Navedenim planom izgradnje ili rekonstrukcije pristaništa “privodi se kraju rješavanje svih zadarskih otoka”, no treba reći da se brguljsko pristanište ne spominje nigdje u planovima rekonstrukcije
Otočani Zadarske županije zaista mogu biti zadovoljni s onim što je do sada izgrađeno, lukama i brodskim pristaništima kao i poslovima koji su u tijeku. Nedavno je potpisan novi ugovor između Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, odnosno Vlade i ravnatelja lučkih uprava o izgradnji ili rekonstrukciji pristaništa na otocima. Ugovor je obuhvatio zadarske otoke Ravu, Rivanj, Kali i Pašman. Na Veloj Ravi bit će rekonstruirano i dograđeno pristanište u vrijednosti od 4,5 milijuna kuna. Rivanjci će dobiti pristanište za brze brodove i trajekt, a projekt je vrijedan 7 milijuna kuna. Za kaljsku luku u Batalaži potpisan je ugovor u vrijednosti 1 milijun kuna, a u 2007. je bilo osigurano 2,7 milijuna kuna. Uz prethodno osigurana 2 milijuna kuna za lukobran u Pašmanu je novim ugovorom osigurano 1,1 milijuna kuna. Navedenim planom izgradnje ili rekonstrukcije pristaništa “privodi se kraju rješavanje svih zadarskih otoka”, no treba reći da se brguljsko pristanište ne spominje nigdje u planovima rekonstrukcije. Mogli bismo odmah postaviti i pitanje: zašto je ovo otočno mjesto ostalo bez trajektnog veza? Neće li se to sutra dogoditi i s redovitom brzobrodskom linijom, pitaju se mještani Brgulja kojima nije osiguran ni javni prijevoz do “odgovarajućeg” pristaništa na ovome otoku, a niti je to moguće s postojećom cestom.Brgulje administrativno pripadaju Gradu Zadru. Očekuje li možda Županijska lučka uprava da im Mjesni odbor Brgulja izradi projekt rekonstrukcije postojećeg pristaništa? Ne bi li to trebale učiniti odgovarajuće stručne službe Grada Zadra? Što je potrebno da Brguljci naprave kako bi dobili redovitu brodsku i trajektnu povezanost s kopnom, ali i susjednim otocima? Otočni zastupnici u Poglavarstvu Zadra ne spominju Brgulje i brguljsku rivu kao infrastrukturni objekt bez kojeg otočani neće moći normalno funkcionirati. U rješavanju ovog problema Brguljci trebaju pomoć svih, a ne da ih se jednostavno “preskače”.Naglasimo da rekonstrukcija brguljskog pristaništa, prema riječima stručnjaka, ne bi trebala biti veliki izdatak. Brguljci očekuju da ih se ne zanemaruje ni po kojem drugom pitanju pa zašto bi onda po pitanju rekonstrukcije, dogradnje njihova pristaništa. Tek kada to bude napravljeno moći će se reći da je riješen problem pristaništa na zadarskim otocima. Dok to tako ne bude, nitko nema pravo govoriti o tome da su otoci dobili nove pristane.
najnovije
najčitanije
Zadar
HOTEL PINIJA
[FOTO] Poznati zadarski hotel obnovio dio svoje infrastrukture: ‘Radovi su bili zahtjevni i teški…’
Hrvatska
PERUŠIĆ
Novo ruho jezerca u Kvartama
Hrvatska
VELIKI ČETVRTAK
Molitve i simbolika Velikog četvrtka u gospićkoj katedrali
Hrvatska
PU LIČKO-SENJSKA
Divljao na cestama pa se još hvalio snimcima na društvenim mrežama. Brzinu vožnje povećavao i do pet puta od dozvoljene
Zadar
VELIKI PETAK
Večeras Služba Muke Gospodnje i procesija s Križem središtem Zadra
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE