Foto: Ivan JAMIČIĆ
Na predavanju se moglo čuti i da bi prema optimističnom scenariju Hrvatska iz krize mogla izići već na proljeće 2010. godine, umjerenija predviđanja završetak recesije u Lijepoj našoj stavljaju u jesen sljedeće godine, a prema najcrnjim prognozama hrvatska gospodarska kriza potrajat će sve do proljeća 2011. godine
Ako je suditi po odazivu seminaru “Ciljevi poduzeća u krizi”, održanom danas u prostorima HGK – Županijske komore u Zadru, zadarsko gospodarstvo gotovo da i nije u krizi. Naime, seminaru Jana Krebera, magistra ekonomije iz područja poslovnog marketinga, odazvali su se predstavnici svega tri zadarske tvrtke.
Svrha seminara je ukazati na važnost definiranja poslovnih ciljeva kao i njihovo određivanje po prioritetima; osposobiti polaznike za učinkovito definiranje poslovnih ciljeva poduzeća na svim razinama (strateška, taktička i operativna razina).
Namijenjen je svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem, sektorom, odjelom ili bilo kakvim projektom; samostalnim poduzetnicima, voditeljima, direktorima i/ili menadžerima i svima koji se svakodnevno susreću s ispunjavanjem “postavljenih ciljeva”.
Predavač je tijekom četverosatnog predavanja govorio o temama kao što se “poslovni ciljevi poduzeća”; “funkcije i svrha ciljeva”; “hijerarhija ciljeva”; tzv. “smart i 5C elementi ciljeva”; “kako odrediti ciljeve u poduzeću”…
Mogli su se čuti i savjeti za preživljavanje u krizi, a bilo je govora o tomu što se nikako ne bi trebalo činiti za vrijeme krize.
Dio programa bio je rezerviran i za vježbu tijekom koje su polaznici mogli primijeniti ono što su čuli na seminaru te sami pokušati definirati ciljeve.
Kreber je u svojem predavanju pojasnio da cilj znači konkretan krajnji rezulatat te da je uvijek dobro ciljeve razbiti na više malih koraka – ciljeva, koji vode ka krajnjem rezultatu.
Svaki cilj ima svoj sadržaj i formu te strategiju – način kako do njega doći. Važno je imati na umu da je strategija uvijek u funkciji cilja.
Predavač je upozorio na učestali problem kod velikih tvrtki, a taj je da su one često bez jasnog fokusa. Naime, unutar velikih tvrtki postoji više odjela, a svaki od njih ima neku svoju autonomiju te se svaki bori za sebe i svoje interese. Takav pristup u krizi nije poželjan te je uputno da tvrtka odredi jedan zajednički cilj, odnosno da se svi dijelovi firme fokusiraju na ostvarenje cilja važnog za sve.
Na predavanju se moglo čuti i da bi prema optimističnom scenariju Hrvatska iz krize mogla izići već na proljeće 2010. godine, umjerenija predviđanja završetak recesije u Lijepoj našoj stavljaju u jesen sljedeće godine, a prema najcrnjim prognozama hrvatska gospodarska kriza potrajat će sve do proljeća 2011. godine.
najnovije
najčitanije
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Zadar
proljetno izdanje
Sutra otvaranje sedmog izdanja Zadar Street Food Festivala, donosimo program
Plodovi zemlje i mora
O TOME SE GOVORI
Najboljima dodijeljene nagrade na 26. Međunarodnoj manifestaciji Dani masline 2024.
Svijet
GLAXOSMITHKLINE
Britanska farmacetska tvrtka podigla tužbu protiv Pfizera i BioNTecha
Plodovi zemlje i mora
zametanje cvijeta
Tri su vala opadanja plodova voćaka
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Crna Kronika
PU ZADARSKA