Naša osnovna orijentacija je ljetovalište i klimatsko lječilište, odnosno ljetno odmaralište, zdravstveno-kongresni i sportsko-rekreacijski turizam koji će raditi 365 dana u godini, naglasio je Mijić
Ovog proljeća i sami će Biograđani reći kako im se čini da je sve u hotelu Adria okrenuto “naglavačke”. U hotelskom kompleksu je i nakon uskrsnih blagdana kao u košnici. Ovakav buking u predsezoni do sada nisu imali. Otvoreni i zatvoreni bazen, bio wellness centar, sauna, sportski tereni i restoran vrve od gostiju. Klimatizirane sobe su popunjene gotovo do zadnje postelje, posvuda se čuje slovenski, češki, poljski, njemački, engleski, mađarski. Čuje se glazba, ljubazni su i nasmiješeni recepcionari, konobari, domaćice i sobarice.
Novo zapošljavanje
Od otvaranja za uskrsne blagdane hotel Adria bilježi permanentni rast turističkog prometa, a skorašnji “stop booking”, odnosno maksimalnu popunjenost čak do početka kolovoza koji se zasad puni individualnim gostima, govori Marko Mijić, novi direktor hotela Adria, ističući da je hotel postao najtraženiji smještajni kapacitet na biogradskom području.
Hotel ujedinjuje najbolje osobine vrhunskog hotelijerstva, od tople hrvatske dobrodošlice, vrhunske usluge, eleganciju interijera i ljepotu prirodnog okoliša.
– Da je hotel svojevrsni biogradski hit potvrđuju nam najpoznatije domaće i strane turističke agencije, koje bilježe povećani broj upita iz razloga što je hotel Adria u sezonu ušao sa znatno proširenom paletom turističkih usluga, navodi Mijić dodajući kako ga nadasve raduje spoznaja da Biograd na Moru “diše” turistički tako da turisti u srcu Dalmacije istinski doživljavaju toplu, nadasve gostoljubivu atmosferu .
Rekordnom rezultatu, kaže, svakako je pridonijela i biogradska predsezona ispunjena mega manifestacijama – svjetskom manifestacijom Dani Harleyja Davidsona, najuglednijom hrvatskom glazbenom manifestacijom Porin i manifestacija “Dugi svehrvatski eno-eko-gastro-etno stol – Spojimo zeleno i plavo”.
– Zdravlje je u centru našeg interesa, a klasičan odmor obogaćen je i aktivnim odmorom. Hotel Adria je gostima, uz postojeće sportsko-rekreacijske i odmarališno-kupališne sadržaje, ponudio vlastiti bio wellnes sa slanom sobom, parnom kupelji, saunom i raznim vrstama aromatske masaže radi prevladavanja respiratornih, kožnih, krvožilnih i općenitih psihofizičkih problema, svojstvenih stresnom načinu života, tvrdi Mijić čijim je dolaskom započet proces stalnog ulaganja u kadrove, vrlo bitne za snažniji turistički iskorak, pa je za pretpostaviti da će podizanjem kvalitete i proširenjem ponude hotel postati prava oaza novih zapošljavanja i razvoja struke na ovom području.
Toplice na moru
Hotel je trenutačno najtraženiji među Slovencima, Česima, Slovacima, Poljacima i Austrijancima, a uz dodatna ulaganja nakon glavne turističke sezone koja uključuju dogradnju još 60 soba, izgradnju zdravstveno-polikliničkog centra sa 12 specijalističkih ambulanta fizikalne terapije, “Toplica na moru”- slanog jezera na tisuću metara četvornih površine, golf igrališta i zatvorene polivalentne sportske dvorane, Adria bi, kako ističe Mijić, trebala postati pravi hit na bogatim zapadnoeuropskim tržištima.
– Naša osnovna orijentacija je ljetovalište i klimatsko lječilište, odnosno ljetno odmaralište, zdravstveno-kongresni i sportsko-rekreacijski turizam koji će raditi 365 dana u godini, naglasio je Mijić, dipl. turistički komunikolog, s velikim znanjem i iskustvom u turizmu.
Marko Mijić je dugo godina radio u zadarskom hotelu Kolovare, a posljednjih nekoliko mjeseci bio je čelni čovjek tvrtke Hotel Podravina d.o.o iz Koprivnice. Dugogodišnji je član vijeća i skupštine TZ grada Zadra i Žadarske županije, te mentor studentima Visoke škole za manadžment u Zagrebu.
Uz znatna ulaganja u zdravstveni turizam hotel je obnovio i opremio postojeću kongresnu dvoranu, kapaciteta 150 mjesta, a opremanjem igraonice i fitnessa želi se tržišno pozicionirati kao kongresni hotel, koji će po riječima Mijića, igrati zapaženu ulogu u razvoju kongresne ponude na biogradskom području.
– Organizacijom raznih stručnih seminara i manjih kongresa, te ponudom team building aktivnosti Adria želi znatno produžiti sezonu i smanjiti negativne utjecaje sezonalnosti na cjelokupno poslovanje hotela i ukupne rezultate biogradskog turizma, zaključuje Marko Mijić.
U slanoj sobi lakše se diše
Najveća novost u ponudi hotela Adria je slana soba, koja je uz prirodne datosti dalmatinskog podneblja postala pravi terapeutski čimbenik i prepoznatljiv proizvod na turističkom tržištu. Medicinska istraživanja potvrdila su da prirodno liječenje pomoću doziranog boravka u slanoj sobi djeluje na kronične respiratorne bolesti, kao što su astma i bronhitis, bolesti gornjih dišnih puteva, kronične i virusne infekcije, razne kožne bolesti, bolesti u zglobovima, artritis, iscrpljenost, umor, stres i nesanicu, koji se eliminiraju upuhivanjem čestica metala i minerala, zbog čega se preporučuje odraslima i djeci.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Tužna obljetnica
Prije 16 godina stradao je Hrvoje Ćustić
Zadar
RADNO VRIJEME
Pogledajte kako rade trgovine na Veliku subotu, Uskrs i Uskrsni ponedjeljak
INFOteka turizma
SPOMENIK KULTURE
Sv. Nikola napokon sjaji novim sjajem
INFOteka turizma
SKRIVENI BISER PAŠMANA
Ostaci bizantinske tvrđave iz 6. stoljeća ponovno će vrvjeti žamorom i posjetiteljima
Zadar
KONCERT
Jet Set Band na Uskrsni ponedjeljak na Narodnom trgu
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE