Foto: Vedran SITNICA
Dunatov je kazao i da je rano davati prognoze sezone, jer siječanj nije dovoljno reprezentativan mjesec, posebno kada gosti sve više čekaju s ugovoranjem odmora. Ima nekih naznaka zastoja kada je u pitanju klasičan hotelski smještaj, što je vezano uz cijene, krizu i pad vrijednosti valuta u nizu emitivnih zemalja
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Branko Grgić, pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen i Ivo Dunatov, direktor TZ Zadarske županije s desetak istaknutih turističkih tvrtki poput Turisthotela, Punta Skale, Borika, Ilirije, Hotela Alan i drugima te direktorima TZ-a potpisali su ugovore o udruženom oglašavanju kojim se na ovaj prostor samo iz ministrstva i Glavnog ureda plasira preko 1,7 milijuna eura. Taj novac oplođen je u svojevrsnom javno privatnom partnerstvu s udruženim sredstvima lokalnih i regionalne turističke zajednice, gospodarskih subjekata, a u sepcifičnim uvjetima i Grada Zadra i Zadarske županije rezultira višerstruko većim iznosima namijenjenim oglašavanju ovdašnjeg turizma.
Ivo Dunatov predstavio je tradicionalni projekt Hrvatske turističke zajednice.
– On je u ovoj specifičnoj godini zbog efekata svjetske krize obogaćen s dva nova programa, ali i dodatnim bitno uvećanim sredstvima namijenjenih promidžbi ovdašnjeg turizma.
Branko Grgić naglasio je da je već nakon rekordne prošle sezone tijekom studenog ministarstvo i HTZ uočivši kotraljanje krize, formirali Povjerenstvo za usuglašavanje promidžbe privatnog i javnog sektora kao učinkoviti model kojim idemo na dodatno, po potrebi ciljano i agresivnije oglašavanje. Zbog iskazanog interesa uz prethodne tri mjere, uvedene su dodatne dvije s nizom programa od potpore turoperatorima i agencijama za dovođenje gostiju od eura po gostu, do pred i posezone s poticajima do 20 eura, avionaletima i slično. Zbog iskazanog interesa, odnosno 618 zahtjeva koji prekoračuju prethodno planirana sredstva od gotovo 41 milijun kuna, prišlo se i rebalansu, kazao je Grgić da ovaj novac udruženo donosi 182 milijuna kuna udruženih sredstava te se pokazao učinkovitim i državi kao i poduzetnicima. Uglavnom je sračunat na međusobno usklađivanje i udruživanje sredstava, što na uložena sredstva privrednog subjekta, loklanih i regionalne TZ i HTZ-a, odnosno na utrostručenje ili učetverostručenje sredstva.
Grgić je poborjao da potaknuti programi na neki način pokrivaju već milijune gostiju, odnosno i preko 15 posto ukupnog lanjskog broja gostiju.
Mjera poticanja avionaleta još je i otvorena, što znači da i dalje kandidira za sredstva. Predstavnik HTZ-a Milo Sršen bio je kratak i jasan kazavši da ugovore valja što prije potpisati da se prije krene u posao.
Dunatov je naglasio kako Zadarska županija ovim ugovorima preko HTZ-a i Ministarstva dobija 1,7 milijuna eura što je više nego ikad prije.
– Najznačajniji iznos od preko 615.000 eura ide na zajedničko oglašavanje na web stranici Ryanaira u što ulažu i TZ Zadarske županije, drugih TZ-a, Grad Zadar (čak 29 posto), Zadarska županija i dio gospodarskih subjekata iz turizma, kazao je Dunatov na inzsitiranje novinara navodeći neke primjere oglašavanja kojih je dosta i koji su raznorodni. Uglavnom obrađuju tržište Njemačke, Austrije, dijelom Rusije, Britanije i Irske odnosno Francuske, ali i druga.
Dunatov je kazao i da je rano davati prognoze sezone, jer siječanj nije dovoljno reprezentativan mjesec, posebno kada gosti sve više čekaju s ugovoranjem odmora. Ima nekih naznaka zastoja kada je u pitanju klasičan hotelski smještaj, što je vezano uz cijene, krizu i pad vrijednosti valuta u nizu emitivnih zemalja.
– Ipak ima i dobrih naznaka, a kao bliska zemlja i regija posebno oslonjena na privatni smještaj, računamo da bi srpanj i kolovoz bili zajamčeni te se nadamo ponavljanju prethodne sezone. U ovoj kriznoj godini to bi bio izniman uspjeh, složili su se i Dunatov i Grgić.
Sigurno je da značajno uvećanje sredstava za oglase i promidžbu vezana uz ulaganje sredstava s poduzetnicima znače maksimalan efekt temeljem kojeg se u HTZ-u i ministarstu nadaju dobrim rezultatima.
– Pri čemu naravno da stojimo otvoreni i osluškujemo kretanja kod konkurencije, a na poželjnim tržištima spremni da i naknadno interveniramo ili sugeriramo mjere neophodne za maksimalan uspjeh sezone, zaključio je Grgić.
najnovije
najčitanije
Ostali sportovi
mali nogomet
Sv. Ante Zrilić nekretnine vratio se u Prvu ligu
Zadar
OŠ Krune Krstića
NAGRADE ADDIKO BANKE Zadarske učenice najbolje u financijskoj pismenosti
Plodovi zemlje i mora
VINSKE KRONIKE
Počeo izlaziti prvi hrvatski vinski digitalni časopis, Vinske zvijezde
Ostali sportovi
Uspjeh ŠSD Jadran
Odbojkaši OŠ Bartula Kašića viceprvaci Hrvatske
Zadar
legendarni veslač
Održana komemoracija za Romana Bajla, zadarskog sportskog velikana
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Županija
obavijest hep-a
DONOSIMO POPIS Nekoliko ulica u Zadru i županiji dio petka bez struje
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV
Ninov trofejni kantar
Županija
NEPRAVOMOĆNO