Subota, 27. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Zatvaranje kanala 1. studenoga, a mosta 1. siječnja

Autor: Ivana Burica

16.10.2008. 22:00
Zatvaranje kanala 1. studenoga, a mosta 1. siječnja


Odlučeno je da će se radovi na rekonstrukciji mosta maksimalno ubrzati te će most umjesto najavljenih osam za promet biti zatvoren šest mjeseci – od 1. siječnja do 30. lipnja 2009. godine. Od 30. lipnja sljedeće godine također će biti djelomično otvoren i morski prolaz kroz koji će se plovidba odvijati po posebnom režimu
Radovi na rekonstrukciji mosta preko morskog prolaza Mali Ždrelac bit će maksimalno ubrzani te će most umjesto najavljenih osam za promet biti zatvoren šest mjeseci i to od 1. siječnja do 30. lipnja 2009. godine, odlučeno je jučer poslijepodne na sastanku u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, na kojem su sudjelovali ministar Božidar Kalmeta, načelnici svih pašmanskih i ugljanskih općina – Danijel Katičin, Maja Bašić, Gorana Poropat, Tino Vidov i Ante Jerolimov, načelnik Općine Sali Ivo Basili, gradonačelnik Zadra Živko Kolega zatim predstavnici tvrtke Konstruktor Inženjeringa, izvođača radova na proširenju i produbljenju morskog prolaza Mali Ždrelac te rekonstrukciji mosta, predstavnici nositelja projekta – Plovputa i Hrvatskih cesta, predstavnici Agencije za obalni linijski promet, državni tajnici Branko Bačić i Zdravko Livaković te saborski zastupnici Andrija Hebrang i Ana Lovrin.
Besplatna linija Ždrelac – Ždrelašćica
No neće biti ubrzani samo radovi na rekonstrukciji mosta, već će i plovni put kroz Mali Ždrelac biti zatvoren kraće od očekivanog.
– Plovni put se zbog radova  zatvara 1. studenoga, a već od 30. lipnja 2009. godine kanalom će do konačnog završetka radova biti moguće prometovanje po posebnom plovidbenom režimu, doznajemo od ministra Kalmete.
Inače, predviđeni rok završetka radova na proširenju kanala sa sadašnjih 20 na 56 metara te produbljenje morskog dna na pet metara jest ožujak 2010. godine.
Šest mjeseci, tijekom kojih će most biti zatvoren, funkcionirat će brodska linija Ždrelac – Zadar, a određeno je da će putnička karta za tu liniju imati istu cijenu kao i karta na trajektnoj liniji Zadar – Preko. Također se uvodi i besplatna brodska linija između Ugljana i Pašmana.
 Kako je već i spominjano, tehnološki nasip će biti otvoren isključivo za vozila Hitne pomoći te vatrogasce i to 24 sata dnevno, a za sva ostala vozila kopnene prometne komunikacije između Ugljana i Pašmana od 1. siječnja do 30. lipnja 2009. godine iz sigurnosnih razloga neće biti.
Privremena benzinska crpka
Donesena je i odluka da će tijekom radova na mostu na Pašmanu privremeno raditi Inina crpna postaja.
– Radovi će zasigurno stvoriti određene probleme žiteljima Pašmana. No riječ je o vrlo važnom projektu te ih molim za razumijevanje i strpljenje, poručio je ministar Kalmeta.
Koliko će biti linija, koji će brodovi i u kojim terminima ploviti na relacijama Ždrelac – Zadar i Ždrelac – Ždrelašćica te što će se dogoditi s linijama za jugoistočni dio Dugog otoka te otoke Ravu i Iž, koje će od 1. studenoga prometovati preko Velikog Ždrelca, bit će dogovoreno sljedeći tjedan na sastanku u Domu županije. Na sastanku će, uz zadarskog župana Stipu Zrilića, načelnike otočnih općina te gradonačelnika Zadra, nazočiti i predsjednik HGK – Županijske komore Zadar Dario Jurin, direktor Jadrolinije Slavko Lončar, direktor Liburnije Edvin Šimunov te ravnatelj Agencije za obalni linijski promet Ivan Franičević.