Od početka srpnja grad Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96 tisuća noćenja ili 51 posto u odnosu na prošlu, rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad od početka godine posjetilo 60 tisuća gostiju s 247 tisuća noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke.
Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju kruzerski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka sa svim znakovima da bi do početka posezone mogao jače zaživjeti.
Natjecanje između država
Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom biznisu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima, stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.
U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao županijski ured Turističke zajednice, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.
Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.
Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani »native oglasi« ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani, tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bukingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno »gađaju« ciljane skupine koje iskazuju zanimanje za skora putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more ili koje su izrazile zanimanje za prethodne kampanje HTZ-a i TZ Županije. Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.
Konkretizacija kampanja
Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, video uradci i članci koji jasnim porukama daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
tiktok
Bidenova kampanja i dalje koristi TikTok iako mu vlada istovremeno prijeti zabranom
Hrvatska
PREGOVORI
HDZ-ov Marko Milić demantira: “Nije se raspravljalo o ministrima i sastavu Vlade sa DP-om”
Rukomet
Priznanje Zadru 2013
Marko Sudinja i Vice Lušić u reprezentaciji mlađih kadeta
Županija
DARIVANJE KRVI
Čak 60 uspješno odrađenih darivanja krvi i 1.800 eura donacije za obrovačku obitelj Marinković
Nogomet
BIVŠI NAPADAČ
Mijatović: Real treba produžiti ugovor Modriću na godinu dana
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA