U Kalima žele suživot ribarstva i turizma

Slika korisnika admin
Andrina LUIĆ
Interesa nije nedostajalo

Kako primiti gosta i pripremiti objekt za iznajmljivanje, kako  atraktivno servirati i poslužiti doručak, kako povećati energetsku učinkovitost objekta i smanjiti režijske troškove, kako se kvalitetno prezentirati na vlastitim web-stranicama, što je Internet marketing i on-line promidžba smještajnih kapaciteta, koje su odlike dobrog domaćina... Na ta  i još mnoga druga pitanja pokušala je dati odgovor prva županijska edukativna radionica za iznajmljivače privatnog smještaja otoka Ugljana i  Pašmana organizirana u četvrtak poslijepodne u Kalima.

- Budući da samo prošle godine, u suradnji s Institutom za turizam,  započeli s projektom izrade Strategije razvoja turizma u Kalima, željeli  smo potaknuti suradnju između javnog i privatnog sektora, otvoriti teme koje bi iznajmljivačima u budućnosti pomogle u radu, a sve kako bi  se podigla kvaliteta usluge i ponude. Naše želje poklopile se s projektom  označavanja kvalitete, tzv. labellinga, koji je pokrenula Županijska turistička zajednica, i tako je naše mjesto prvo otvorilo vrata novom pristupu  u razvoju obiteljskog smještaja, kazala je Ina Kolega, direktorica TZ Kali,  na čijem području trenutačno djeluju 72 iznajmljivača koji u svojoj ponudi u većini imaju apartmane s 532 registrirane postelje.

Kako bi iznajmljivačima, a na radionici ih se s oba otoka okupilo više  od stotinu, prenijeli primjere dobre prakse iz drugih sredina i županija,  na pitanja su odgovarali stručnjaci iz različitih područja koja su blisko  povezana s turističkom djelatnošću. Nedjeljko Pinezić, predsjednik Zajednice obiteljskog turizma i smještaja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori,  dugogodišnji turistički djelatnik u Primorsko-goranskoj županiji, predstavio je program TZ Kvarnera „Kvarner family" na osnovi kojega je TZ  Zadarske županije krenula u projekt označavanja kvalitete obiteljskog  smještaja.

- Važno je naglasiti da je ovo prva radionica, da je odabrano mjesto u  kojemu turizam nije primarna djelatnost, ali koje želi spojiti tradiciju ribarstva s novom gospodarskom granom i ponuditi tržištu posve nov  proizvod. „Kvarner family" kao krovni brend, klub kvalitete, sa svojim  podbrandovima koji komuniciraju s posebnim ciljnim skupinama, objasnio je Pinezić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno