Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Maja Matković – nova direktorica Trgovinskog centra

Autor: Anita Ćustić

17.01.2010. 23:00
Maja Matković – nova direktorica Trgovinskog centra

Foto: Tomislav JERAK



Rekla bih da je smanjena potrošnja trenutačno najveći problem, ali jednaka situacija je svugdje. Posjetitelji se općenito suzdržavaju od potrošnje bilo da je riječ o kinu, garaži, kafiću ili prodavaonici, kazala je Maja Matković


Mladen Mišković, koji je od 2000. godine javnosti poznat kao direktor Trgovačkog centra na Relji, ovu funkciju ne obavlja već više od godinu dana, a nakon jednog menadžera iz Zagreba, direktorsku je fotelju nedavno zauzela Maja Matković. Svoju novu funkciju mlada je direktorica preuzela još 1. prosinca prošle godine, a kako ističe, kroz posljednje dvije godine, dok je “novi dio” Trgovačkog centra još bio u izgradnji, direktorskom palicom ne upravlja Mišković.
– Mišković je i dalje zaposlenik tvrtke, i dalje je prisutan i to u ulozi savjetnika uprave. S obzirom da je u tvrtci već dugi niz godina, još uvijek je glavni i odgovorni kada su u pitanju neki konkretni odnosi, primjerice kada je riječ o otkupu i zakupu prostora i slično, dok sam ja, rekla bih, u ulozi “operativca”. Kada je Mišković postao savjetnik uprave, kratko vrijeme je direktorsku funkciju obavljao zagrebački menadžer, a nakon toga je odlučeno da direktor bude netko unutar tvrtke, kazala je Matković, naglasivši kako je ona u Trgovačkom centru zaposlena više od dvije godine i to obnašajući funkciju menadžera zakupa te da se za to vrijeme jako dobro upoznala s poslovanjem tvrtke te svim problemima i prednostima koje ovaj posao nosi.
S obzirom da je ovo zahtjevno mjesto preuzela u jednako zahtjevno vrijeme, u razdoblju velike gospodarske krize u kojoj najviše trpi upravo trgovačka djelatnost, Matković vjeruje da će pravim potezima smanjiti posljedice recesije.
– I prije ove funkcije sam prošla kroz brojne probleme sa zakupcima uzrokovane krizom tako da me ništa nije iznenadilo, a mi se i dalje trudimo pružiti im što bolje uvjete. Rekla bih da je smanjena potrošnja trenutačno najveći problem, ali jednaka situacija je svugdje. Posjetitelji se općenito suzdržavaju od potrošnje bilo da je riječ o kinu, garaži, kafiću ili prodavaonici, kazala je Matković, istaknuvši kako će u tom smislu dati sve od sebe kako bi sadržaj Trgovačkog centra konstantno privlačio posjetitelje.
Spomenula je stoga suradnju s brojnim lokalnim udrugama s kojima redovito organizira zabavne programe za djecu, a s kojima namjerava nastaviti i dalje i to kako kako bi opći problem pada potrošnje u državi, u zadarskom Trgovačkom centru bio što manje izražen.
– Konstantno radimo na tome da privučemo ljude i da ih zadržimo u našem prostoru pa su tako primjerice, ove godine i sniženja započela nešto ranije nego lani, kako bi ljudima omogućili kupovinu, a našim zakupcima prodaju i ostanak u našim prostorima, kazala direktorica.