Čarteraši u prvih deset mjeseci potrošili 4,8 milijardi kuna

Slika korisnika martinazd
Počeo Booking Manager summit
Konferencija je okupila brojne predstavnike čarter industrije iz 30 zemalja svijeta, kao i vodeće stručnjake za digitalne platforme te porezne savjetnike koji će održati predavanja
Poznati po brojnim čarter jedrilicama - marina Dalmacija

Čarter biznis čini najvažniji segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve poteškoće u bukingu. Nadam se da ćete na ovom skupu i B2B sastancima ostvariti sve ciljeve koje ste zacrtali i potvrditi sva vaša očekivanja za iduću godinu, istaknuo je Ivan Soža, predsjednik HGK ŽK Šibenik koji je u ime Hrvatske gospodarske komore kao pokrovitelja, otvorio Booking Manager summit u Zagrebu, prvu konferenciju na svijetu usmjerenu edukaciji i umrežavanju yacht čarter profesionalaca.

Snagu hrvatskog čarter tržišta pokazuju i brojke – vodeći smo u svijetu s preko 4.500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17 tisuća vezova, a potrošnja čarter gostiju se do kraja listopada ove godine procjenjuje na 4,8 milijardi kuna. Više od 30 posto tog novca troši se u druge oblike turizma, od kulturnog do vinske i gastronomske ponude, a iz HGK poručuju kako povezivanjem treba povećavati taj udio i potrošnju u čarteru, a ne samo broj plovila i noćenja te postići održiviji razvoj.

Stoga ne čudi da je konferencija okupila brojne predstavnike čarter industrije iz 30 zemalja svijeta, kao i vodeće stručnjake za digitalne platforme te porezne savjetnike koji će održati predavanja specijalizirana upravo za čarter industriju. U sklopu dvodnevnog programa održat će se i brojne panel diskusije te predavanja, na kojima će svoja znanja podijeliti neki od najcjenjenijih stručnjaka iz područja marketinga i prodaje poput Daniela Disneya, Chrisa Simmancea, Rica Rodrigueza i Daniela G. Siegela. Uz renomirane svjetske predavače, posjetitelji će imati priliku čuti i poznate domaće stručnjake poput Damira Hoyke i Davora Bilmana.

Cilj Booking Manager summita je edukacija cjelokupnog tržišta na svim područjima koja su im potrebna u svakodnevnom poslovanju i susretanju s izazovima dinamične čarter industrije. Naglasak je na edukaciji i stvaranju novih partnerstva, kao i promoviranju poduzetništva i turizma.


»Čarter biznis čini najvažniji segment nautičkog turizma u Hrvatskoj, a i u ovoj sezoni je to dokazao prevladavši sve poteškoće u bukingu. Nadam se da ćete na ovom skupu i B2B sastancima ostvariti sve ciljeve koje ste zacrtali

Ivan Soža, predsjednik HGK ŽK Šibenik

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno