PROJEKCIJA FILMA "GLAVU GORE, RUKE NA LEĐA" Prikaz dramatičnih trenutaka zarobljavanja, odvođenja, mučenja i ubijanja hrvatskih branitelja i civila u srpskim koncentracijskim logorima

Slika korisnika mkvanja
Hrvatski branitelji kroz svoja svjedočanstva prenose patnju hrvatskih branitelja
Trpinjska cesta

Danas, s početkom u 18 sati u Multimedijalnoj dvorani Znanstvene knjižnice (Ante Kuzmanića 3) održat će se projekcija dokumentarno — igranog filma pod nazivom "Glavu dole, ruke na leđa". Premijeru filma autora Stipe Majića Pipe organizira Zajednica udruga veterana Vojne policije iz Domovinskog rata RH i Udruga veterana Vojne policije sudionika Domovinskog rata Zadarske županije zajedno sa suorganizatorima: HVIDRA Zadar, Znanstvena knjižnica Zadar i studenti zadarskog Sveučilišta: OdjeI povijesti i teologije.

Film obrađuje događanja u Vukovaru za vrijeme Domovinskog rata i prikazuje dramatične trenutke zarobljavanja, odvođenja, mučenja i ubijanja hrvatskih branitelja i civila u srpskim koncentracijskim logorima. Dio hrvatskih branitelja koji su preživjeli odlučili su iznijeti hrvatskoj javnosti svoju bol i u svojim svjedočanstvima kroz film prenose istinu o Domovinskom ratu i patnju hrvatskih branitelja kroz srpske logore smrti.

„GIavu dole, ruke na leđa" donosi dramatične detalje posljednjih dana borbe i govori o zločinima za koje još nitko nije odgovarao. Film je režirao, scenirao i producirao autor dokumentarnog filma "Srce Vukovara" i hrvatski branitelj s Trpinjske ceste — Stipo Majić Pipe. Dionici dokumentarno — igranog filma su Josip Pinjuh, Branko Solin, Antonio Matić, Tomislav Josić, Miroslav Josić, Ilija Ačkar, Mojo Bendra, Dražen čović, Predrag Peđa Mišić.

Na zadarskoj premijeri prisutni će biti autor, scenarist i producent Stipo Majić Pipe i Predrag Peđa Mišić. U sklopu premijere filma u Zadru nastupiti će Ivan Sikirić Ićo i klapa Bibinje, a moderatorice su Maja Raguž i Nola Lisica.

Kategorija:
Ocjena:
Nije još ocijenjeno