Foto: Adam VIDAS
Prodaja golfa u odnosu na 2008. godinu porasla je za 2 posto, a dobri poslovni rezultati se očekuju i od VW pola. U prilog tome činjenica da je cijeli kontigent od 250 vozila na razini Hrvatske unaprijed rasprodan, a VW polo je u brojnim stručnim časopisima proglašen ubojicom konkurencije. Cijena kreće već od 79.000 kuna s 1,2 motorom te je jeftiniji od svog prethodnika.
Na razini Hrvatske prodaja u prvih osam mjeseci ove godine svih marki automobila pala je za čak 48,8 posto, a rabljenih čak za rekordnih 80 posto. Istovremeno, u području VW lakih gospodarskih vozila u Zadarskoj županiji od 159 novoregistriranih vozila A. K. Zadar bilježi udjel od 22,01 posto, što je u odnosu na prošlu godinu porast od 12,2 posto
Unatoč svjetskoj recesiji, krizi na tržištu koja se najviše odrazila na prodaju automobila, kako novih tako i rabljenih, u Autokući Zadar, zastupniku za Zadarsku, Šibensko-kninsku i Ličko-senjsku županiju audi, VW i VW gospodarskih vozila te WELT auta, posebnog programa rabljenih vozila ne samo da nisu nikoga otpustili, već su uspjeli i povećati svoj tržišni udjel u određenim segmentima. Dejan Pupovac, direktor prodaje Autokuće Zadar naglašava kako je ove godine njegova tvrtka tržišni lider u području VW lakih gospodarskih vozila u Zadarskoj županiji u kojoj je od 159 novoregistriranih vozila u prvih osam mjeseci ove godine njihov udjel iznosio 22, 01 posto, što je u odnosu na prošlu godinu porast os 12, 2 posto.
– Riječ je o VW caddyju, T5 transpoteru i VW crafteru koji svi redom u svom segmentu čine sam vrh ponude u odnosu na konkurenciju, ističe Pupovac.
U razgovoru za Zadarski list ovaj mladi i perspektivni direktor objašnjava strategiju poslovne politike tvrtke u kojoj radi, načine na koje su uspjeli u vremenima kada je na razini Hrvatske prodaja u prvih osam mjeseci ove godine svih marki automobila pala za čak 48, 8 posto, uspjeli zadržati radna mjesta svih 37 zaposlenih te povećati svoj tržišni udjel. Uspjeh svake autokuće, naime, mjeri se brojem novoregistriranih vozila u tekućoj godini marki koje zastupaju na području koje pokrivaju pa su stoga poslovni rezultati Autokuće Zadar svakako primjer ostalima. U segmentu prodaje rabljenih vozila na nacionalnoj razini prosječan pad iznosio je rekordnih 80 posto pa je prodaja polovnih automobila gotovo krahirala, no u zadarskom zastupniku za audi, VW, VW gospodarska vozila zabilježili su količinski pad od svega 9 posto u odnosu na godinu prije.
– Najveći udio portfelja rabljenih vozila ima VW, gdje se najviše traže rabljeni polo i golf te nakon njih audi a3 i a4. Riječ je o proizvodima koji se u javnosti predstavljaju kao izuzetno kvalitetni i pouzdani komercijalni proizvodi. Poznato je da spomenuti automobili najmanje gube na svojoj vrijednosti kako stare u odnosu na konkurenciju, što svakako pozitivno utječe na daljni razvoj prodaje. Dakako, sva naša rabljena vozila prolaze detaljni pregled prilikom otkupa u akciji “Staro za novo” te se kao takva dalje prodaju putem leasinga, kredita ili gotovine uz još jednu mogućnost prodaje “Staro za staro”, dodaje Pupovac.
Uspjeh svake tvrtke ovisi i o raznoraznim akcijama, a kako doznajemo od Pupovca, u Autokući Zadar u tjeku je velika akcija “100 caddyja” koja se odnosi na rasprodaju lagera po izuzetno povoljnim uvjetima. Primjera radi, novi caddy furgon koji redovno košta 98.000 kuna u ovoj se akciji može dobiti za samo 73.000.
