi,  kako ističe Mijić, trebala postati pravi hit na bogatim zapadnoeuropskim tržištima.
– Naša osnovna orijentacija  je ljetovalište i klimatsko  lječilište, odnosno ljetno odmaralište, zdravstveno-kongresni i sportsko-rekreacijski  turizam koji će raditi 365 dana  u godini, naglasio je Mijić,  dipl. turistički komunikolog, s  velikim znanjem i iskustvom u  turizmu.
Marko Mijić je dugo godina  radio u zadarskom hotelu Kolovare, a posljednjih nekoliko  mjeseci bio je čelni čovjek  tvrtke Hotel Podravina d.o.o  iz Koprivnice. Dugogodišnji je  član vijeća i skupštine TZ grada Zadra i Žadarske županije,  te mentor studentima Visoke  škole za manadžment u Zagrebu. 
Uz znatna ulaganja u zdravstveni turizam hotel je obnovio i opremio postojeću  kongresnu dvoranu, kapaciteta 150 mjesta, a opremanjem igraonice i fitnessa želi  se tržišno pozicionirati kao  kongresni hotel, koji će po  riječima Mijića, igrati zapaženu ulogu u razvoju kongresne ponude na biogradskom području.
– Organizacijom raznih  stručnih seminara i manjih  kongresa, te ponudom team  building aktivnosti Adria želi  znatno produžiti sezonu i  smanjiti negativne utjecaje sezonalnosti na cjelokupno poslovanje hotela i ukupne rezultate biogradskog turizma,  zaključuje Marko Mijić.
 


U slanoj sobi lakše se diše




Najveća novost u ponudi hotela Adria je slana soba, koja je uz prirodne  datosti dalmatinskog podneblja postala pravi terapeutski čimbenik i  prepoznatljiv proizvod na turističkom tržištu. Medicinska istraživanja  potvrdila su da prirodno liječenje pomoću doziranog boravka u slanoj sobi  djeluje na kronične respiratorne bolesti, kao što su astma i bronhitis, bolesti  gornjih dišnih puteva, kronične i virusne infekcije, razne kožne bolesti,  bolesti u zglobovima, artritis, iscrpljenost, umor, stres i nesanicu, koji se  eliminiraju upuhivanjem čestica metala i minerala, zbog čega se preporučuje odraslima i djeci.