Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Ima mjesta i za CineStar i Callegro?

Autor:

19.11.2008. 23:00
Ima mjesta i za CineStar i Callegro?

Foto: Filip BRALA



Normalno je da kod ljudi uvijek postoji znatiželja da vide i posjete nešto novo u gradu, pa tako nije iznimka ni u ovom slučaju. No, s obzirom da, po meni, euforije nije bilo i nije dotakla Callegro, nema potrebe poduzimati nikakve mjere tzv. “vraćanja posjetitelja”, nego isključivo održavati stečenu razinu kvalitete, kazao je Josip Peroš
Većina će se Zadrana složiti kako je prije nešto više od mjesec dana zadarska kultura življenja dosegla višu razinu. Razlog tome je, naravno, otvorenje City Gallerije, odnosno konačni završetak radova druge faze Trgovinskog centra na Relji, vrhunskog projekta izgrađenog prema najstrožim svjetskim kriterijima gradnje. Nedugo potom, nakon kratkog ushićenja te upijanja prvih dojmova ovih iznimno suvremenih i medernih prostora te brojnih pogodnosti i sadržaja, Zadrane je zapljusnuo novi val euforije. Riječ je, naravno, o otvorenju multipleksa CineStar Zadar, novog kina s pet zvjezdica te najvećeg i najmodernijeg kina u Dalmaciji, otvorenog upravo u prostorima City Gallerije. Podsjetimo, naime, na impersivne brojke od 1.600 četvornih metara te šest kino dvorana ukupnog kapaciteta od 986 sjedala, kao i na brojne pogodnosti za posjetitelje poput tri sata besplatnog parkiranja, rezerviranja i kupovine ulaznica putem interneta te kupovanja i preuzimanja već kupljene ulaznice na cinematima kao i skrivenih pretpremijera i ponoćnih premijera i drugih zanimljivih akcija.
Sudeći prema stalnim gužvama i svakodnevnim dugačkim redovima za ulaznice nameće se zaključak kako su Zadrani itekako prepoznali i jako dobro prihvatili sve ove zanimljivosti koje im nudi multipleks CineStar Zadar. Da su spomenute pretpostavke zaista istinite potvrdila je i Gordana Veršić, direktorica CineStara, istaknuvši kako je posjećenost zapravo premašila njihova prvotna očekivanja.
– Očekivanja jesu bila velika i ona su itekako ispunjena. Dobili smo, zapravo, i više od očekivanog, a ono što je najbitnije, zahvaljujući raznovrsnom repertoaru filmova u kojem svatko može pronaći nešto za sebe, jednak interes za sada pokazuju sve dobne skupine i ja se nadam da će tako i ostati, kazala je Gordana Veršić, naglasivši kako je one najmlađe u prvom redu privukla projekcija filmova u 3D tehnologiji, a zahvaljujući akciji kozmetičke tvrtke Dove uz koju je za svaki kupljeni proizvod bilo moguće dobiti ulaznicu za film “Žene”, golemi je interes za ovaj film pokazao upravo ljepši spol.
Gledatelji oduševljeni 3D tehnologijom
Kao što direkorica navodi, s obzirom da veliku posjećenost svih projekcija, gotovo je nemoguće istaknuti onu koja je u prva dva tjedna od otvorenje izazvala najveći interes.
– Napomenula bih da su gledatelji prepoznali kvalitetu 3D tehnologije i uistinu posebnog, vrhunskog doživljaja koji im se pri tom pruža, što je opravdano golemim interesom za ovim projekcijama. Osim 3D tehnologije najmlađa publika je oduševljena i animiranim filmovima poput “Sezone lova 2”, dok je za odrasle, osim spomenutog filma “Žene” veliku pozornost izazvao i film “Zrno utjehe”.
Napomenula je, također, kako su se Zadrani jako dobro snašli u brojnim CineStarovim pogodnostima pa osim spomenuta tri sata besplatnog parkiranja i drugih akcija, koriste i T-mobile srijedu kada svi T-mobile korisnici za jednu kupljenu ulaznicu dobiju dvije.
