Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Studenti druge godine turizma i komunikacijskih znanosti u Zadarskom listu

Autor: Z L

19.11.2012. 23:00
Studenti  druge godine  turizma i  komunikacijskih  znanosti u Zadarskom  listu

Foto: Ivan JAMIČIĆ



Sve je vrlo dinamično. Dosad nismo znali koliko puno treba znanja i vještine za napraviti novine koje se tako brzo čitaju, prokomentirali su studenti
Studenti  druge godine na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru posjetili su danas redakciju Zadarskog lista u ulici Grgura Mrganića 6,  kao što su to lani učinili i njihove godinu dana starije kolege.  Želeći što više saznati pozorno su pratili izlaganje glavnog  urednika Luke Perića, koji im je “uživo” pojasnio organizaciju  rada u dnevnoj redakciji, kao i sve faze nastajanja novina – od  novinskih tekstova i fotografija, lekture i redakture, uređivanja i grafičke pripreme do tiskanja.
– Sve je vrlo dinamično. Frapantno je koliko puno treba  znanja i vještine za napraviti novine koje se tako brzo čitaju,  prokomentirali su  studenti, dodajući da su oni danas imali  veliki privilegij, jer su dan prije saznali što će pisati u  sutrašnjem broju Zadarskog lista.
Posjetu redakciji prethodilo je predavanje o tradiciji i  razvitku zadarskog i hrvatskog novinstva koje je u sklopu  kolegija Komunikologija masovnih medija studentima  održao naslovni asistent Nedjeljko Jusup , utemeljitelj projekta i prvi glavni urednik Zadarskog lista. Podsjetimo još da  je u sklopu Odjela za turizam i komunikacijske znanosti prije  pet godine počeo studij novinarstva i odnosa s javnostima. U  pet generacija dosad je upisano više od 150 kandidata koji će,  kako očekuje v.d. pročelnika Odjela doc. dr. sc. Vlado Sušac,  novinarski zanat učiti u zadarskim redakcijama o čemu su  već potpisani ugovori s ovdašnjim najvažnijim medijskim  kućama.
Nakon Zadarskog lista  studenti  kulture i turizma će,  saznajemo, posjetiti i Hrvatski radio – Radio Zadar te  televiziju VOX, kako bi upoznali i rad elektronskih  masovnih medija.