Toyota Avensis: Uglađenost donosi uštedu

Slika korisnika admin
Autor: 
U novom Toyotinom stilu - Avensis

U Zagrebu je prošlog tjedna predstavljena nova generacija Toyote Avensis, jedne od najcjenjenijih limuzina D segmenta. Uz promijenjeni izgled  usklađen s ostalim modelima jedne od najpoznatijh automobilskih kuća na svijetu, novi Avensis karakterizira čitav niz unapređenja kao i cjelokupna uglađenost automobila. Ovaj novi model se može pohvaliti izražajnijim i više uglađenim vanjskim dizajnom, te poboljšanjima unutrašnjosti koja se odnose na kvalitetu, udobnost i smanjenje buke, vibracija i grubosti. Dodatno na ove pakete opreme, Toyota je uvela Touch and Go Plus, svoj dodatno unaprijeđeni i povoljni multimedijski sustav.

Najbolje prodavana inačica iz Avensisove ponude od šest motora, dizelski je 2-litreni  motor je unaprijeđen kako bi osigurao značajna poboljšanja u smislu potrošnje goriva i CO2 emisija. Emisija CO2 mu je 119 g/km te tako u mniogim državama, a nadamo se da će se uskoro među njima naći i Hrvatska, osigurava značajne porezne olakšice, a deklarirana prosječna potrošnja mu je svega 4,5 litara na stotinu kilometara.

Uz izbor od dvije izvedbe karoserije, po tri dizelska i benzinska motora, tri mjenjača i četiri paketa opreme, novi Avensis je specifično izveden za europsko tržište.

Limuzinska i karavanska inačica novog modela Avensis su samo 15 mm duže od svojih prethodnika, ali su značajno redizajnirane kako bi dobile elegantniju i više atletsku pojavu. Novi Avensis predstavlja prvu implementaciju novog Toyotinog dizajnerskog izričaja, koji je baziran na dva ključna temelja: "under priority" dizajn prednjeg kraja koji uključuje trapezoidni otvor prednje rešetke, koji fokusira pažnju na donji dio automobila čime se postiže prepoznatljivi, više agresivan izgled, te "keen look" pristup dizajnu koji osigurava čist, inteligentan i izražajan stil.

* Poboljšana aerodinamika i gume niskog otpora kotrljanja smanjuju potrošnju goriva i CO2 emisije

* Unaprijeđeni dizajn sjedala i izolacije od buke, vibracija i grubosti, za tiši i udobniji ambijent putničke kabine

* Redizajnirani prednji i stražnji ovjes radi poboljšanja udobnosti vožnje i upravljanja

* Ponovo namješteni električki servo sustav upravljanja osigurava bolji osjećaj upravljanja i aktivnije iskustvo vožnje

Ponuda motora novog Avensisa i dalje uključuje 150 KS snažan 2.2 D-4D motor, dostupan s filtrom dieselskih čestica (DPF) ili s filtrom dieselskih čestica i NOx filtrom (DPNR), također 177 KS snažnu 2.2 D-4D DPNR izvedu, te ponudu benzinskih motora koja uključuje 1.6 litrenu izvedu sa 132 KS, 1.8 litrenu izvedbu sa 147 KS i 2.0 litrenu izvedu sa 152 KS. Svi motori se isporučuju sa 6-brzinskim ručnim mjenjačima. 2.2 D-4D DPNR motor sa 150 KS se može opcijski opremiti sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem.

 PRODAJA

Prodaja vozila iz D segmenta je karakteristična po tome što se 70 postoodnosi na dizelske inačice, a 50 posto kupaca se odlučuje za karavanske izvedbe karoserije.

Dizajniran, konstruiran i proizveden u Europi, model Avensis je po prvi put predstavljen krajem 1997. godine i od tada je dobro učvrstio svoju poziciju u europskom D-segmentu vozila. U cijeloj regiji je 2010. prodano 70.585 jedinica, što predstavlja tržišni udio od oko 6 posto.

 CIJENE

Toyota Avensis starta s sedanskom verzijom i benzinskim motorom zapremine 1,6-litara u paketu opreme "terra" a cijena je više no prihvatljivih 22.800 eura. U dizelskoj verziji s  2.2 motrorom i "sol" opremom ide do 33.300 eura. Ni karavanske inačice nisu preskupe jer je na iste motore i pakete opreme doplata po 1500 eura.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno