Prikaz dvojezične knjige Uskrsla lica Vukovara 1991. – 2021.

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Uz obilježavanje obljetnice akcije Maslenica 93
Nizu relevantnih publikacija o Domovinskom ratu i o Vukovaru upravo se pridružuje i najnovija dvojezična knjiga Uskrsla lica Vukovara 1991.–2021. Julienne Eden Bušić, trajno nastanjene u Republici Hrvatskoj – njezinoj drugoj voljenoj domovini, napisala je u recenziji dr. sc. Lidija Bajuk
Matica hrvatska
Knjiga je objavljena u nakladi Ogranka Matice hrvatske u Zadru i Hrvatskog memorijalno-dokumentacijskog centra Domovinskog rata

Pod pokroviteljstvom Zadarske županije, uz obilježavanje obljetnice akcije Maslenica 93, Ogranak Matice hrvatske u Zadru i Hrvatski memorijalno-dokumentacijski centar Domovinskog rata prikazuju dvojezičnu knjigu koju je uredila Julienne Eden Bušić: Uskrsla lica Vukovara 1991. – 2021./ The Resurrected Faces of Vukovar 1991 – 2021
Prikaz će se održati u Gradskoj loži, u Zadru. Petak, 21. siječnja 2022. godine, s početkom u 12 h.

Potrebna najava

Za ulazak su potrebne COVID potvrde ili negativan COVID test ne stariji od 48 sati. Zbog ograničenoga broja sudionika, potrebna je prethodna najava na e-mail: mh@zd.t-com.hr.
Knjiga je objavljena u nakladi Ogranka Matice hrvatske u Zadru i Hrvatskog memorijalno-dokumentacijskog centra Domovinskog rata.
»Da bismo shvatili razloge i razmjere zla kojim su velikosrbi počinili hrvatskom gradu-heroju Vukovaru i čitavoj Hrvatskoj, povijesne činjenice u ime istine valja nam neprekidno ponavljati, vjerodostojno potkrepljivati, hermeneutički iščitavati i umjetnički interpretirati. A nizu relevantnih publikacija o Domovinskom ratu i o Vukovaru upravo se pridružuje i najnovija dvojezična knjiga Uskrsla lica Vukovara 1991.–2021. Julienne Eden Bušić, trajno nastanjene u Republici Hrvatskoj – njezinoj drugoj voljenoj domovini«, napisala je u recenziji dr. sc. Lidija Bajuk.

U kolektivnom sjećanju hrvatskog naroda

»Vukovar, knjiga urednice Julienne Bušić, u sadržajnom smislu sastoji se od niza tekstova, slikovnih prikaza, dokumentacijskog gradiva, nastalih u razdoblju koje se odnosilo na događaje stradanja grada Vukovara u Domovinskom ratu, proizišlo kao rezultat agresije velikosrpskih paravojnih snaga potpomognutih jedinicama JNA. U tom pogledu izdvojena su zbivanja koja su ostala u trajnom kolektivnom sjećanju hrvatskoga naroda, ali jednako tako i ona koja su obilježila pojedinačna stradanja njegova stanovništva. Slijedom toga može se kazati kako je, napose u ovome primjeru, prošlost nešto što odražava stanje sadašnjosti zbog čega su do danas nerazriješena pitanja i nadalje ostala teretom koji ometa neopterećena promišljanja o budućnosti. Upravo zbog toga silno je važno pristupiti pogledu na prošlu zbilju s pozicije razložnoga prosuditelja, oslobođenog bilo kakvih oblika svjetonazorskih ili ideoloških predrasuda, što omogućava prodor činjenica u prostor koji se sustavno i ciljano pokušava onečistiti raznim oblicima začudnih interpretacija s nakanom relativizacije agresije i tako nastalim razaranjima Vukovara, kao i stradanjem njegovog civilnog stanovništva i hrvatskih branitelja,« navodi se u recenziji doc. dr. sc. Zlatka Begonje.

Kategorija:
Ocjena:
Prosječno: 5 (1 glasova)