Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

18 C°

Besplatna riba i vino za početak sezone

Autor: Velimir Brkić

20.06.2010. 22:00
Besplatna riba i vino za početak sezone

Foto: Velimir BRKIĆ



U organizaciji Turističke zajednice Općine Sukošan i mjesnog KUD-a “Zlatna luka”, a pod pokroviteljstvom Općine, brojni turisti i uzvanici na centralnom trgu Gornja vrata su službeno obilježili početak ovogodišnje turističke sezone.
– Osim kao atraktivan događaj, ovogodišnje otvaranje najava je za sve ostale manifestacije koje će se tijekom ljeta održati u Sukošanu, a koje se održavaju pod nazivom “Sukošansko lito”. Tu su klapske manifestacije “Ispod kampanela” i “Zapivajmo Kasijanu”, “Trke tovarov”, “Svićarenje”, “Fešta Sv. Kasijana” i “Brudetijada”, rekla nam je Mirjana Nadinić Veleslavić, glavna sukošanska turistička animatorica.
– Gosti su besplatno mogli uživati u petnaestak kašeta srdela i girica za koje se “pobrinula” sukošanskla družina “Marinero” kao i 250 kilograma daganja. Bilo je tu i fritula, kroštula, mendulata, suhih smokava i neizbježna sukošanska “bubica”, domaća delicija od dizanog tijesta. Popilo se desetine litara crnog domaćeg vina i sedam bačava piva. Poseban doprinos manifestaciji dale su tete iz sukošanskog dječjeg vrtića “Zlatna lučica” s rukotvorinama od mirisnog ružmarina.
Dok je pjesma vladala trgom plesalo se, pjevalo, veselilo, neumorno pripremalo jelo i besplatno dijelilo. U jednom trenutku red za hranu je bio dug gotovo stotinu metara. Sve to u režiji sukošanskih turističkih djelatnika, volontera i entuzijasta koji će sudjelovati na svim sukošanskim feštama i fešticama ovog ljeta, dakako i na zadarskoj “Noći punog miseca”.
Dalmatinskom pjesmom zadarske “Lanterne” i meštra Pere “Trubadura”, uz miris ribe i školjaka s gradela i roštilja, svi su bili zadovoljni i odlična atmosfera potrajala je i mnogo duže nego je na sukošanskom zvoniku crkve Sv. Kasijana otkucala ponoć.
– Možda je otvaranje turističke sezone na ovaj način nekome sitnica, ali mi na ovaj način želimo našim gostima i sumještanima pokazati kako imamo drugačiji i originalan pristup te kako želimo biti zanimljivi i potaknuti kreativnost i optimizam kod svih ljudi koji se bave turističkom djelatnošću. Danas je konkurencija na turističkom tržištu golema. Mi s naše strane moramo učiniti sve da se dođe u Sukošan, a ne negdje drugdje. Dakako, ovogodišnja turistička sezona bit će teška i izazovna, a uspjeh će biti ako usprkos krizi ostvarimo prošlogodišnje rezultate, rekao je Nikola Milošević, direktor TZO Sukošan.