Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Riba koja se ulovi jednom u životu

20.09.2010. 22:00

Nakon sat i pol vremena borbe prvi put smo vidjeli kolika je to riba i da je to nešto što se ulovi jednom u životu, ponosno nam je rekao Zdravko Mađarević, sportski ribolovac koji je u ponedjeljak navečer uspio uloviti kapitalnog soma teškog 106 kilograma i dugačkog čak 247 centimetara. Grdosija je ulovljena na panulu, 150 metara od obale u kampu Crikvine. Borba je trajala dva sata, a kako nam je rekao Zdravko, teško da bi som bio izvađen na obalu da mu u pomoć nije priskočio prijatelj Branko Videc.
– Panulao sam čamcem i vukao varalicu za sobom, a kada je uzeo, u prvom šusu izvukao je 200 metara najlona. Dosad sam lovio somove od 40 kilograma, ali za ovoga sam znao da je puno veći i da je riba koja se lovi jednom u životu. Pozvao sam prijatelja iz kampa i on je odmah došao čamcem i prebacio se na moj da bi mi pomogao. Soma smo prvi put uspjeli vidjeti tek nakon sat i pol. Ostalo je povijest, ovolika neman se ulovi se samo jednom u životu, kazao nam je Mađarević dodajući da se mnoštvo ljudi skupilo na obali i gledalo maratonsku borbu za izvlačenje ovog kapitalca.
– Kako smo bili na prometnom mjestu, ispred kampa Crikvine, skupilo se mnoštvo ljudi, gledali su i snimali izvlačenje. Kroz glavu mi je prolazilo “Samo da se ne otkači”. Srećom uzeo je na jači štap, a od dvije trokuke, pet kuka se odvinulo i on se držao samo na jednoj. Počeo je padati mrak i ja sam onda počeo forsirati izvlačenje, a kada sam ga privukao k nama, kukom smo ga dignuli u čamac, kazao je Mađarević.
Dugotrajna borba uzela je svoj danak, pa je jučer Zdravko u mišićima osjećao posljedice.
– Što da kažem, još uvijek sam šokiran i ni sam ne mogu vjerovati da sam ulovio ovolikog soma. Malo me bole mišići, ali sam presretan, kazao nam je Mađarević.
Meso od soma, koje je specijalitet, poslužit će za feštu koju organizira za prijatelje u kampu Crikvine, a glavu će preparirati i postaviti u dućan te će zauzimati posebno mjesto među drugim ribičkim trofejima. Kandidat je za ribičku nagradu, jer ovo je zasad najveći som ulovljen na sportski način na Vranskom jezeru.