Zbog rampe na bolnički parking ne mogu kamperi, ali ni Pauk služba!

Slika korisnika valentinam
Zakrčeni nogostupi najčešći razlog izlaska na teren
Ako dođe do prekršaja, a svakodnevno dolazi, mi fizički jednostavno ne možemo reagirati! - rekao je voditelj Pauk službe Zadar Renato Jeričević
Zvonko KUCELIN
Iako zbog bolničkog parkinga pozive imaju svakodnevno Pauk služba tu ne može ništa!

Problem s nedostatkom parkinga Zadrane muči kroz cijelu  godinu, no ljeti kada se u cijelu tu priču još ubroje i turisti, situacija bude  poprilično kaotična. A to najbolje znaju djelatnici Pauk službe Zadar koji, obilazeći svakodnevno Zadar uzduž i poprijeko, nailaze na svakakve  "dosjetke" kako domaćih tako i stranih vozača, a sve u pokušaju pronalaska parkirališnog mjesta.

Iako među ljudima postoji uvriježeno mišljenje kako djelatnici Pauk  službe "dižu" automobile kako im se u tom trenutku prohtije, stvarna situacija i nije baš takva. Potvrdio nam je to u razgovoru voditelj Pauk  službe Zadar, Renato Jeričević, kazavši kako rade po nalogu policije, odnosno prometnih redara ili im za prekršaj dojave i sami građani.

- Nikada ne ulazimo u samu bit prekršaja već ispunjavamo ono što se  od nas nalaže. Često dobivamo dojave i od građana koji nas upute na zadanu adresu gdje je određeni prekršaj počinjen. Također, ako u trenutku  obilaska grada primijetimo neku anomaliju, također ćemo reagirati, objasnio je Jeričević dodavši kako se prekršaj nakon uočavanja fotografira,  pošalje u ured Pauk službe i potom se čeka odobrenje, uz objašnjenje  zašto će se izvršiti uklanjanje automobila.

Najčešći prekršaj zbog kojeg Pauk služba izlazi na teren su zakrčeni  nogostupi, kazao je Jeričević.

- Nepropisno parkiranje po nogostupima diljem grada razlog je zbog  kojeg nas se najčešće zove na teren. Prilikom nepropisnog parkiranja,  automobili ne ostavljaju minimalni razmak od jednog metra sa svake  strane što ispunjava uvjete za premještanje. Vozilo je u prekršaju i ako  pusti više od jednog metra, ali u tom slučaju nema uvjeta za premještanje već mu se samo uručuje kazna za nepropisno parkiranje, objasnio je  voditelj Pauk službe Zadar.

Trenutno se podjednako "dižu" i domaći i turisti.

S obzirom na to da je sezona još uvijek u punom jeku, a samim time i  nedostatak parkirnih mjesta, vozači nemaju baš puno izbora pa ostavljaju automobile gdje god se sjete, kazao je Jeričević.

- Zaista na svašta nailazimo. Čim se ukaže neko mjesto vozači parkiraju vozilo uopće ne razmišljajući o tome je li to ispravno. Ali, s obzirom na  nedostatak parkirnih mjesta sve je to uobičajeno. Također, i invalidska  mjesta su često na piku vozača, ali tu nema puno filozofije s naše strane,  kazao je Jeričević dodavši kako su svi oni automobili koji nemaju ispravnu oznaku automatski u prekršaju i Pauk reagira.

U ovim ljetnim mjesecima podjednako "dižu" i strance i domaće.

Kada smo spomenuli novu rampu kod zadarske Opće bolnice, Jeričević nam je odmah ukazao na neobično velik propust o kojem se nije  razmišljalo.

- Postavili su rampu kako bi parking kod bolnice 'obranili' od kampera, a s druge strane, zbog te iste rampe niti pauk više ne može intervenirati. Ako dođe do prekršaja, a svakodnevno dolazi, mi fizički jednostavno  ne možemo reagirati! - objasnio je.

Tako npr. na južnom dijelu parkinga postoji prolaz koji povezuje njegova dva dijela a uz koji stoji zabrane parkiranja, no često smo svjedoci  da mnogima upravo taj prolaz posluži kao parkirno mjesto. Sada u  slučaju da se tamo netko parkira, Pauk ne može intervenirati, objasnio je  Jeričević.

- Nisu o tome baš puno razmišljali! A kad već spominjemo taj parking,  80 % vozila koja se tamo parkiraju su stranci koji idu na plažu, dodao je.

Iako se čini da Pauk non stop odvozi automobile te da je posla više nego prijašnjih godina, Jeričević je kazao kako je manje-više sve isto. Ali,  ljetne gužve koje Pauku znaju značajno produžiti vrijeme dolaska do  mjesta intervencije, svakako "idu u korist" prekršiteljima.

- Nama u sezoni ne može biti puno veći opseg posla zato što taj vremenski interval odvoza do deponija i povratka na teren dosta dugačak.  Ne možemo primiti ništa više vozila nego inače u zimskom periodu. Od  Poluotoka do Ravnica ljeti nam treba i do 20 minuta, pa i više. Često se  događa da nas npr. zovu u Diklo ili neku drugu udaljeniju lokaciju, za  određeni prekršaj. Do Dikla nam ljeti treba i sat vremena, pa se dosta  često događa da, dok dođemo, ili je vlasnik već došao ili se već odvezao,  zaključio je Renato Jeričević.

Zadarski Pauk najjeftiniji u RH

Ako vam pauk služba već mora "podignuti" vozilo, bilo bi dobro da se upravo tada  nalazite u Zadru jer ćete proći najjeftinije. Naime, intervencija zadarskog pauka trenutno je najjeftinija u RH.

- Naše zadnje poskupljenje bilo je 2006. godine i od tada do danas je ista cijena -  300 kuna, i kao takva je najjeftinija u Hrvatskoj. 300 kuna iznosi premještanje vozila, a 150 kn je pokušaj premještanja ako stranka dođe na lice mjesta. Usluga  čuvanja vozila po danu iznosi 50 kuna, kazao je, dodavši za usporedbu cijene u nekima od gradova diljem Lijepe Naše. Tako intervencija pauka u Biogradu na Moru iznosi 450, u Splitu 500, a u Dubrovniku i Osijeku čak 600 kuna.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 2 (5 glasova)

Komentari

Slika korisnika ZDPARTIZAN
Meni nikako neide u glavu kako netko moze parkirati auto na nogostup ili na zebru.Cak sam vidio da pojedini parkiraju na invalidska mjesta. Jednom sam opomenuo jednog vozaca sa rijecima : zasto ne misli na invalide kada se nepropisno parkira? On meni: cuti stara budalo! Htio sam ga snimiti i poslati sliku policiji, kad je vidio sto pokusavam brzo je pobjegao!