»Potraga za petim elementom« u zadarskom zaleđu

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Projekt razvoja turističkog brenda kontinentalnog dijela županije
Glavni cilj projekta je valorizacija tih turističkih sadržaja i njihova prezentacija putem novih turističkih proizvoda, popraćenih digitalnim alatima. U suradnji s našim partnerima razvili smo teritorijalni brend, tj. tematski koncept »Potraga za petim elementom«, koji uključuje niz alata i aktivnosti kojima će se na zanimljiv i inovativan način predstaviti potencijali zaleđa, objasnila je Jerak
Marin GOSPIĆ
Panel rasprava održana je u Centru za kreativne industrije

U Centru za kreativne industrije u petak je u sklopu provedbe projekta MADE – IN LAND (Menadžment i razvoj zaleđa) održana panel diskusija pod nazivom »Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?«.

Kuće za odmor izvrsno popunjene

Sudionike panel diskusije prva je pozdravila Marina Dujmović Vuković, ravnateljica Zadre Nove, Razvojne agencije Zadarske županije.
- Okupili smo se kako bismo raspravili o turizmu u zaleđu, jer je vrlo važno raspraviti o tome kako valorizirati turizam i obogaćivati ponudu turizma u zaleđu. Toplo se nadam da će nakon našeg druženja uslijediti dijeljenje novih ideja i savjeta za naše područje. Ove su teme vrlo važne zbog činjenice s kojom se u Zadarskoj županiji skoro svakodnevno susrećemo tijekom ljetne sezone. Priobalna mjesta često su istovremeno prebukirana. Previše se turista okuplja u istoj destinaciji. Ona postaje preopterećena i njezino upravljanje je sve više neodrživo, kazala je Dujmović Vuković te istaknula kako zaleđe ima izvanredne razvojne kapacitete, kao što se vidi iz podataka iz zadnjih par godina.
- Sve je više moderno uređenih kuća za odmor, koje su izvrsno popunjene. Zaleđe polako postaje brend za sebe. Upravo u tom smjeru želimo i razvijati ovaj projekt i zato se okupljamo na raspravi, zaključila je Dujmović Vuković.

Osjetljivi krajobraz

Projekt MADE IN - LAND nastoji uskladiti razvoj potencijala zaleđa s potrebama i kvalitetom života lokalne zajednice. Plan je promovirati i poboljšati dostupnost kulturne i prirodne baštine kopnenih područja turističkim posjetiteljima na obali te razviti inovativne modele za upravljanje osjetljivim krajobrazom zaleđa. Cilj projekta MADE IN - LAND je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija.
- Projekt MADE IN - LAND provodimo u sklopu prekogranične suradnje Italija - Hrvatska 2014. - 2020., a koja se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Posebno nam je značajan i trenutak kada organiziramo ovo druženje, jer smo prije skoro dvije godine ovaj projekt predstavili javnosti. Od tada zaista možemo reći da smo vrlo zadovoljni odazivom javnosti, ali i svih dionika koji su nam pružili podršku. ZADRA NOVA ovaj projekt provodi u partnerstvu sa Sveučilištem u Zadru i Agencijom za ruralni razvoj Istre, te još šest partnera iz Italije, kazala je Sanja Jerak, voditeljica projekta MADE IN - LAND i dodala kako se zajedničkim naporima razvijaju novi turistički proizvodi.

Suradnja na terenu

- Oni će nam omogućiti uspješniju promociju turističkih potencijala zaobalja na emitivnim turističkim tržištima. Glavni cilj projekta je valorizacija tih turističkih sadržaja i njihova prezentacija putem novih turističkih proizvoda, popraćenih digitalnim alatima. U ključnoj smo fazi projekta, gdje smo u suradnji s našim partnerima razvili jedan teritorijalni brand, tj. tematski koncept »Potraga za petim elementom«, koji uključuje niz alata i aktivnosti kojima će se na zanimljiv i inovativan način predstaviti potencijali zaleđa, objasnila je Jerak i naglasila kako teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept, koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.
- Kreiramo fleksibilan proizvod, koji se stalno može nadopunjavati, koji može dalje rasti. Zadovoljni smo činjenicom da smo uspjeli raditi u skladu s potrebama dionika iz područja zaleđa. Bez njihovih inputa i savjeta ne bismo uspjeli sve osmisliti i oživjeti naše ideje. U narednim mjesecima nastavljamo s organizacijom sličnih aktivnosti, kao što je ova zadarska, jer dolazimo do ključne faze provedbe projektne aktivnosti, gdje ćemo brend i testirati na lokacijama u zaleđu. Cilj našeg druženja u Zadru je okupljene sudionike uvesti u temu i našim dionicima pružiti priliku da im uzvratimo na podršci koju su nam pružali, kako bi kroz ovu panel – raspravu dobili informacije o tome kako unaprijediti svoje poslovanje, zaključila je Jerak.

Govornici na panel raspravi

Na panel raspravi "Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?" održanoj u Centru za kreativne industrije govorili su: Dajana Marin, voditeljica Službe za posebne oblike turizma Ministarstva turizma i sporta; Robertina Vučković, voditeljica Odjela za razvoj poljoprivrednih gospodarstava i razvoj poslovanja Ministarstva poljoprivrede; Marta Pintur Bosna, dopredsjednica Udruge za ruralni razvoj Ravni kotari;

Mate Dušević, nositelj OPG-a Mate Dušević i dr.sc. Jurica Grzunov, poslijedotkorand s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno