NOVA ODGODA - Podvožnjak ispod aerodromske piste mora čekati novi projekt!

Slika korisnika valentinam
PODZEMNE VODE
Još nam nije dostavljena nova projektna dokumentacija koja je naručena radi pojave podzemnih voda. Jutros smo zaustavili radove, ali nakon blagdana radit ćemo normalno. Ne znamo koliko će kiše trajati, pa bi svaka prognoza koju bih dao oko dovršetka projekta zapravo bila paušalna, kaže inženjer Goran Potivec
Arhiva ZL
Čekanje na izradu nove dokumentacije, koja pak sada uključuje i osiguranje od podzemnih voda, sigurno će odgoditi dovršetak projekta

Radovi na gradnji podvožnjaka kraj Zračne luke Zadar opet su zaustavljeni! Situacija je ovo koja će se zbog jesenskih kiša narednih mjeseci sve češće vidjeti, a da su radovi opet zaustavljeni potvrdili su nam izvođači radova.

Naime, prvi rok dovršetka podvožnjaka - rujan ove odine - već je probijen, a razlog su bile podzemne vode. Uoči ljeta rečeno je kako bi podvožnjak mogao biti gotov do Uskrsa iduće godine, no čini se kako bi i taj rok mogao biti probijen. A razlog nisu samo kiše, već i čekanje nove projektne dokumentacije. Naime, o čemu se radi?

Kako su podzemne vode onemogućile nastavak radova, izvođač je morao zatražiti novu projektnu dokumentaciju za nastavak gradnje, potvrdili su nam u Colasu koji je na natječaju dobio ovaj posao kao najpovoljniji ponuđač. Riječ je o izmjenama u projektu s obzirom da pojava podzemnih voda traži novi pristup poslu, kazao nam je njihov inženjer Goran Potivec:

Problem podzemnih voda

- Još nam nije dostavljena nova projektna dokumentacija koja je naručena radi pojave podzemnih voda. Jutros smo zaustavili radove, ali nakon blagdana radit ćemo normalno. Ne znamo koliko će kiše trajati, pa bi svaka prognoza koju bih dao oko dovršetka projekta zapravo bila paušalna. Podzemnih voda sada nema, ali su nas mještai upozorili da ih krajem rujna i početkom listopada možemo ponovno očekivati. Oni su najbolje upoznati sa stanjem u vezi podzemnih voda, pa se informiramo i kod njih. Znači, davanje bilo kakve prognoze oko završetka radova u ovom je trenutku nemoguće, pogotovo dok ne dobijemo izmijenjenu projektnu dokumentaciju - kazao nam je u utorak inženjer Potivec.

Čekanje na izradu nove dokumentacije, koja pak sada uključuje i osiguranje od podzemnih voda, sigurno će odgoditi dovršetak projekta. No, vidimo li i što se dogodilo u Italiji zbog narušene statike vijadukta do koje je, prema prvim istraživanjima, došlo zbog odrona zemlje, bolje je i da radovi kasne, nego da se podvožnjak naknadno mora popravljati.

Naime, problem se pojavio prije nekoliko mjeseci zbog vode koja se skupljala u rovu i zbog koje bageri nisu mogli normalno kopati. Tada je rov iskopan do dubine od sedam metara, no kada bager podigne korpu ona je još uvijek u razini ceste, a trebalo je kopati dublje, što su oneogućile podzemne vide.

 Dovršenje jednog od kapitalnih projekata Zadarske županije, podvožnjaka u Zemuniku, svečano je najavljeno za rujan ove godine. Međutim, najnoviji razvoj situacije mogao bi usporiti njegov dovršetak jer podzemne vode otežavaju nastavak radova.

Zadovoljni da se uopće radi

U utorak kada se na županiju slila velika kiša razgovarali smo i sa načelnikom općine Zemunik, Ivicom Šarićem. On pak kaže kako je zadovoljan da se radi te se nada da bi radovi mogli biti gotovi do Uskrsa:

- Nama u Zemuniku najvažnje je da se radi, makar se koji mjesec i kasnilo jer je ovo projekt koji će vratiti život u naše mjesto. Kiše i podzemne vode od početka otežavaju realizaciju projekta, ali nadamo se da će sve biti završen na vrijeme - ističe Šarić.

Ugovorom o gradnji podvožnjaka dogovorena je njegova dubina od četiri i pol metra, međutim, zbog dodatnih slojeva moraju kopati znatno dublje. Ugovor je s predstavnicima Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, te investitora Hrvatskih cesta i izvođača, tvrtke Colas iz Varaždina, potpisan prije točno godinu dana i u Zemuniku vjeruju kako će podvožnjak biti gotov u najavljenom roku.

 

 

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 2.3 (3 glasova)

Komentari

Slika korisnika mete
Prije će Mile Fabijan u mirovinu negoli završen niškorisni i nepotrebni podvožnjak.