U Liburniji pali prihodi, ali i troškovi poslovanja

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Koronakriza bitno pogodila gradskog prijevoznika
U slučaju smirenja, odnosno završetka koronakrize očekujemo normalizaciju prvenstveno turističke sezone, a samim time i potrebu za angažiranjem naših prijevoznih kapaciteta za potrebeTN Punta Skala i TN Zaton. Što se tiče financijske situacije, u ovom trenutku nemamo točne financijske podatke, ali možemo potvrditi kako je uslijedio znatan pad prihoda uslijed čega smo imali pravo na korištenje mjera Vlade RH u vidu potpora za očuvanje radnih mjesta, kazao je Šimunov
Marin GOSPIĆ/Zvonko KUCELIN
Sukladno potrebama putnika uvodit će se dodatne linije

Prošla je godina bila teška za poslovanje mnogih firmi, a među onima koji su osjetili pad u poslovanju bile su i autoprijevozničke tvrtke.
Zanimalo nas je kakvo je poslovanje zadarskog javnog prijevoznika Liburnije, koja je prošle godine, zbog pandemije koronavirusa, imala značajno smanjen broj putnika.
- Uslijed pojave koronavirusa javni prijevoz putnika u potpunosti je bio obustavljen u razdoblju od 22. ožujka 2020. do 27. travnja 2020. godine. Na zahtjev Stožera civilne zaštite Zadarske županije organizirali smo i obavljali prijevoz zdravstvenih djelatnika Opće bolnice Zadar i Psihijatrijske bolnice Ugljan i to u razdoblju od 25. ožujka do 30. travnja 2020. godine. Nakon popuštanja uvedenih mjera postupno smo uvodili javni prijevoz putnika u gradu Zadru i okolici, rekao nam je Edvin Šimunov, direktor Liburnije o preprekama s kojima su se prošle godine susretali.
Dodao je kako je početkom nove školske godine 2020./2021., broj linija u gradskom i županijskom prijevozu sustigao 90 posto od ukupnog broja linija prije pojave pandemije.
- Krajem studenog 2020. godine uvođenjem novih mjera osigurali smo povećanje prijevoznih kapaciteta sukladno odluci Stožera i to na način da popunjenost u autobusima može biti maksimalno 40 posto od ukupnog kapaciteta. U 2021. godini redovito ćemo pratiti prometnu potražnju te sukladno potrebama naših putnika uvoditi dodatne linije, rekao je Šimunov istaknuvši kako broj zaposlenih vozača odgovara trenutačnim potrebama, a u slučaju povećanja broja linija uslijedit će dodatno zapošljavanje vozača.
- U slučaju smirenja, odnosno završetka koronakrize očekujemo normalizaciju prvenstveno turističke sezone, a samim time i potrebu za angažiranjem naših prijevoznih kapaciteta za potrebe turističkog naselja Punta Skala i turističkog naselja Zaton. Što se tiče financijske situacije, u ovom trenutku nemamo točne financijske podatke, ali možemo potvrditi kako je uslijedio znatan pad prihoda uslijed čega smo imali pravo na korištenje mjera Vlade RH u vidu potpora za očuvanje radnih mjesta. S obzirom da su smanjeni i ukupni troškovi poslovanja očekujemo pozitivan financijski rezultat, naglasio je Šimunov. Dodao je kako u ovom trenutku ne može predvidjeti kakvo će biti poslovanje u 2021. godini budući će ono ovisiti o kretanju pandemije koronavirusa, odnosno o mjerama koje će se donositi u cilju sprječavanja širenja virusa i zaštite građana. Ipak, i tijekom 2021. godine, nažalost, vjeruje da će uslijediti ozbiljan pad prihoda i poslovnih aktivnosti.
Što se tiče pomoći Grada istaknuo je kako im je Grad Zadar odobrio manji iznos subvencije za 2021. godinu, no očekuje kako će Vlada RH produžiti korištenje potpora za očuvanje radnih mjesta, a koje su u ovom trenutku produžene za siječanj i veljaču 2021. godine.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno