Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

20 C°

Započelo suđenje zadarskom plivačkom treneru i HAC-ovom vozaču ralice

17.06.2011. 22:00
Započelo suđenje zadarskom  plivačkom treneru i  HAC-ovom vozaču ralice


Iako je u stravičnoj nesreći kod tunela Zaranač nedaleko od Splita, i Čulina teško nastradao, splitsko općinsko tužiteljstvo podiglo je optužni prijedlog i protiv njega, kao i protiv HAC-ovog vozača ralice koji se polukružno okretao između dva odbojnika, tereteći ih zbog izazivanja prometne nesreće


Godinu i  pol nakon prometne nesreće  na autocesti A1 u kojoj su u  naletu na ralicu teško stradala  trojica malih zadarskih plivača, tada 12-godišnjaka, na  Općinskom sudu u Splitu započelo je suđenje njihovom  vozaču i treneru Marijanu  Čulini (35) i Oliju Raduliću  (40), zaposleniku HAC-a koji  je upravljao ralicom.
Iako je u stravičnoj nesreći  kod tunela Zaranač nedaleko  od Splita, i Čulina teško nastradao, splitsko općinsko  tužiteljstvo podiglo je optužni  prijedlog i protiv njega, kao i  protiv HAC-ovog vozača ralice koji se polukružno okretao  između dva odbojnika, tereteći ih za izazivanje prometne  nesreće.
Nakon čitanja optužnog akta na jučerašnjem ročištu obojica optuženih zanijekala su  krivnju te su iznijeli svoje obrane. Nakon što je Čulinin branitelj mr.sc. Šime Pavlović predložio provođenje kombiniranog prometnog i sudsko-medicinskog vještačenja, rasprava je odgođena, a o sljedećem  ročištu stranke u postupku bit  će naknadno obaviještene.
Podsjetimo, stravična prometna nesreća dogodila se 31.  siječnja nešto iza 20 sati na  dionici autoceste A1 nedaleko  od Splita. Trener Plivačkog  kluba Jadera Marijan Čulina s  trojicom malih plivača, 12-godišnjim blizancima i njihovim  vršnjakom, vraćajući se s plivačkog natjecanja u Dubrovniku, osobnim je vozilom naletio na HAC-ovu ralicu koja  se, kako je očevidom utvrđeno,  polukružno okretala. Za upravljačem ralice bio je Oli Radanović koji se, kako je policija  tada izvijestila, polukružno  okretao na službenom prolazu  između zaštitnih metalnih odbojnika, prije negoli se uvjerio  da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu. Iz HAC-a su takvu vijest  u početku demantirali tvrdeći  kako je Čulina bio umoran  uslijed čega mu je popustila  koncentracija, te da je prekoračio ograničenje brzine koja je tada zbog snijega bila  smanjena na 80 kilometara na  sat.
U nesreći je četvoro Zadrana zadobilo teške ozljede zbog  kojih su duže vrijeme bili hospitalizirani na splitskom  KBC-u. Trener i jedan blizanac nakon nesreće su bili  smješteni na Odjel kirurgije,  dok su druga dvojica dječaka  zbog težine ozljeda bili  smješteni na JIL. Srećom, nakon niza operativnih zahvata  svi su se uspješno i bez većih  posljedica oporavili.