Prije godinu i pol dana nazirala se nada u vraćanje nečega što je bila svojevrsna tradicija ovog kraja. Zadarski gradonačelnik Branko Dukić i direktor Jadrolinije David Sopta održali su sastanak nakon kojega su uslijedile najave o mogućnosti vraćanja cjelogodišnje linije Zadar – Ancona. Ipak, linija je i u prošloj godini odrađena kao sezonska, dakle od početka lipnja do kraja rujna, točnije 25. rujna je bio posljednji dan isplovljavanja.
Ove godine pred nama je još veći šok, umjesto vraćanja na cjelogodišnji liniju, pa makar i polugodišnju, događa se dodatno skraćivanje povezanosti ova dva jadranska grada. No, krenimo redom, potrebno je vidjeti kad i kako je sve krenulo.
Prije otprilike devet godina prvi put dolazi do smanjenja broja putovanja na ovoj liniji. U toj prvoj godini opravdanje je bilo odlazak broda na remont, pa je samim time i linija brzo uspostavljena. No, već sljedeće godine počinje trend smanjenja, odnosno skraćivanja broja mjeseci u kojima je Zadar povezan sa susjednom državom.
Godine 2013. umjesto najavljenog prvog isplovljavanja iz Zadra s 1. travnja, trajekt kreće tek 1. svibnja, a sezona završava sa zadnjim danom rujna. I tako iz godine u godinu, posljednje tri godine linija počinje prometovati prvog ponedjeljka u lipnju a završava u zadnjem tjednu rujna. Doduše, kroz cijelo ovo vrijeme trajekt je od kraja srpnja do kraja kolovoza plovio svaki dan, te bar na taj način pružao mogućnost gostima iz Italije da na najbrži mogući način dođu u naše krajeve.
Od ove godine, kako smo pisali, slijedi novi šok. Niti u ovom najfrekventnijem razdoblju godine, vremenu ferragosta, trajekt neće ploviti svaki, već svaki drugi dan. Osim u dane vikenda. No, ukida se još jedna praksa. U vremenu ferragosta trajekt je iz Ancone plovio po noći, a iz Zadra danju, održavajući tako živom ovu liniju. U ovoj sezoni praktički više nema dnevne plovidbe. A kao šlag za kraj, sezona završava tjedan dana ranije, zadnje isplovljavanje je prema ovogodišnjem rasporedu na dan 21. rujna, dakle još ranije nego prijašnjih godina.
O svim navedenim promjenama poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto.
U čemu je onda problem?
UPIT JADROLINIJI
Poslali smo upit Jadrolinijinoj službi za odnose s javnošću, no do zaključenja broja odgovore nismo dobili. S obzirom da je prošle godine najavljen povratak na cjelogodišnju liniju pitanje je što se u međuvremenu dogodilo. Ili, pak, pravo je pitanje, kome je ovo u interesu. Jer, primjerice, u godini 2017. na trajektnoj liniji Zadar – Ancona zabilježeno je povećanje od 38,8 posto
najnovije
najčitanije
Nogomet
Širi roster
UEFA će omogućiti izbornicima da na EURO u Njemačkoj povedu 26 umjesto 23 igrača
Hrvatska
WANDERLUST I HOLIDAY PIRATES
HTZ pokrenuo suradnju s vodećim globalnim travel platformama
Hrvatska
LAŽNE PORUKE
Oprez! Šire se lažne poruke o povratu poreza; nemojte davati svoje podatke
Gastro
Vrhunski gastronomski doživljaj
Jedinstveni okusi Slovenije za prvomajski vikend u čarobnoj uvali Čikat
Hrvatska
KOMENTAR ANALITIČARA
Puhovski o Penavi: “On je nesuvisli desničar, nema kapacitet za nacionalni rang”
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Zadar
KRUZER U ZADRU