Povodom najavljene konferencije za medije koju će ispred ulaza u Turističku zajednicu grada Zadra danas održati Mjesni odbor Petrčane, a kojoj je tema postupak izdvajanja iz TZ grada Zadra koji su pokrenuli, jučer je priopćenje za medije poslao direktor TZG Zadra Ante Rados. Priopćenje prenosimo u cijelosti:
– Potaknuti učestalim prozivkama od strane MO Petrčane, koristimo priliku iznijeti neke činjenice kao odgovor na navode predstavnika MO Petrčane.
Temeljem poduzete inicijative za izdvajanjem od strane MO Petrčane, očitovali su se gospodarski subjekti koji čine više od 80 posto ukupnih prihoda mjesta Petrčane i izrazili stav na način da nisu suglasni s izdvajanjem i osnivanjem turističke zajednice mjesta Petrčane. Turističko mjesto Petrčane sudjeluje s 20 posto u ukupnim prihodima TZ grada Zadra, a predstavnici subjekata s područja turističkog mjesta Petrčane sudjeluju u radu tijela i aktivnostima TZ grada Zadra.
TZ grada Zadra ulaže značajna financijska sredstva u turistička mjesta na temelju Programa rada i financijskog plana, sukladno Statutu TZ grada Zadra i Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma u suradnji i s mjesnim odborima vezano za unapređenje kvalitete boravka turista. Petrčane je ravnopravan dio Zadra poput Dikla, Puntamike, Kožina i ostalih mjesta, sa svojim posebnostima i razvojnim potrebama. TZ grada Zadra je uključena u razvitak mjesta Petrčane u skladu sa zakonskim mogućnostima i interesom mjesta Petrčane.
Osim izravnih ulaganja sukladno prijedlozima Mjesnog odbora Petrčane, TZ grada Zadra ulaže značajna sredstva u marketinške aktivnosti promocije naše destinacije putem kanala oglašavanja, dizajna vrijednosti, distribucije i prodaje vrijednosti. Sve dugogodišnje marketinške aktivnosti koordinirane su s većim gospodarskim subjektima mjesta Petrčane koji aktivno sudjeluju na zajedničkim nastupima na turističkim sajmovima ili prezentacijama te su aktivno uključeni u promidžbene aktivnosti na razini destinacije s posebnim naglaskom na brendiranje grada Zadra. Upravo je grad Zadar, prema svim relevantnim pokazateljima i iskazanim turističkim brojkama, najvažnija aglomeracija turističkog predznaka od čijeg marketinškog udjela koristi imaju svi na području turističke destinacije kojoj je Zadar neprijeporni centar. Naravno, kao što i sam Zadar ima koristi od marketinških aktivnosti manjih mjesta i gospodarskih subjekata Zadarske županije.
Izražavamo žaljenje zbog negativnih natpisa i nezadovoljstva MO Petrčane, jer TZ grada Zadra kontinuirano već godinama surađuje s Mjesnim odborom u skladu s mogućnostima i zakonskim odredbama uvažavajući prijedloge vezane za razne aktivnosti od značaja za mjesto Petrčane, stoji u priopćenju koje potpisuje Ante Rados.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
UDRUGA ADELA
Osječanke sudu i policiji sedam mjeseci od ubojstva Mihaele Berak poručile: “Gledamo vas”
Ostali sportovi
F1
Verstappen najbrži i u kvalifikacijama
Scena
HRVATSKI GLUMAC
Peroš glumi kontroverznog trenera u imaginarnom podmlatku Barce
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica napunila zadarske ulice, evo koga smo sreli
Hrvatska
MOST-OVAC
Raspudić: Ustavni sud je parapolitičko tijelo, treba ga ukinuti
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP
Gradonačelnik Benkovca na otvorenju Doma kulture spominjao zmajeve, zlonamjernike i Boga: Naše rodoljublje je kršćansko
Zadar
ĐIR PO GRADU
[FOTO] Subotnja špica napunila zadarske ulice, evo koga smo sreli
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Hrvatska
KROV NAD GLAVOM
Prosječan Hrvat ne može unajmiti stan jer mu je najam 70 posto plaće, a ne može dobiti ni kredit za kupnju
Zadar
pojačan promet