Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Najveća priznanja ostaju u Zadarskoj županiji

16.10.2010. 22:00
Najveća priznanja ostaju u Zadarskoj županiji


Priznanje za najatraktivniji Eko-etno turistički proizvod dobio je Željko Vrsaljko iz Nadina za svoja vina. Rade Nekić dobio je šest zlata za ulja od ružmarina, kadulje, smilja, kamilice, nevena i kantarionovo ulje
Nagrade na ovogodišnjem sajmu Eko Etno Hrvatska Europa Tour 2010 podijeljene su u subotu, a očekivano među dobitnicima najvrednijih priznanja istaknula se Zadarska županija i pojedinci “Vina Vrsaljko” iz Nadina i Rade Nekić, dok je priznanje za edukacijsku ustanovu dobila zadarska Poljoprivredno-prehrambena srednja škola Stanka Ožanića. Ova manifestacija ima poseban značaj u njegovanju hrvatske tradicije, folklora, gastronomije, starih zanata, obrta i autohtone proizvodnje, a dobitnici nagrada “Najbolji među najboljima” kazali su nam kako im je posebna čast što su dobili ova priznanja. Priznanje za najatraktivniji Eko-etno turistički proizvod dobio je Željko Vrsaljko iz Nadina za svoja vina.
– Čast mi je što smo dobili ovo priznanje, jer uvijek se priča kako imamo malo proizvoda i malo se pojavljujemo, ali radimo koliko možemo i trudimo se koliko je to u našoj moći. Danas mi je zbilja sretan dan, a dobio sam na desetke nagrada za vino “Nadinska rana”, vino u kojemu je cijela povijest našeg kraja. To je vrhunsko vino i veseli me što su to i ovdje prepoznali, kazao je Vrsaljko.
Priznanje za najatraktivniji proizvod dobila je i Nedjeljka Jurin iz Lovrana te Agro-Stemar iz Dugog Sela za lavandu.
Zadarska županija dobila je Veliko zlato za najbolju prezentaciju i izvrsnog domaćina, a nagradu je preuzeo Danijel Segarić, pročelnik UO za poljoprivredu.
– Ovo nam je osobito priznanje, s obzirom da smo se jako potrudili kako bismo ugostili proizvođače iz cijele Hrvatske i okolnih država. Naši proizvođači učinili su ono što su trebali, prezentirali svoje proizvode i pokušali stupiti u kontakt s kupcima. Kao županiji drago nam je da je ovo priznanje došlo u naše ruke. Nadam se da bi i sljedeće godine Zadar mogao biti domaćin ovog sajma, ali to je do organizatora i ako se ponudi domaćinstvo, mi ćemo ga prihvatiti, kazao je Segarić dodajući kako je najvažnije dobro druženje, a najbitnije je omogućiti proizvođačima da se prezentiraju, dok su nagrade u drugom planu.
Očekivano i na ovogodišnjem sajmu brojne zlatne medalje dobio je Rade Nekić za svoja ulja. Ovoga puta je dobio šest zlata za ulja od ružmarina, kadulje, smilja, kamilice, nevena i kantarionovo ulje.
– Ovo je samo potvrdilo one moje tvrdnje da su naši proizvodi zaista jestivi i neškodljivi. Ono što ne smije u usta, ne smije ni na kožu. Naša masažna ulja napravljena su od našeg ekstradjevičanskog maslinova ulja i raznog bilja, a kvaliteta je dokazana i na institutu. Šest ulja smo poslali i šest zlata smo dobili, a prošle godine poslali smo 14 proizvoda, a vratili se sa 15 zlata, pohvalio se Nekić i dodao kako već tri godine dobivaju titulu najbolje prirodne kozmetike u Hrvatskoj, a pobijedili su i kao najbolji ekosuvenir u Hrvatskoj što nosi direktan izvoz u SAD, ali neće stati samo na tome.
U 1. kategoriji priznanja Eko Etno Europa Hrvatska Tour 2010. Zlatna povelja za najbolji nastup otišla je u Grad Zagreb i Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo, dok je posebna povelja za strane izlagače otišla u Južnomoravsku regiju. Podijeljene su i brojne zahvale i medalje za najbolje prehrambene proizvode, a od njih vrijedi izdvojiti da je kao najbolji med proglašen cvjetni Radovana Nikolića iz Apis Dalmacije, za voćne proizvode “Dida Boža”, a za sireve Belje.


Problem je što su se ulaznice naplaćivale


Na završetku sajma razgovarali smo i s brojnim izlagačima, a većina ih je složna kako posjećenost i nije bila onakva kakvu su očekivali te kao jedan od najvećih problema navode i to što su kupci morali plaćati ulaznice.




Na tržištu ne postoji bitka brandova nego bitka percepcija


– Svaki cigo svoga konja hvali. Kada bismo ovo preveli u svijet reklamiranja tada bi to bilo moj proizvod je najbolji. Treba naučiti kako se proizvod uvodi na tržište. Postoje različite tehnike i metode od provokacije i šokiranja tržišta, igranja s vremenom, promjena perspektiva i drugih, rekao je Vladimir Resnar, predavač na radionici «Moj proizvod je bolji od drugih” koja je održana u subotu, predzadnjeg dana Eko-etno sajma koji se održavao u Zadru na Višnjiku.
Resnar ističe važnost stvaranja branda koji će biti prepoznatljiv drugima, odnosno kupcima na tržištu. Pri stvaranju marketinške poruke treba ići ciljanom segmentu tržišta, jer je nemoguće stvoriti univerzalnu poruku namijenjenu svima u današnje vrijeme. Svijet, tržište nije «meltting pot» koje se može gađati sačmaricom, već francuska salata gdje svaki pojedini dio traži precizan snajperski pogodak.
– Želimo biti uočeni na tržištu. Naš brand je jak onoliko koliko ga jako percipira okolina. Na tržištu ne postoji bitka brandova već bitka percepcija.
A. Vi.