Direktorica je najavila i zanimljiv program za ostatak studenog i to uz horor “Zrcalo”, “Tijelo od laži” s Leonardom DiCapriom te “Po potrebi uništiti”, braće Coen, dok je za prosinac posebno istaknula animirani film “Madagaskar 2”, “Australia” sa Nicole Kidman, “Državni neprijatelj br. 1” i druge zanimljive filmove.
– S obzirom da je novim kinom Zadranima uistinu pruženo više, očekujemo da steknu naviku posjećivanja kina i praćenja filmskih hitova. Sudeći prema prvotnim reakcijama moguće je zaključiti da su građani veoma brzo prepoznali sve što im se nudi, a to je ono što smo priželjkivali i nadamo se da će tako i ostati, zaključila je Gordana Veršić.
Održati stečenu razinu kvalitete
Potrebno je, naime, podsjetiti da su Zadrani još u travnju ove godine, puno prije otvorenja City Gallerije osjetili dašak glamura kakav prije nisu imali priliku doživjeti. Riječ je, naime, o otvorenju “Callegra”, prvog minipleks kina u Zadru, sačinjenog od tri komponente koji zapravo predstavlja svojevrstan shopping-cinema-cafe centar. Poznato je tako da je svojim otvorenjem na mjestu bivšeg kina Zadar ovaj centaritekako osvježio Poluotok te među prvima Zadranima pružio jedan sasvim novi, suvremeni vid društvenog života.
S obzirom da je očito kako su građani u želji za novim, boljim, modernijim doživljajima pohrlili u CineStar postavlja se pitanje da li je u Zadru želja za kino doživljajima dovoljno velika da popuni kapacitete i jednog i drugog velikog filmskog ponuđača?
No, Josip Peroš, direktor Callegra, ističe kako straha od gubitka posjećenosti nema, a kao razlog tome navodi dugu tradiciju koja traje već 60 godina, najprije kroz kino Zadar i kino Pobjedu, a danas i kroz Callegro.
– Normalno je da kod ljudi uvijek postoji znatiželja da vide i posjete nešto novo u gradu, pa tako nije iznimka ni u ovom slučaju. No, s obzirom da, po meni, euforije nije bilo i nije dotakla Callegro, nema potrebe poduzimati nikakve mjere tzv. “vraćanja posjetitelja”, nego isključivo održavati stečenu razinu kvalitete i u tom smjeru Callegro kao zadarski brand treba ostati prepoznatljiv i razvijati se u skladu sa našim sloganom “Ritam Zadra”, kazao je Peroš, napomenuvši kako Callegro ispunjava sve najzahtjevnije svjetske standarde što se tiče kino dvorana.
Osim tradicije, Peroš je kao konkurentsku prednost istaknuo i atraktivnost lokacije te spomenute sadržaje kao što su Callegro shopping i Callegro caffe.
– Callegro je prvi u Zadru uveo dječje matineje subotom i nedjeljom s početkom u 11 sati kojima prethode dječji animacijski programi, proslave dječjih rođendana, projekcije filmova za organizirane posjete gdje dajemo mogućnost zakupa dvorane uz izbor filma, napomenuo je Peroš, istaknuvši kako je i njihova web stranica u skladu s današnjim standardima, a na njoj je moguće naći sve potrebne informacije te kupiti kartu online.
– Posebno bih istaknuo da Callegro teži prisnom odnosu sa svojim posjetiteljima, a to će njegovati i ubuduće organizirajući tematske evente, večernje programe uz ugodnu glazbu itd. Callegro je namijenjen svima bez obzira na dob, i svatko može nešto pronaći za sebe, govori direktor, te kao potvrdu dobro stvorenog imidža i sigurnosti u uspješnu budućnost, ističe kako se Callegro trenutno vrlo uspješno kreće u zamišljenom smjeru, a to je biti omiljeno gradsko mjesto za zabavu svih građana, te tako nastaviti vrlo uspješnu 60 godišnju tradiciju.