Za ‘’Samopouzdanje darovitih učenika’’ 13.170,00 eura

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Gimnaziji F. Petrića odobren projektni prijedlog za program Erasmus +
Posljednjih godina, kod određenog broja darovitih učenika do izražaja dolaze negativni aspekti darovitosti koji ih ometaju u procesu socijalizacije i smanjuju njihovu školsku uspješnost. Ti daroviti učenici teško iskazuju vlastita mišljenja, ideje i stavove, pokazuju nižu razinu samopouzdanja i motivacije, probleme u komunikaciji, strah od javnog nastupa, nisu aktivni u školskim aktivnostima, navodi Hajdi Škarica, koordinatorica projekta
Zadarski list/Arhiva
Gimnazija Franje Petrića provodi projekt usmjeren osnaživanju nastavnika i stručnih suradnika za rad s darovitim učenicima

Gimnaziji Franje Petrića odobren je projektni prijedlog za program Erasmus + za 2019. godinu, za Ključnu aktivnost 1 u području općeg obrazovanja. Za provođenje projekta pod nazivom ‘’Samopouzdanje darovitih učenika’’ (Strengthen self-confidence in gifted students) školi je odobrena financijska potpora od 13.170,00 EUR. Projekt je odobrila Agencija za mobilnost i projekte EU. Usmjeren je osnaživanju nastavnika i stručnih suradnika za rad s darovitim učenicima.
- Većina je učenika naše škole visoko motivirana, a mnogi su daroviti. Visokih su kognitivnih sposobnosti, postižu izvrsne rezultate na ispitima državne mature te brojne uspjehe na državnim i međunarodnim natjecanjima i smotrama, u različitim odgojno-obrazovnim područjima. Istovremeno, posljednjih godina, kod određenog broja darovitih učenika do izražaja dolaze negativni aspekti darovitosti koji ih ometaju u procesu socijalizacije i smanjuju njihovu školsku uspješnost. Ti daroviti učenici teško iskazuju vlastita mišljenja, ideje i stavove, pokazuju nižu razinu samopouzdanja i motivacije, probleme u komunikaciji, strah od javnog nastupa, nisu aktivni u školskim aktivnostima, navodi Hajdi Škarica, koordinatorica projekta dodajući kako je naglasak ovoga projekta stavljen na jačanje samopouzdanja i motivacije učenika usvajanjem i implementacijom novih strategija, metoda i oblika učenja i poučavanja, na poticanje kreativnosti te razvijanje digitalnih, jezičnih i socijalnih kompetencija.
- Ovaj je projekt prilika za razvijanje profesionalnih i osobnih kompetencija nastavnika u europskom okružju. Razmjena iskustava i dobre prakse, stvaranje poticajnog školskog ozračja koje se temelji na načelima pozitivne psihologije i kreativnih nastavnih metoda i pristupa rezultirat će osuvremenjivanjem nastave i školskog kurikula, ističe Škarica.
Projektne aktivnosti trajat će osamnaest mjeseci, a koordiniraju ih školska knjižničarka Hajdi Škarica i pedagoginja Antonija Kero. Osim njih projektni tim čini još četvero visoko motiviranih nastavnika: Ana Žaja, nastavnica engleskog jezika, Dubravka Radman, nastavnica njemačkog i talijanskog jezika, Renata Ruić-Funčić, nastavnica kemije i Danijel Gulin, nastavnik biologije.
Projektom su planirane dvije mobilnosti za navedenih šestero sudionika. Troje će nastavnika pohađati strukturirane tečajeve u Rumunjskoj, a troje u Španjolskoj. Nakon realiziranih mobilnosti slijede projektne aktivnosti usmjerene na primjenu novostečenih znanja i vještina u nastavne i izvannastavne aktivnosti te diseminacija i evaluacija rezultata.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)