Sanirana puknuta cijev između kafića na kolodvoru

Slika korisnika valentinam
Brzo rješenje
Radilo se o puknuću cijevi veličine 20-ak centimetara, a otkriven je na dijelu između terasa dvaju ugostiteljskih objekata na Autobusnom kolodvoru. U Liburniji zbog računa koji su iz mjeseca u mjesec bili sve veći, nisu više mogli čekati
Arif SITNICA
Bager među autobusima

Djelatnici zadarskog Vodovoda riješili su jučer kvar zbog kojeg je tvrtka Liburnija d.o.o. posljednja dva mjeseca imala velike gubitke i posljedično višestruko veće račune za vodu nego inače. Radilo se o puknuću cijevi veličine 20-ak centimetara, a otkriven je na dijelu između terasa dvaju ugostiteljskih objekata na Autobusnom kolodvoru. Vlasnik jednoga od njih negodovao je što se vodoinstalaterski radovi izvode u srcu turističke sezone, no u Liburniji zbog računa koji su iz mjeseca u mjesec bili sve veći, nisu više mogli čekati. Građevinski zahvat zbog kojeg su na nekoliko sati ugostitelji ostali bez vode, a posljedično i gostiju koji su željeli popiti kavu, ubrzo se opravdao.

- Mjesto gdje je pukla cijev i gdje se izlijevala voda koja se obračunavala na našem vodomjeru pronađeno je vrlo brzo. Kvar je saniran i sve će biti vraćeno u prvobitno stanje već do poslijepodnevnih sati, rekao je Edvin Šimunov, direktor gradske tvrtke za autobusni prijevoz Liburnija gdje su u posljednja dva mjeseca za utrošak vode platili 30.000 kuna, a što je gotovo jednako potrošnji u proteklih pet mjeseci. Šimunov ističe kako su radove obavljene jučer ujutro htjeli izvesti ranije, nakon što im je račun iz Vodovoda stigao na iznos od 14.000 kuna, no da nisu upravo zbog prigovora ugostitelja koji su isticali da će im građevinski radovi otjerati goste s terasa i prouzročiti nenadoknadivu štetu.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno