Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan
Liburnijin autobus starije proizvodnje, koji se često može vidjeti kako prometuje Poluotokom, sve više izaziva negodovanje građana koji se u njemu nađu. Ponajviše jer nije primjeren za uređenu i turistički orijentiranu staru gradsku jezgru, a s obzirom da je ostatak gradskog voznog parka moderniziran, građani se čude odabiru upravo ovog autobusa za najatraktivniju gradsku liniju.
Razlog se krije u problemima pri prometovanju na dionici kroz Arbanase, doznajemo od Slobodana Erslana, voditelja prometno-operativnog sektora u Liburniji.
– U cijelom gradu imamo 99 posto niskopodnih klimatiziranih autobusa marke Mercedes Citaro, no za prometovanje Arbanasima koji su uključeni u liniju koja prometuje i Poluotokom, ne možemo koristiti tu vrstu zbog problema u prolasku, pojašnjava Erslan.
Naime, Poluotokom prometuju dvije linije i dva autobusa. Za liniju Poluotok-Crno koristi se Mercedes Citaro, no za liniju Poluotok-Arbanasi to nije moguće zbog širine autobusa te se zbog toga koristi stariji autobus Mercedes 305 koji je nešto uži, a i s njim vozači imaju problema pri prolasku Arbanasima, ističe Erslan.
– Zbog neprikladno parkiranih automobila s novijim širim autobusima jednostavno ne možemo proći. Pokušavali smo preko vikenda kada je manja gužva u Arbanasima koristiti autobuse Citaro, no svejedno je to rezultiralo s desetak razbijenih retrovizora jer je kolnik preuzak.
Zbog tog problema u Liburniji su razmišljali o alternativi u vidu kupnje nekog drugog užeg, no novijeg autobusa, ali njih jednostavno nema u ponudi, kaže Erslan.
– Trenutačno se na tržištu autobusa za gradski prijevoz nudi isključivo Citaro i jednostavno nema opcije koja bi zadovoljila naše potrebe, kazuje Erslan, dodajući i to su u Liburniji razmišljali da Mjesnom odboru Arbanasi predlože novu trasu koja bi išla cestom od Kolodvora do Punte Bajlo, a koja je dovoljno široka za korištenje novih autobusa, no za to je potrebna zajednička odluka svih strana, jer Liburnija za to nema ovlasti.
– Netko bi od građana na to pristao, netko ne bi jer bi im tada trebalo duže do autobusne stanice. Trebalo bi stoga u dogovoru s Gradom Zadrom u Mjesnom odborom Arbanasi napraviti javnu raspravu i vidjeti što je najbolje. Do tada, nažalost, ostaje ovako kako jest, zaključuje Erslan.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Andrej Kramarić postigao dva pogotka u porazu Hoffenheima kod Bochuma
Nogomet
Španjolsko prvenstvo
Real Madrid pobjedom u San Sebastianu napravio još jedan korak prema naslovu prvaka
Ostali sportovi
ATP Madrid
Borna Ćorić je doživio težak poraz od Zvereva i ispao u drugom kolu Madrida
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Ostali sportovi
Fair play vrijedan nagrade
Odbojkaši Medicinske škole Ante Kuzmanića ispravili suca na svoju štetu
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
zatvaranje cesta
VAŽNA OBAVIJEST Uskoro utrka Wings For Life uz posebnu regulaciju prometa
Moda
zadarski concept store