Tražio sam nekoga tko će mi biti primjerena zamjena i smatram da je Josip Miletić najbolji kandidat. No, s obzirom na sve obaveze koje ima, i mi unutar udruge ćemo mu pomagati. Osobno sam odstupio od te dužnosti jer se danas vrlo teško boriti protiv svih “moćnika” koji ugrožavaju prava potrošača, kaže Knežević
Udruga za zaštitu prava potrošača “Zadarski potrošač” trebala bi ubrzo imenovati novog predsjednika jer je donedavni predsjednik Zoran Knežević podnio ostavku.
Prema riječima Kneževića, između nekoliko kandidata najveći su izgledi da tu funkciju preuzme donedavni zadarski dožupan Josip Miletić. Naime, prije stupanja na funkciju dožupana, Josip Miletić je bio dopredsjednik te udruge te je već upoznat s načinom rada, obavljanja poslova i rješavanja problema unutar udruge.
– Tražio sam nekoga tko će mi biti primjerena zamjena i smatram da je Josip Miletić najbolji kandidat. No, s obzirom na sve obaveze koje ima i mi unutar udruge ćemo mu pomagati. Osobno sam odstupio od te dužnosti jer se danas vrlo teško boriti protiv svih “moćnika” i ne želim više raditi deset poslova istovremeno. Bez obzira na ostavku, i dalje ću biti uključen u rad udruge, ali ovaj put samo kao član, kazao je Knežević, dodajući da je bio na edukativnom seminaru za udruge potrošača u Splitu.
Prepun dojmova Knežević nam je kazao da su seminaru nazočili članovi udruga potrošača s područja cijele Dalmacije, a glavna je tema bila “Savjetovanje preko telefona”. Najdojmljivije informacije koje su doznali prisutni bile su svakako one vezane uz činjenicu da je, primjerice, u Njemačkoj savjetovanje potrošača itekako skupo naplaćivan i vrlo cijenjen posao. Naime, dok naši članovi udruge zajedno s predsjednikom izvršavaju svoje funkcije dobrovoljno i volonterski, u susjednoj Njemačkoj jednu minutu telefonskog razgovora naplaćuju oko dva eura, dok za pola sata razgovora sa stručnjakom treba izdvojiti 30 eura.
– Već 10 godina u Njemačkoj naplaćuju sve ovo što mi radimo besplatno. No, savjeti i pomoć koje pružaju njemački stručnjaci su neprocjenjivi i Nijemci su to prepoznali. Cilj naše udruge u početku je bio educirati i informirati potrošače, no ispalo je da moramo biti još i odvjetnici, tajnici, savjetnici… U Njemačkoj to savršeno funkcionira jer se zna točno tko i koji posao radi, kao i tko i kada dežura i javlja se na telefone, kazao je Knežević.
Na pitanje koje su najčešće pritužbe zbog kojih građani zovu, doznajemo kako se građani u posljednje vrijeme najviše žale na neispravnu robu te na probleme s previsokim telefonskim računima i računima električne energije. Nerijetko se događa i to da građani moraju platiti internet, čak i onda kada nema signala. Također, ima i takvih slučajeva kada trgovci ne žele mijenjati tek kupljene i neispravne uređaje onda kada kupac kod sebe ima samo račun, no ne i jamstvo.
– Danas je vrlo teško potrošaču dokazati da nije kriv. Trebale bi postojati stručne osobe koje će zaštititi potrošača, tako da u slučaju nepravilnosti odmah reagiraju i utvrde činjenice te tako pomognu potrošaču da se izbori za svoja prava, zaključuje Knežević.
najnovije
najčitanije
Zadar
Danas djelomice sunčano uz promjenjivu naoblaku
Style
Manje kalorija
Veganska prehrana bolja je za mršavljenje i snižavanje kolesterola od mediteranske
Feelgood
Sklizak teren
Pobijedite u svakoj svađi s ovih 5 zlatnih pravila (bez pogoršanja stvari)
Style
Otporna penjačica
Glicinija: sve tajne njezina uzgoja i brige o njoj
Košarka
NBA liga
Nikola Jokić odveo Nuggetse do nove pobjede i Lakerse nadomak eliminacije iz doigravanja
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Zadar
legendarni veslač