– Kako se radi o najprodavanijem i najkvalitetnijem proizvodu u svom segmentu smatramo akciju izuzetno dobrom prilikom za sve poduzetnike koji znaju vrijednost caddyja u svom poslu, mišljenja je Pupovac.
U Autokući Zadar bilježe i porast učešća na županijskom tržištu za skoro 2 posto kada je u pitanju VW, a razlog tome dolazak je u prodaju najvažnijeg automobila u tvrtki – golfa šestice. Unatoč recesiji i teškim financijskim prilikama prodaja golfa u odnosu na 2008. godinu porasla je za 2 posto, a u autokući smatraju da će se prodaja i narednih nekoliko mjeseci održati, jer ipak je riječ o automobilu koji sam za sebe predstavlja klasu – golf klasu.
– Isto tako imamo velika očekivanja i od našeg posljednjeg aduta – VW pola koji je krenuo u prodaju prije dva tjedna. Zanimljivo je istaknuti da je cijeli kontigent od 250 vozila na razini Hrvatske unaprijed rasprodan. VW polo je u brojnim stručnim časopisima proglašen ubojicom konkurencije te kao takav već sada zadaje “glavobolje” svojim direktnim konkurentima. Stoga bih iskoristio ovu priliku da i ovim putem pozovem sve zainterisirane čitatelje Zadrskog lista da dođu na test vožnju i isprobaju novi polo, poziva Pupovac.
Zanimljivo je spomenuti da novi polo kreće već od 79.000 kuna s 1,2 motorom te je jeftiniji od svog predhodnika, što je bez bilo kakve zadrške kvalitetan temelj za budućnost njegove prodaje.
U premium segmentu prodaje vozila kao što su to luksuze marke poput mercedesa i BMW-a u Autokući Zadar od 1996. godine zastupaju audija.
– Iako se radi o luksuznom brandu u prvih osam mjeseci ove godine u Zadarskoj županiji prodali smo 51 audi, a koliki je to uspjeh dovoljno govori podatak da su istovremeno u našoj konkurenciji (mercedes, BMW) prodali 30 vozila (15 mercesesa i 15 BMW-a). Smatramo to iznimnim uspjehom znajući da je učešće audija u prodanim vozilima u prvih osam mjeseci 2009. godine na nacionalnoj razini bilo 1,77 posto (650 prodanih vozila), dok je naš lokalni rezultat bio 4,6 posto. Razlog svih ovih rezultata je izuzetno kvalitetan i uhodan prodajni tim od 6 prodajnih savjetnika koji su svi prošli te položili certifikate prema VW AG i audi standardima. Jedan od pokazatelja odnosa prema našim djelatnicima je i dobra kadrovska politika koja se očituje u činjenici da su naši uposlenici kod nas 4,29 godina, što je u odnosu na hrvatski prosjek bolje za čak 50 posto, naglašava Pupovac.
Od direktora prodaje Autokuće Zadar doznajemo i to da je s obzirom na nezavidnu ekonomsku situaciju u zemlji, a shodno tome i Zadarskoj županiji, u ovoj općoj nelikvidnosti njihova tvrtka u konkurenciji 80 partnera u mreži P.Z. Auta, generalnog importera VW koncerna u Hrvatskoj drži prvo mjesto kao najuredniji platiša prema dobavljačima.
– To je isključivo zasluga direktora Autokuće Zadar Milana Rajlića koji je svojom poslovnom politikom i racionalnim planiranjem troškova direktno utjecao na kvalitetno pozicioniranje tvrtke u odnosu na konkurenciju, zaključuje Pupovac.
najnovije
najčitanije
Zadar
razmjena znanja
U Zadru se održava 25. međunarodni godišnji simpozij o mediteranskoj arheologiji
Hrvatska
HRVATSKI PREMIJER
Plenković ljutito opleo po oporbi pa izbjegavao novinarska pitanja
Nogomet
Jedini kandidat
Španjolci su pronašli zamjenu za Luisa Rubialesa, Savez je preuzeo njegov najbliži suradnik
Košarka
NBA liga
Stephen Curry dobitnik nagrade Jerry West, drugi je DeMar DeRozan
Zadar
zatvaranje cesta
VAŽNA OBAVIJEST Uskoro utrka Wings For Life uz posebnu regulaciju prometa
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
Zadar
legendarni veslač