Izlazak iz krize na proljeće 2010. ili 2011.?

Slika korisnika admin
Autor: 
komora1109
Ivan JAMIČIĆ
Seminaru su se odazvala svega tri predstavnika zadarskih tvrtki

Ako je suditi po odazivu seminaru "Ciljevi poduzeća u krizi", održanom danas  u prostorima HGK - Županijske komore u Zadru, zadarsko gospodarstvo gotovo da i nije u krizi. Naime, seminaru Jana Krebera, magistra ekonomije iz područja poslovnog marketinga, odazvali su se predstavnici svega tri zadarske tvrtke.

Svrha seminara je ukazati na važnost definiranja poslovnih ciljeva kao i njihovo određivanje po prioritetima; osposobiti polaznike za učinkovito definiranje poslovnih ciljeva poduzeća na svim razinama (strateška, taktička i operativna razina).

Namijenjen je svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom; samostalnim poduzetnicima, voditeljima, direktorima i/ili menadžerima i svima koji se svakodnevno susreću s ispunjavanjem "postavljenih ciljeva".

Predavač je tijekom četverosatnog predavanja govorio o temama kao što se "poslovni ciljevi poduzeća"; "funkcije i svrha ciljeva"; "hijerarhija ciljeva"; tzv. "smart i 5C elementi ciljeva"; "kako odrediti ciljeve u poduzeću"...

Mogli su se čuti i savjeti za preživljavanje u krizi, a bilo je govora o tomu što se nikako ne bi trebalo činiti za vrijeme krize.

Dio programa bio je rezerviran i za vježbu tijekom koje su polaznici mogli primijeniti ono što su čuli na seminaru te sami pokušati definirati ciljeve.

Kreber je u svojem predavanju pojasnio da cilj znači konkretan krajnji rezulatat te da je uvijek dobro ciljeve razbiti na više malih koraka - ciljeva, koji vode ka krajnjem rezultatu.

Svaki cilj ima svoj sadržaj i formu te strategiju - način kako do njega doći. Važno je imati na umu da je strategija uvijek u funkciji cilja.

Predavač je upozorio na učestali problem kod velikih tvrtki, a taj je da su one često bez jasnog fokusa. Naime, unutar velikih tvrtki postoji više odjela, a svaki od njih ima neku svoju autonomiju te se svaki bori za sebe i svoje interese. Takav pristup u krizi nije poželjan te je uputno da tvrtka odredi jedan zajednički cilj, odnosno da se svi dijelovi firme fokusiraju na ostvarenje cilja važnog za sve.

Na predavanju se moglo čuti i da bi prema optimističnom scenariju Hrvatska iz krize mogla izići već na proljeće 2010. godine, umjerenija predviđanja završetak recesije u Lijepoj našoj stavljaju u jesen sljedeće godine, a prema najcrnjim prognozama hrvatska gospodarska kriza potrajat će sve do proljeća 2011. godine.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno