Do kraja bibinjske "beskonačne" priče još 15 mjeseci

Slika korisnika admin
Velimir BRKIĆ

Drugi put u tri godine stigli su teški građevinski strojevi za radove na denivelaciji križanja državne ceste D8 i županijske ceste Ž6039 na ulazu u Bibinje, "kod Markovića". Riječ je o radovima koji su najavljeni prije više od 10 godina, a građevinska dozvola ishođena je početkom 2008., nakon što je Općina Bibinje ishodila svu projektnu dokumentaciju.

- Prvi građevinski radovi su započeli na proljeće 2012. godine, od groblja Sasavac započeo se kopati podvožnjak koji bi prolazio ispod Jadranske magistrale. Međutim, radovi su prekinuti odmah pred ljeto, a da nije prošlo ni mjesec, dva od početka radova, podsjeća načelnik Bruno Bugarija.

Ukupna vrijednost vrijednost radova je 15.949.138,95 kuna ili 12.759.310,37 kuna bez PDV-a. Investitor su Hrvatske ceste.

"S tvrtkom Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb raskinut je ugovor o građenju. Novelirana je projektna dokumentacija i potpisan novi ugovor za građenje s tvrtkom Sarađen d.o.o., Stankovci, član zajednice ponuditelja (Swietelsky Baugesellschaft m.b.H.). Iznos novog ugovora za građenje je 10.054.489,69 kuna bez PDV-a", odgovorila je na naš upit Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.

Rok izgradnje je 15 mjeseci. Nadzor i dalje vrši tvrtka Investinženjering d.o.o. Zagreb.

"Na istom gradilištu radi i tvrtka Tehno-elektro d.o.o. iz Đakova, koja izvodi radove na izmještanju vodovodnih, elektro i optičkih instalacija. S istima nije raskinut ugovor te nastavljaju raditi po starom ugovoru u vrijednosti od 2.704.820,68 kuna bez PDV-a", putem e-maila odgovorila je glasnogovornica Pajić.

Riječ je o opasnom križanju ulaza u općinsko središte i ceste za novo groblje kao i za Bibinjsko polje iznad Bibinja, na jednoj od najopterećenijih zadarskih dionica Jadranske magistrale, velikoj crnoj točki na magistrali od Zadra do Draga. Raskrižje je to koje jednostavno ne oprašta ni malu pogrešku vozača ili neopreznost pješaka.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno