PRIVLAČKA SEZONA: Podbacio Kamp Dalmacija koji se prodaje za šest milijuna eura

Slika korisnika valentinam
SKORO 40 TISUĆA DOLAZAKA
Pred početak ovogodišnje turističke sezone problemi su pratili otvaranje Kampa Dalmacija. Kasno je počela turistička promidžba, nije se znalo hoće li koncesionari nastaviti s radom ili ne, hoće li se kamp prodati ili ne, što se odrazilo na njihovo poslovanje, a time i na ukupni privlački turizam, rekao je Gašpar Begonja, općinski načelnik, predsjednik Turističke zajednice općine Privlaka
Turistička slika Privlake

Privlaka je slikovito turističko i ribarsko mjesto u kojoj je u prvih osam mjeseci bilo 39.360 dolazaka gostiju, što je jedan posto manje s obzirom na isto prošlogodišnje razdoblje. Ostvareno je ukupno 409.484 noćenja ili 1,3 posto više noćenja u usporedbi s istim razdobljem protekle godine.

- Rivijera Privlaka je destinacija u kojoj je sve na vrijeme bilo spremno za glavnu turističku sezonu, od ulaganja u infrastrukturu i poboljšanja uvjeta boravka turista do turističke promidžbe, kazao je dipl. ing. Gašpar Begonja, općinski načelnik, predsjednik Turističke zajednice općine Privlaka.

Uspjeh malih kampova

Mali kampovi ostvarili su 2.038 dolaska i 15.620 noćenja, odnosno 125 posto više dolaska i 58 posto više noćenja. Međutim, za sveukupno rekordne turističke rezultate, podbacio je Kamp Dalmacija, bivši Kamp Maritime, koji je svoja vrata otvorio u lipnju i u tri mjeseca ostvario 3.025 dolaska i 21.139 noćenja što je čak 54 posto manje dolaska i 57 posto manje noćenja.

- Pred početak ovogodišnje turističke sezone problemi su pratili otvaranje autokampa Dalmacija. Kasno je počela turistička promidžba, nije se znalo hoće li koncesionari nastaviti s radom ili ne, hoće li se kamp prodati ili ne, što se odrazilo na njihovo poslovanje, a time i na ukupni privlački turizam, rekao je Begonja, dodajući kako je Poljoprivredna zadruga Privlaka, vlasnik ovog atraktivnog turističkog objekta površine od 37.000 metara četvornih, oglasila je prodaju Kampa Dalmacija za šest milijuna eura ili za oko 45 milijuna kuna.

Mjesto koje je poznato po sabunjarima, ljudima koji su mukotrpnim vađenjem pijeska iz mora postali nadaleko poznati, ima bogatu turističku ponudu i izvrsne gastronomske delicije, pješčane plaže, čisto more i zrak te ljekovito crno blato koje ovu lokaciju čini atraktivnom i ljudima sa zdravstvenim problemima.

Klima pogodna za investiranje u turizam

- Privlaka će postati mjesto poželjno i za život i za turizam, pozicionirati se kao poželjna destinacija koja prati trendove u turizmu. Bez obzira na postignute rezultate u turizmu, svi se moramo još više angažirati kako bi se povećao broj dolazaka i sama kvaliteta turističkih usluga, naglasio je Begonja.

Dodao je kako su turistički rezultati dobar temelj i predispozicija za produženje turističke sezone i razvoj turističkog sektora.

- Vjerujem da će domaći i inozemni investitori prepoznati izuzetno pogodnu klimu za investiranje u privlački turizam. Na nama je, ali i na Vladi RH, te resornim ministarstvima da podupru i omoguće nove poduzetničke inicijative u ovoj sve poželjnijoj turističkoj destinaciji, poželio je Gašpar Begonja.

Struktura gostiju koji su u Privlaci boravili u prvih osam mjeseci je sljedeća: Nijemci 23 posto, Hrvati 19 posto, Poljaci 9 posto, Slovaci, Slovenci i Česi po 8 posto itd.

- Od 39.360 gostiju u privatnom smještaju bilo je 33.104 gosta ili 6 posto više, dok je noćenja bilo 366.777 ili 7,8 više. U objektima u domaćinstvu je bilo 26.787 dolazaka i 218.584 noćenja ili 7 posto više dolazaka i 7,6 posto više noćenja, naglasila je Ana Šango, v.d. direktorica TZO Privlaka.

Brojna zanimljiva događanja

Kad je riječ o nekomercijalnom smještaju, uglavnom ozakonjene vikendice gdje dolazi rodbina, prijatelji i drugi, broj dolaska je bio 6.317, a noćenja 148.193 ili 1,6 posto više dolaska i 8 posto više noćenja.

Osim pješčanih plaža, sunca i mora Privlaka s turističkim naseljima Sabunike i Škrapavac, svojim gostima nudi zanimljiva turistička događanja za vrijeme gastro-kulturno-zabavnog i sportskog Privlačkog ljeta: Noć privlačkih ribara i sabunjara, Susret klapa - Pisma na Kolištu, Naši stari običaji; glazbene poslastice: koncerte Đani Stipaničeva, Nere Gojanović i Gordane Pavić na Kolištu; nastupe klapa Rišpet i Leut, nastupe KUD-a Privlaka i klape Leut, zabavne večeri u Škrapavcu, u Sabunikama; ribarske večeri, predstave te sportska događanja: Privlaka run, Junior ljetne igre, natjecanja u vaterpolu, odbojci, šahu, nogometu, košarci.

- Središnja manifestacija bila je Privlačka noć, 4. kolovoza, s Petrom Grašom i Tihom Orlićem koja je u organizaciji TZ Privlaka, Općine i Komunalnog poduzeća Artić na Loznici okupila oko 8.000 domaćih i fureštih, istaknula je Šango.

 

 

Ocjena: 
Nije još ocijenjeno