Online kampanju Visit Bibinje vidjelo gotovo tri milijuna korisnika

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Odlični rezultati ulaganja u turističku promidžbu
Nativnim, »prikrivenim« oglašavanjem u online kampanji naziva Visit Bibinje, koju je pokrenula Turistička zajednica Općine Bibinje, su ostvareni odlični rezultati jer je ovu kampanju samo tijekom lipnja i srpnja vidjelo 2.996.832 korisnika, potencijalnih gostiju, kazao je Jure Fuzul
VISTI BIBINJE
Bibinje je ove sezone nadomak turističkim rezultatima iz rekordne 2019.

Unatoč neizvjesnosti uoči početka ovogodišnje turističke sezone i svim izazovima s kojima se susreo turistički sektor za Turističku zajednicu Općine Bibinje sezona je i više nego uspješna. U Bibinjama se traži krevet više, iznajmljivači su izrazito zadovoljni popunjenošću smještaja, a to isto potvrđuju i bibinjski ugostitelji te ostali pružatelji usluga u turizmu na području Bibinja.
- S obzirom na epidemiološke mjere koje se odnose na organizaciju događanja i nemogućnost ostvarivanja svih planiranih aktivnosti u tom dijelu, Turistička zajednica Općine Bibinje intenzivirala je aktivnosti promidžbe destinacijskih vrijednosti putem online komunikacijskih kanala, kazao je Jure Fuzul, direktor Turističke zajednice Općine Bibinje.

Promocija, vidljivost, prepoznatljivost

- Na taj način cilj nam je bio ostvariti snažniju destinacijsku vidljivost, prepoznatljivost, pogotovo kod last-minute gostiju koji se nisu odlučili za određenu destinaciju tijekom sezone da putem online komunikacijskih kanala dođemo do takvih gostiju i prezentiramo im destinacijske kvalitete Bibinja, rekao je Fuzul.
Do sada su pokrenute online kampanje putem nativnih mreža, »prikrivenih« društvenih mreža te je provedena optimizacija službene stranice Turističke zajednice općine Bibinja www.visitbibinje.com koja je na taj način prilagođena Google tražilici, radi lakšeg pronalaska destinacije Bibinja putem Google tražilice od strane potencijalnih gostiju.
- Ulaganje u online kampanje važno je za promociju same destinacije, osobito u vrijeme pandemije koja nas je zatekla, te smo se odlučili za intenzivniju promidžbu destinacije putem onih online komunikacijskih kanala gdje možemo ostvariti najbolje rezultate, naglasio je Fuzul.
Rezultat takvog pristupa je da samo putem kampanje nativnog oglašavanja TZO Bibinje tijekom lipnja i srpnja ostvarila odlične rezultate gdje je online kampanju naziva Visit Bibinje vidjelo 2.996.832 korisnika, potencijalnih gostiju.

Korist za iznajmljivače i goste

- Putem društvenih mreža Turistička zajednica općine Bibinje je pokrenula intenzivnu kampanju organskog rasta i na Instagram platformi, gdje je samo jedan Instagram video reel u lipnju ostvario preko 100 tisuća pregleda, ističe Fuzul.
Od lipnja ove godine TZO Bibinje je unaprijedila mobilnu aplikaciju Visit Bibinje koja je od tada dostupna i za korisnike iOS uređaja, uz dosadašnju dostupnost mobilne aplikacije za Android uređaje.
- Putem navedene aplikacije korisnici mogu pronaći više detaljnih informacija, novosti o destinaciji te adekvatan smještaj. Mobilna aplikacija također pomaže iznajmljivačima privatnog smještaja u popunjavanju kapaciteta te gostima u pronalasku adekvatnog smještaja. Cilj mobilne aplikacije je pomoći gostima i domaćinima te im olakšati poslovne procese u turizmu, istaknuo je Fuzul.
Slijedom navedenoga, u najavi je novo rješenje mobilne aplikacije putem koje će biti omogućeno da domaćini mogu prijaviti goste u sustav eVisitor samo jednim klikom putem mobilnih uređaja.

Tradicionalno šarmantna destinacija

Tijekom godine je pokrenuta Facebook online kampanja mobilne aplikacije s ciljem lakšeg pronalaska smještaja za goste i posjetitelje, koja je samo u mjesecu srpnju ostvarila 12 tisuća posjeta.
- U promidžbu destinacije Bibinja aktivno su uključeni poznati influenceri koji zajedno s fotografima, dizajnerima i video producentima, uz koordinaciju zaposlenika Turističkog ureda, stvaraju relevantan sadržaj, zanimljiv potencijalnim gostima, koji je na dnevnoj bazi redovito objavljivan putem online komunikacijskih kanala s ciljem približavanja destinacijskih vrijednosti Bibinja potencijalnim gostima, poručio je Fuzul.
- Turistička zajednica općine Bibinje i dalje nastavlja sa svojim planiranim aktivnostima i promocijom Bibinja kao tradicionalno šarmantne destinacije na jadranskoj obali. Možemo najaviti skoru intenzivniju promidžbu objavljivanjem relevantnog video sadržaja putem službenog Youtube kanala i još mnogo toga što je u pripremi, zaključio je Jure Fuzul.

S obzirom na rekordnu 2019. ostvareno 80 posto noćenja

Prema podacima iz sustava eVisitor do sada je u Bibinjama ostvareno 21.859 dolazaka i 182.183 noćenja, što je za 13 posto više dolazaka, odnosno 15 posto više noćenja u odnosu na 2020. godinu. Ostvareno je 4.199 domaćih dolazaka, odnosno 46.300 noćenja i 17.660 stranih dolazaka, odnosno 135.883 noćenja. Navedeni podaci su bez nautičkog prometa. Statistički podaci pokazuju da je s obzirom na rekordnu 2019. godinu ostvareno 73 posto dolazaka i 80 posto noćenja.

Drvena ljuljačka osvojila turiste i društvene mreže

Potaknuti odličnim rezultatima online kampanja iz TZO Bibinje su se odlučili za postavljanje novog fotopointa, drvene ljuljačke s natpisom Bibinje koja je postavljena na poznatoj plaži Punta Rožica. Ljuljačka je u vrlo kratkom roku postala viralna, tako da gosti čekaju za fotografiju s ljuljačkom i do pola sata.
Influenceri, domaći i strani gosti ponosno objavljuju svoje fotografije s ljuljačkom na društvenim mrežama, te na taj način promoviraju naše Bibinje, čiji prijatelji i poznanici u komentarima također pitaju gdje se oni to nalaze te da bi rado posjetili navedeno mjesto, naše Bibinje, kažu nam iz Turističkog ureda TZO Bibinje.

Nativno oglašavanje pokazuju veću efikasnost

Važno u cijeloj priči je to da nativni sadržaj treba biti stvoren u pravom kontekstu, tako da čitatelj ili gledatelj do samog kraja priče zapravo ne shvati da je upravo pročitao promotivni članak ili pogledao promotivni video, ali i da čitatelj/gledatelj dobije neku jasnu korist za sebe, kao i veću stopu posjeta, odnosno klikova na oglas. Također, odlično se uklapaju u kontekst u kome se pojavljuju i veća je vjerojatnost da će privući pažnju korisnika. Potrošači koji su izloženi ovakvom vidu oglašavanja formiraju pozitivnu sliku o brendu koji se promovira, a ujedno iskazuju veću vjerojatnost da kupe proizvode i/ili usluge tog brenda.

Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)