Škraping rezultirao porastom broja turista od 30 posto
Poruka greške
Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Škraping je najpoznatiji brand otoka Pašmana. Ove godine održava se u subotu 10. ožujka i očekujemo oko 800 sudionika iz Hrvatske, Slovenije, Nizozemske, Austrije i drugih zemalja. U Tkon bi, privučen Škrapingom, trebao doći i proslavljeni hrvatski tenisač Goran Ivanišević, rekao je idejni organizator i sportski direktor Škrapinga Josip Tomić na siječanjskom Morskom utorku Gradske knjižnice Zadar koji je tradicionalno rezerviran za predstavljanje najpoznatije hrvatske treking utrke. Prijave za sudjelovanje su počele jučer i završavaju tjedan dana prije početka utrke kako bi se organizatori što bolje pripremili s obzirom na najavljeni broju sudionika. Organizatori su Općina Tkon, JKU Prvenj AK Soline iz Biograda.
Kao i lani i ove godine organizirat će se tri utrke - ultra dugačka četrdeset kilometara koja starta iz Banja te light duljine dvadeset kilometara i đir od osam kilometara koji startaju iz Tkona. Organizatori s ponosom ističu odličan odaziv za sudjelovanje na Škrapingu od početka, 2006. godine, kada je sa starta prve utrke krenulo 180 sudionika. Takva masovnost je netipična za treking utrke. Vremenom se taj broj umnogostručio na prošlogodišnjih 800 koliko ih se očekuje i ove godine, mada neki očekuju i veći broj trekera koji će škrapajući uživati u prirodnim ljepotama otoka Pašmana i panoramskim pogledima na nacionalne i parkove prirode u okruženju. Tomić uz turističko-promotivnu ulogu Škapinga ističe i njegovu ulogu na lokalno stanovništvo.
- Škraping je motor Pašmana. Mladi ljudi su ga prepoznali kao nešto za što se mogu uhvatiti i daje im optimizam u ovim sivim vremenima. Dobili su jedan brend kroz koji se mogu izraziti, na što se mogu pozvati, kaže Tomić i dodaje:
- Turistički radnici komentiraju kako je Škraping rezultirao porastom broja dolazaka od 30 posto preko ljeta. Ljudi s otoka odlaze puni pozitivnih dojmova i na ljeto se vraćaju s prijateljima. Širi se priča okolo. Mi dobivamo mailove da se naša utrka prati na Novom Zelandu, Kanadi, Južnoj Americi. Dakle to više nije stvar samo otoka već cijele Zadarske županije te pozivam TZ Zadarske županije da se uključi više u organizaciju.
Podsjetimo kako je Škraping od 2010. godine nositelj oznake Hrvatski otočni proizvod te se u sklopu njega od lani održava Sajam otočnih proizvoda.
Isto tako Škraping je jedna od utrka koje se održavaju u sklopu trekking lige Joška Božića.
- Prijavite se ili registrirajte za slanje komentara
- 4 čitanja
Na današnji dan prije 81 godinu Pavelić je Talijanima poklonio Zadar
Teme zaštite prava LGBTQIA+ osoba u hrvatskom društvu često su marginalizirane
Majmunske boginje potvrđene u 12 zemalja
Koristeći se tuđom osobnom iskaznicom sklopio pretplatnički ugovor te kupio mobitel