Krajnje je neozbiljno da u 21. stoljeću srce turističke sezone održava trajekt star 43 godine, kapaciteta 70 automobila, smatra načelnik Preka Brižić
U želji da se prije početka glavne turističke sezone poboljšaju uvjeti putovanja na trajektnoj liniji Zadar – Preko, načelnik Općine Preko Jure Brižić prije tri tjedna obratio se dopisom upravi Jadrolinije i Agenciji za obalni i linijski pomorski promet.
– Umjesto odgovora i eventualnog poziva na razgovor, na adresu Općine Preko nije stiglo ništa! Muk i s jedne i s druge strane, što smatramo nedopustivim, komentira načelnik Brižić ponašanje državnog brodara i vodećih ljudi Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu.
A u dopisu, kaže, nije bila riječ o prigovorima na učestalost i brojnost brodskih i trajektnih linija nego ponajprije na kvalitetu trajekata koji povezuju otok Ugljan s kopnom.
– Tražimo kvalitetnije i veće trajekte za liniju Zadar – Ošljak – Preko (431) jer je situacija daleko od idealne budući da plove prastari trajekti „Vladimir Nazor” i „Sis”, koji ne zadovoljavaju standarde druge najprometnije putničke linije na Jadranu. Krajnje je neozbiljno da u 21. stoljeću srce turističke sezone održava trajekt star 43 godine, kapaciteta 70 automobila, smatra Brižić i podsjeća da je na najfrekventnijim linijama proteklog, produženog vikenda, kad je vozio „Sis”, ostajalo i desetak neukrcanih automobila.
Nadalje, ističe prvi čovjek Općine Preko, jedan prijedlog odnosio se i na prijevoz bicikala jer posljednjih godina svjedočimo velikom razvoju cikloturizma na svim otocima.
– S ciljem razvoja cikloturizma na otocima, a u skladu sa smjernicama Ministarstva turizma, tražili smo da se osigura besplatan prijevoz trajektima za bicikle, poglavito u predsezoni i posezoni. Naša općina ove je godine pokrenula projekt Avantura otok, sagradili smo i obilježili više od 20 kilometara biciklističkih putova na otoku Ugljanu, a sličan projekt napravljen je i na Pašmanu. Stoga smatramo da bi ukidanje naplate za bicikle dalo dodatan poticaj tim projektima. Ali očito smo usamljeni u takvim razmišljanjima, zaključuje Brižić te dodaje da je Općina Preko tražila i da na liniji 433 (Zadar – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat) trajekt pristaje na otoku Rivnju i subotom, kako na dolasku iz Zadra, tako i na povratku.
Brižić najavljuje kako Općina Preko neće odustati od svojih prijedloga i zahtjeva i o njima je već obavijestila resorna ministarstva i Zadarsku županiju u nadi da će od 1. srpnja otok Ugljan i kopno povezivati bolji, kvalitetniji trajekt dostojan svakog putnika.
Zgrožen je, kaže, odnosom državnog brodara jer ispada da su otočani na zadarskom području u drugoj kategoriji kad se pogledaju trajekti i brodovi koji plove, primjerice, na splitskom području
najnovije
najčitanije
Županija
DARIVANJE KRVI
Čak 60 uspješno odrađenih darivanja krvi i 1.800 eura donacije za obrovačku obitelj Marinković
Nogomet
BIVŠI NAPADAČ
Mijatović: Real treba produžiti ugovor Modriću na godinu dana
Hrvatska
NEZADOVOLJSTVO RASTE
Glasači Domovinskog pokreta negoduju na društvenim mrežama: “Samo pregovaranje s HDZ-om je izdaja”
Nogomet
16. kolo
Preokret pionirki Donata, slavile i kadetkinje
Nogomet
NOGOMET
Abecedini kadeti pobijedili Solin
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Crna Kronika
NAPAD