Utorak, 16. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Škraping rezultirao porastom broja turista od 30 posto

17.01.2012. 23:00
Škraping rezultirao porastom   broja turista od 30 posto


Škraping je motor Pašmana. Mladi ljudi su ga prepoznali kao nešto za što se mogu uhvatiti i daje im optimizam u ovim sivim vremenima. Dobili su jedan brend kroz koji se mogu izraziti, na što se mogu pozvati, kaže Tomić


Škraping je najpoznatiji brand otoka Pašmana. Ove godine održava se u   subotu 10. ožujka i očekujemo oko 800 sudionika iz   Hrvatske, Slovenije, Nizozemske, Austrije i drugih zemalja. U Tkon bi, privučen   Škrapingom, trebao doći i   proslavljeni hrvatski tenisač   Goran Ivanišević, rekao je   idejni organizator i sportski   direktor Škrapinga Josip Tomić na siječanjskom Morskom utorku Gradske   knjižnice Zadar koji je tradicionalno rezerviran za   predstavljanje najpoznatije   hrvatske treking utrke. Prijave za sudjelovanje su počele   jučer i završavaju tjedan dana   prije početka utrke kako bi se   organizatori što bolje pripremili s obzirom na najavljeni   broju sudionika. Organizatori su Općina Tkon, JKU Prvenj AK Soline iz Biograda.
Kao i lani i ove godine organizirat će se tri utrke – ultra   dugačka četrdeset kilometara   koja starta iz Banja te light   duljine dvadeset kilometara i   đir od osam kilometara koji   startaju iz Tkona. Organizatori s ponosom ističu odličan   odaziv za sudjelovanje na   Škrapingu od početka, 2006.   godine, kada je sa starta prve   utrke krenulo 180 sudionika.   Takva masovnost je netipična   za treking utrke. Vremenom   se taj broj umnogostručio na   prošlogodišnjih 800 koliko ih   se očekuje i ove godine, mada   neki očekuju i veći broj trekera koji će škrapajući uživati   u prirodnim ljepotama otoka   Pašmana i panoramskim pogledima na nacionalne i parkove prirode u okruženju. Tomić uz turističko-promotivnu   ulogu Škapinga ističe i njegovu ulogu na lokalno stanovništvo.
– Škraping je motor Pašmana. Mladi ljudi su ga prepoznali kao nešto za što se mogu   uhvatiti i daje im optimizam u   ovim sivim vremenima. Dobili su jedan brend kroz koji se   mogu izraziti, na što se mogu   pozvati, kaže Tomić i dodaje:
– Turistički radnici komentiraju kako je Škraping rezultirao porastom broja dolazaka od 30 posto preko ljeta. Ljudi s otoka odlaze puni   pozitivnih dojmova i na ljeto   se vraćaju s prijateljima. Širi   se priča okolo. Mi dobivamo   mailove da se naša utrka prati   na Novom Zelandu, Kanadi,   Južnoj Americi. Dakle to više   nije stvar samo otoka već cijele Zadarske županije te pozivam TZ Zadarske županije   da se uključi više u organizaciju.
Podsjetimo kako je Škraping od 2010. godine nositelj   oznake Hrvatski otočni   proizvod te se u sklopu njega   od lani održava Sajam   otočnih proizvoda.
Isto tako Škraping je jedna   od utrka koje se održavaju u   sklopu trekking lige Joška   Božića.