Iako nije došlo do promjena dimenzija, pa pretjerano ni estetike, CR-V je novi, evolutivni zaokret prema luksuznijim vodama
Govorimo li o svijetu klasičnih terenaca ili pick-upova, ona da – izmislila ih je Amerika. A tu njihovu strast, vjerojatno još iz vremena pionira-osvajača Divljeg zapada, za automobilima što se mogu kretati bespućima, na najbolji su način iskoristili – Japanci. Oni su tako svim svojim modelima kompaktne klase, s kojima su se i otputili u osvajanje Amerike, dodali integralni pogon, odignuli ih od tla i dali im robustan izgled. Rođena je tako klasa SUV automobila, odnosno vozila za “slobodno vrijeme”. Jer, što bi netko u SAD-u, zemlji s najgušćom mrežom autocesta na svijetu u svoje “radno vrijeme” uopće imao potrebu za ma kakvim “terencima”.
A jedan od najprihvaćenijih modela takvih automobila je svakako Honda CR-V. Neupitna kvaliteta i zavodljivi izgled osvajaju kupce širom svijeta, ponajviše i dalje u Americi. Pa je stoga i bio red da se nova generacija CR-V-a pojavi u Los Angelesu, na salonu automobila.
Već na prvi pogled jasno je kako se radi o evoluciji, a ne revoluciji s tom razlikom što nam se čini kako se priču iz prošle generacije na svim područjima zaokružilo. Automobil je naprosto na još direktniji način približen vodama luksuza, dok se izvorni principi “terenca” sve više napuštaju. Prednjim krajem dominira velika maska i maksimalno rastegnuti odbojnik. Sve je ukomponirano u skladnu cjelinu, bez prelaza što su karakterizirali prethodnika. Bočnom se linijom stvara dojam iznimno velikog automobila iako se u odnosu na prethodnika s 4,53 metra protegao samo 4 centimetra tako da mu je sad ukupna dužina 4,57 metara. Straga dominiraju naglašenija peta vrata u čijim su rubovima vertikalno postavljena svjetla.
U unutrašnjosti, uz obilje prostora, dominiraju klasični Hondini prekidači ili pak oblikovanje instrument ploče odnosno središnje konzole kakve pronalazimo i na nekim aktualnim modelima. Kako se najavljuje, u svim će se razinama opreme isporučivati i ekran u boji dijagonale 5 inča. Stražnji se nasloni mogu pomicati te tako utrostručiti volumen prtljažnika što će posebno cijeniti brojni hobisti, odnosno zaljubljenici u “slobodno vrijeme”.
Koje će CR-V motore dobiti, još uvijek nije poznato. Tim više što SAD uopće i ne traži dizelaše, dok oni u Europi predstavljaju osnovu ponude. No, o tom – potom. Novi CR-V na naše prostore stiže tek na jesen iduće godine, a do tada – uživajte u aktualnoj generaciji koja će vjerojatno ponuditi bolje cijene ili veću opremljenost za jednaki iznos.
REKREACIJA
Verzija koju pretpremijerno predstavljamo je zapravo četvrta generacija CR-V-a. Automobil je prvotno predstavljen 1995. godine, a u startu se radilo o SUV-u postavljenom na bazu Civica. Tome i duguje naziv – “Civic Recreation Vehicle”. Kasnije se naziv pojašnjavalo i kao “compact recreation vehicle”, no činjenica je ipak da je naziv nastao onda kad je Civic poželio otići na – rekreaciju.
najnovije
najčitanije
Zadar
hak
Jaka bura zatvorila županijske ceste. Prekidi i u pomorskom prometu
Hrvatska
MOST
Grmoja: ‘Milanović nas ne treba zvati, a s HDZ-om ne bismo čak i da Plenković ode’
Nogomet
Raste koeficijent
Trijumfi Fiorentine i Atalante u KL i EL osigurali su Talijanima pet predstavnika u LP iduće sezone
Županija
noć knjige
U biogradsku Gradsku knjižnicu stiže Sanin Karamehmetović
Hrvatska
EUROPSKI IZBORI
Do utorka je moguće predati kandidacijske liste za EU izbore. DIP do jutros još nije primio nijednu
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO
Prebrojano je 99,74 posto glasova. HDZ preko noći dobio jedan dodatni mandat, IDS ga izgubio
Županija
PODRŠKA S JUGA