Zadar je predstavljen kao »dalmatinska metropola i centar Jadrana«

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Turistička zajednica grada Zadra ustanovila novi brand identitet za smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju
Preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel
Kreirani su novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri atraktivne promotivne brošure

Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra ustanovila je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel.
Uz navedene digitalne kanale, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri atraktivne promotivne brošure. Svaka od četiriju brošura je namijenjena drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu.

Četiri brošure

U osnovnoj i najobimnijoj image-brošuri koja je namijenjena promociji na turističkim sajmovima i drugim manifestacijama u inozemstvu i Hrvatskoj, Zadar je predstavljen kao »dalmatinska metropola i centar Jadrana«. Obiluje atraktivnim fotografijama prvenstveno zadarskih fotografa, najvećim dijelom Stipe Suraća, potom produciranim fotografijama Filipa Brale te motivima autora Ive Perinčić, Fabia Šimičeva, Davora Strenje, Velida Jakupovića Gricka, Mladena Radolovića Mrlje i drugih. Djeluje poput turističke mini-monografije, a stilom, dizajnom i sadržajem korelira s novom web stranicom i općim dizajnom imagea TZ grada Zadra.
Tri manje brošure namijenjene su distribuciji na lokalnom nivou u Turističko informativnim centrima u gradu i okolici, u turističkim agencijama, Zračnoj luci i cruising luci Gaženica te u hotelima i privatnom smještaju. Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.

Prilagođenost osobama s invaliditetom

Uz veliku pomoć od strane Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, TZ je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All. Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma. U sklopu ove suradnje je osnovna promotivna mrežna stranica www.zadar.travel prilagođena za osobe s invaliditetom, a za tiskan je i poseban »Priručnik za rad s gostima s invaliditetom«, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika 2020. godine poštom dostavljen na adrese svih registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru.
Kreativno rješenje i dizajn svih tiskanih izdanja napravila je tvrtka Hoba dizajn studio Zadar.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 1 (2 glasova)