Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Od “Hrvatskog anđela” do nagrade

Autor:

17.10.2008. 22:00
Od “Hrvatskog anđela” do nagrade

Foto: Vedran SITNICA



Posao je veoma odgovoran, a razlog tome je što sam ja u izravnom kontaktu s gostom, bio to bilo koji građanin ili pak domaći ili strani gost. Ovo je mjesto na kojem turist stječe svoje prve dojmove o destinaciji u koju je došao, a taj dojam je najvažaniji, pojašnjava Barbara


Već šestu godinu zaredom provedena je akcija “Nasmiješeno Sunce” u sklopu koje su nagrađeni najbolji turistički djelatnici na području grada Zadra. Riječ je, naime, o suradnji Grada Zadra s HGK-Županijskom komorom Zadar, Obrtničkom komorom, Turističkom zajednicom Zadarske županije, Turističkom zajednicom grada Zadra i Udruženjem obrtnika Zadar.
Cilj ove akcije je prije svega poticaj svim nagrađenim turističkim djelatnicima za što bolje i kvalitetnije obavljanje djelatnosti, a to nam je potvrdila i Barbara Meštrović, djelatnica Turističke zajednice grada Zadra, nagrađena za najboljeg turističkog informatora. Barbara je već četiri i pol godine zaposlena u zadarskom Turističkom informativnom centru, a osim zvanja ekonomistice u turizmu te licencije informatora Hrvatske turističke zajednice, ona govori četiri strana jezika koji su presudni faktor za uspješno obavljanje ove djelatnosti.
– Na ovom poslu mogu zahvaliti akciji “Hrvatski anđeo” koja je provedena u sklopu HTZ-a. U početku sam radila sezonski, tek kao ispomoć u ljetnim mjesecima, i moram priznati da se nisam namjeravala dugo zadržati. No, nakon nekog vremena uvidjela sam koliko je posao zanimljiv te shvatila da mi zapravo pruža puno više mogućnosti nego što sam u početku očekivala, priča Barbara, napomenuvši kako su je i nakon sezone, prepoznavši izvrstan potencijal, nadređeni odlučili zadržati.
Barbara također ističe kako je najveća prednost ovog posla zapravo sudjelovanje u svim aspektima turizma, jer je riječ o radnom mjestu koje predstavlja izvorni centar za primanje i davanje informacija.
– Posao je veoma odgovoran, a razlog tome je što sam ja u izravnom kontaktu s gostom, bio to bilo koji građanin ili pak domaći ili strani gost. Ovo je mjesto na kojem turist stječe svoje prve dojmove o destinaciji u koju je došao, a taj dojam je najvažaniji, pojašnjava Barbara, napomenuvši kako joj je ipak najdraže kada gostu može na bilo koji način pomoći izvan programa koji nudi destinacija.
– Jednom smo kolegica i ja pomogle mladom paru koji je poželio romantično vjenčanje na obali. Učinile smo sve kako bismo im ispunili želju i uspjele smo, a upravo to su oni slatki mali gušti koji nevezano za novčanu naknadu izazivaju pravo zadovoljstvo, kazala je Barbara, dodavši kako joj je u cilju pridonijeti dobrodošlici bilo kojeg stranog ili domaćeg gosta te učiniti da se posjetitelj vrati i iduće godine.
Kako napominje Barbara, Turistički informativni centar je najfrekventniji ljeti, kada veliki broj turista svakodnevno zapitkuje ona kraća uobičajena pitanja. No, također napominje kako je Zadar atraktivan i izvan sezone i to zahvaljujući brojnim okolnim nacionalnim parkovima koji najčešće ne raspolažu smještajnim kapacitetima te im u tom slučaju Zadar predstavlja baznu stanicu.
– Mnogo mojih kolega također predano i kvalitetno obavljaju svoj posao, no vjerujem da su mene izabrali zbog toga jer radim na frekventnom mjestu, koji se itekako razlikuje od onog klasičnog uredskog posla, a zbog čega sam izravno odgovorna za turistički uspjeh Zadra, kazala je Barbara, napomenuvši da je za sad jako zadovoljna svojim radnim mjestom.
Na posljetku je izrazila zahvalnost svima koji su na bilo koji način pridonijeli ovoj nagradi, koja za nju znači samo poticaj za daljnje usavršavanje i napredak u poslu.