Stanovnici Vukovarske ulice u borbi za češće linije Liburnije

Slika korisnika valentinam
AUTOBUS ZVANI ČEŽNJA
u neposrednoj blizini autobusnog stajališta šest višestambenih zgrada i dosta obiteljskih kuća. Plaćamo mjesečne pokaze i autobusne karte kao i svi drugi, a ukoliko nam ti termini ne odgovaraju, do prvog stajališta prosječno nam treba 15 minuta, ističu stanari Vukovarske ulice, ogorčeni zbog toga što se na njihov zahtjev za uvođenjem autobusne linije svakih 20 minuta nije udovoljilo više od 14 mjeseci
Vedran SITNICA
Na područje s desetak tisuća stanovnika autobus stiže tek svakih sat vremna

Zašto i mi, kao stanari drugih, čak i manje naseljenih dijelova grada, nemamo pravo na češće autobusne linije, već svakih sat vremena? Smatramo da to nije u redu jer je u neposrednoj blizini autobusnog stajališta šest višestambenih zgrada i dosta obiteljskih kuća. Plaćamo mjesečne pokaze i autobusne karte kao i svi drugi, a ukoliko nam ti termini ne odgovaraju, do prvog stajališta prosječno nam treba 15 minuta, ističu stanari Vukovarske ulice, ogorčeni zbog toga što se na njihov zahtjev za uvođenjem autobusne linije svakih 20 minuta nije udovoljilo više od 14 mjeseci.

Kažu kako su još 2. kolovoza 2017. godine Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti uputili zahtjev da se postojeći vozni red za Bili brig uredi na način da svi autobusi koji u razmaku od 20 minuta dolaze do stajališta u Ulici Put Biliga nastave vožnju i do stajališta u Vukovarskoj.

- Evo, to je taj naš zahtjev koji je i protokoliran, a u prilogu su i potpisi 967 stanara. U UO za komunalne djelatnosti tada su nas obavijestili da to nije u njihovoj ingerenciji i uputili na Liburniju d.d. Razgovarali smo s gospodinom Slobodanom Erslanom koji se načelno složiio s nama, ali je rekao da bi za izmjenu voznog reda inicijativu trebao pokrenuti naš Mjesni odbor. Tu je nastao problem jer do našeg predsjednika MO nikako ne možemo doći. Nije u uredu i ne javlja se na telefon, kaže gospođa Luca koja gradski prijevoz koristi svakodnevno za odlazak na posao kao i veliki broj njezinih susjeda, ali i školaraca. Dodala je kako njoj osobno do prvog stajališta treba 15-ak minuta, a onim starijim stanarima ili onima iz obližnjih obiteljskih kuća i više. Istaknula je kako im je to veliki problem u zimskim mjesecima ili kada pada kiša.

Voditelj prometno - operativnog odjela Liburnije, Slobodan Erslan, istaknuo je kako se jako dobro sjeća razgovora sa stanarima Vukovarske ulice još prošle godine, ali i naputka koji im je dao za rješenje problema.

- Ja se u potpunosti slažem da bi taj dio grada trebao imati češće autobusne linije, ali mi to ne možemo samo tako promIjeniti iz prostog razloga što je uvijek netko nezadovoljan. Put za rješenje problema je inicijativa Mjesnog odbora, a u ovom slučaju to bi trebali biti MO Bili Brig i Stanovi. To stoga što su samo dva moguća modela za rješenje od kojih je jedan teže izvediv jer iziskuje dosta novca, pojasnio je Erslan dodajući kako je prvi model izvediv u svega dan, dva po primitku zahtjeva iz Mjesnih odbora. Pojasnio je kako je najjednostavniji model umjesto svakih 20 minuta uvesti linije svakih 30 minuta na način da bi svi autobusi išli i do stajališta u Vukovarskoj.

- To možemo izvesti s postojećim brojem autobusa i vozača. Sada imamo dva autobusa za Bili brig i treći koji obuhvaća i Plovaniju. Ukoliko bi svi išli preko Vukovarske došlo bi do kašnjenja. Dakle, trebalo bi uvesti, kupiti još jedan autobus i zaposliti tri vozača što je skupo, kaže Erslan te dodaje kako bi se s voznim redom po modelu da autobusi voze svakih 30 minuta riješio i problem kašnjenja ljeti zbog kojih ponekad izostane i ona redovna linija u Vukovarskoj svakih sat vremena.

Prema svemu sudeći ključ rješenja za stanare Vukovarske na Bilom brigu koji broji gotovo deset tisuća stanovnika je u angažmanu predsjednika MO. No ni mi, kao ni stanari, nismo uspjeli doći do njega.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)