Iz Zadra emitirana prva u ciklusu promotivnih virtualnih škola kuhanja u Francuskoj

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Turistička zajednica Zadarske županije za tržišta Francuske i Austrije
Austrijska državna televizija ORF je objavila dokumentarac i reportažu o turizmu za vrijeme pandemije i očekivanjima za sezonu 2021. u kojoj se prikazala i Zadarska županija
Kruna prezentacije bilo je umijeće Chefa Saše Begana iz restorana Foša i prekrasan ambijent istoimene zadarske lučice

S obzirom na najnovije trendove i tehnološke mogućnosti predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu je odlučilo organizirati ciklus virtualnih interaktivnih radionica u obliku »škola kuhanja« za najznačajnije francuske influensere i novinare specijalizirane za putovanja i gastronomiju, i to predstavljanjem ponude tri hrvatske turističke regije - Zadarske, Istre i Dubrovnika s fokusom na bogatu lokalnu gastronomiju i pripremu tipičnog jela i degustaciju lokalnog vina.
Tako je u srijedu u suorganizaciji Turističke zajednice Zadarske županije odrađena prva radionica, a posebnost projekta je što su svi sudionici u Francuskoj unaprijed dobili sastojke, recept i vino, te su i samostalno istovremeno mogli u svojim domovima u Francuskoj pripremiti jelo uz direktne upute chefa Saše Begana iz zadarskog restorana Foša koji je kuhao uživo.

Rižoto od daganja

Pri izboru jela posebna pozornost se obratila činjenici da jelo mora reflektirati gastro običaje lokalnog stanovništva, a dodatan izazov za odabir i organizaciju dalo je ograničenje u vidu dostave namirnica u Francusku. Odlučeno je da to bude rižoto od daganja, a koristile su se dimljene dagnje koja može izdržati transport, te motar kao posebnost naše gastronomije. Sudionici su također dobili vino –maraštinu, cvijet soli i nezaobilazno maslinovo ulje, a kao »šlag na torti« poslužila je naša svjetski najpoznatija namirnica – paški sir.
Tijekom događanja prikazala se tehnika pripreme jela, preporuke vina te detalji o autohtonim namirnicama koje su dostavljene iz Hrvatske, iz Zadra, dok su Zadar i županija predstavljeni su javljanjima uživo s Foruma i Rive, odnosno Morskih orgulja, kao destinacija bogata kulturom i povijesti odnosno tritisućljetni grad koji spaja staro i novo i u kojem se osjeća mediteranski ritam života ljudi, a što oduševljava sve posjetitelje.
Ovom su prezentacijom Predstavništvo HTZ-a i TZ Zadarske županije reagirali na vrijeme izabravši kanal i medij koji pruža trenutnu vidljivost. 25 utjecajnih turističkih medija (Le Monde, Le Figaro, i dr.), blogera i influensera pratili su prezentaciju od početka do kraja, pozitivno reagirali na projekt i oduševili se viđenim, te se očekuje pregršt dobrih objava.
Daniela Mihalić Đurica, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Parizu, vodila je kako cijeli projekt, tako i samu prezentaciju, a odabir Zadra objašnjava činjenicom kako u ovoj kriznoj situaciji Zadar ima značajan broj izravnih letova iz Francuske (Transavia uvodi dvije redovite zračne linije tjedno iz Pariza (Orly), a Ryanair također vraća Pariz i Marseille). Zadarska se županija također u 2020. godini pokazala kao odličan domaćin velikom broju turista koji su uspjeli putovati te je ostvarila značajan rezultat među hrvatskim turističkim regijama a predstavlja i veliki gastronomski potencijal za nove dolaske francuskih gostiju.

Borba za svakog gosta

Mihaela Kadija izjavila je: »Iznimno je važno pojačati prisutnost na tržištu vrlo velikog potencijala kao što je Francuska i to u trenutku kada vidimo da se diljem Europe situacija normalizira. Prema svim istraživanjima najveći dio turističkih putovanja u ovoj godini trebao bi se odvijati u mediteranskim zemljama, a očekuje se da će se borba za svakog gosta u najvećoj mjeri odvijati tijekom svibnja i lipnja budući da će se u tom razdoblju realizirati 90% ukupnih ljetnih rezervacija za ovu godinu«.
Od partnera u ovom značajnom projektu bili su uključeni: Adriatic Shell, Mas Vin, Paška Sirana, Solana Nin i Vinarija Degarra, a kruna prezentacije bilo je umijeće Chefa Saše Begana iz restorana Foša i prekrasan ambijent istoimene zadarske lučice.
Austrijska državna televizija ORF je objavila dokumentarac i reportažu o turizmu za vrijeme pandemije i očekivanjima za sezonu 2021. u kojoj se prikazala i Zadarska županija.
Emisija je emitirana je na kanalu ORF 3 u ponedjeljak 17. svibnja 2021. u udarnom terminu u 20:15 sati. U emisiji je o sigurnosnim protokolima ulaska u Hrvatsku govorio Branimir Tončinić, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču, a situaciju u Zadarskoj županiji je predstavila direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija.

Poslovat će se normalno

U izjavi koju je dala za ORF 3, snimljenoj 29. travnja, naglasila je kako očekujemo da će u sezoni svi turistički subjekti normalno poslovati, iako u cijeloj Europi pandemija još traje pa trenutačno postoje ograničenja i u radu naših ugostitelja. Veći priliv turista očekuje se krajem lipnja, a do tada se predviđa i ukidanje svih restrikcija. Istaknula je kako se naši hotelijeri, kampovi i ostali smještaji vesele i s nestrpljenjem očekuju dolazak gostiju, a za to su se itekako dobro pripremili. Također od početka godine primaju goste što dokazuje koliko su spremni te kako su poduzeli sve potrebne higijenske mjere i postali dio nacionalnog sigurnosnog sustava »Safe stay in Croatia«.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno