Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Lutrija usrećila Fimi mediju pred nosom četiri ministra

18.10.2010. 22:00
Lutrija usrećila Fimi mediju pred nosom četiri ministra


Državno odvjetništvo, odnosno organi gonjenja pravne države punom parom rade na razotkrivanju poslova što ih je s državnim poduzećima ugovarala FIMI media pritvorene poduzetnice Nevenke Jurak, a ova istraga, bude li vođena prema pravilima struke, uskoro će izazvati tektonske poremećaje u Hrvatskoj lutriji. Bura koja bi se zbog poslovanja s ovim poduzećem mogla podići ne bi odgovarala vladajućoj stranci, budući da u nadzornim strukturama Lutrije, kao i u Skupštini poduzeća, sjedila čak četiri HDZ-ova ministra. Predsjednik Nadzornog odbora Hrvatske lutrije ministar je obrane Branko Vukelić, dužnost predsjednika Skupštine obnaša ministar financija Ivan Šuker, a dvočlano članstvo Skupštine čine tadašnji ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac te ministar kulture Božo Biškupić.
Za Hrvatsku lutriju FIMI media radila je od 2006. do 2009. godine. Točnije bi bilo reći da poduzeće Nevenke Jurak nije radilo za ovu državnu tvrtku, nego je od iste dobivalo i naplaćivalo poslove, koje su potom delegirani poduzećima koja se inače bave marketinškim poslovima. Ukoliko su javni natječaji za iste poslove i raspisivani, nitko kraj FIMI medije nije ih imao šanse dobiti. Gdje se prijavila FIMI media – uspjeh ovog poduzeća na natječaju je bio zagarantiran. Tako je bilo i u slučaju Hrvatske lutrije. Poduzeće Nevenke Jurak došlo je u priliku da “odradi” gotovo sve televizijske reklame koje je Lutrija naručivala u razdoblju 2006 – 2009. Izradu tih reklama FIMI media prepuštala je zagrebačkom poduzeću DIM studio.
Godine 2006. DIM studio tako je po narudžbu FIMI medije za Hrvatsku lutriju izradio reklame za nagradne igre “Slatki Zoo” i “Čarolija”. Godinu dana kasnije obim poslova se udvostručio, pa je FIMI media s Hrvatskom lutrijom ugovorila i DIM studiju delegirala četiri posla na izradi reklama. Radilo se o reklamama za Božićnu lutriju, igru na sreću Zagrebi i osvoji, zatim Kolo sreće i Vaga sreće te na koncu za nagradnu igru Expresica. Radilo se o kratkim televizijskim reklamama koje su emitirane na Hrvatskoj televiziji. Posao s Hrvatskom lutrijom FIMI je procvjetao 2008. godine.
Poduzeće Nevenke Jurak ugovorilo je s Lutrijom reklamiranje niza nagradnih igara, odnosno igara na sreću. Radilo se o izradi reklama za ove igre: Keno, Moja srećka, Super Sedmica, Božićna lutrija, Zatresi mrežu, Tuti fruti, Bubamara, Vatrena srećka i Uskrsna lutrija. Sve ove poslove što ih je Nevenka Jurak ugovorila s Lutrijom odradilo je isto poduzeće – DIM studio, koje se i inače bavi izradom, reklama, spotova i slično.
Isti model poslovanja FIMI medije s Hrvatskom lutrijom, model u kojem je poslove odrađivao netko drugi, a Nevenka Jurak ubirala proviziju, nastavljen je i u 2009. godini. DIM studio za Hrvatsku lutriju prošle godine je, dakle, po narudžbi FIMI medije snimio spotove za sljedeće igre: Zaplešimo, Instant Bingo, Ljubilica, Jurilica i Uskrsna lutrija. Vrijednost poslova koje je Hrvatska lutrija dala poduzeću Nevenke Jurak nije nam poznata, ali ona se zasigurno izražava u milijunima kuna.