Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

9 C°

Još jedan rotor na Ravnicama

Autor: Teuta Babajko Jamičić

20.01.2009. 23:00
Još jedan rotor na Ravnicama


Vrijednost drugog, malog rotora na Ravnicama iznosi 120 tisuća kuna, što će zajednički financirati Grad Zadar i Hrvatske ceste
Nakon jednomjesečne stanke, danas su se trebali nastaviti radovi na novom prometnom rješenju na Ravnicama u sklopu kojih će biti izgrađen još jedan rotor, a koji će zajedno s postojećim, omogućiti sigurnije odvijanje prometa na spajanju ulica Marka Marulića, Nikole Šubića Zrinskog, Bože Petričića, Kralja Dmitra Zvonimira i Kolovara. Međutim, zbog obilne kiše radnici nisu izašli na teren, a radovi će početi čim to dopuste vremenski uvjeti.
Podsjetimo, projekt novog prometnog rješenja za Ravnice Grad Zadar naručio je od zadarske tvrtke Gin Company. Prvi, veći rotor, koji je izgrađen na državnoj cesti D-407, pušten je u promet krajem prošle godine, točnije 24. prosinca. Kako je riječ o državnoj cesti D-407, za čije je održavanje zadužena zadarska ispostava Hrvatskih cesta, njima je pripala uloga investitora, s tim da su zahvat na novoj prometnoj regulaciji, čija je vrijednost predviđena na 1,5 milijuna kuna, stavili pod pojačano održavanje, za što su dobili zeleno svjetlo od svojih u Upravi HC-a. Uz izgradnju prvog, ujedno i većeg rotora, na Ravnicama su izmijenjene i sve podzemne instalacije.
Drugi, manji rotor, počinje se graditi na gradskoj prometnici Kralja Dmitra Zvonimira, a zbog radova će biti uvedena nova, privremena regulacija prometa. Ukoliko izvođače radova, Ceste Zadarske županije, koje će graditi sam rotor, i tvrtku Franto, koja će rekonstruirati Ulicu kralja Dmitra Zvonimira, posluži vrijeme, rotor bi trebao biti završen za desetak dana. Ivana Dadić, stručna suradnica za informiranje i protokol u Gradu Zadru, pojasnila je kako planirana vrijednost radova iznosi oko 120 tisuća kuna, što će zajednički financirati Grad Zadar i Hrvatske ceste.
– Kako se u Ulici kralja Dmitra Zvonimira, prilikom izgradnje rotora, neće mijenjati podzemne instalacije, što je bilo slučaj s prvim, većim rotorom, radovi će trajati 10 dana. Naravno, taj rok podrazumijeva povoljne vremenske prilike za izvođenje građevinskih radova, govori Ivana Dadić te dodaje kako će radove zajednički financirati Grad Zadar i Hrvatske ceste, a izvode ih Ceste Zadarske županije i tvrtka Franto.